NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nano73

Nano73 Lid

19 jun 2008
    35
    0
    0
    Goedemorgen!

Ook hier balen! Nega test, maar ook geen ongi. Dus ik hou hoop. Kijken wat er de aankomende dagen gaat gebeuren. :(

@limmeke: we zitten in hetzelfde schuitje he? Gefeliciteerd met je zoontje. Gezellige dag toegewenst.

2. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Bij mij ook nog steeds geen ongie te bekennen. Ik pas even mijn banner aan naar een cyclus van 37 dagen. dan ben ik nu 1 dag overtijd. Sinds gisteren met vlagen missellijk. Temp nog steeds hoog. Gisteren getest maar nog niet zwanger. We wachten af. Misschien ga ik morgen weer testen.

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo,

ik heb nog niet getest en ook nog niet ongi...

Vandaag op kamp, maar ik ga pas om twee uur weg... Vanwege het brengen van de spullen zit ik wel op 10 uur op kantoor... Jammer :(

JedidJah

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Dank je :)

Ja, we zitten in het zelfde schuitje.. hoop voor je dat jij niet op de trekker plaats hoeft te nemen

5. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    nieuwe zwangeren : van harte gefeliciteerd en geniet er dubbel en dik ;) van !

Zou iemand mij hier op cyclus van slag kunnen zetten (alweer) Heb mijn nieuwe vermoedelijke NOD opgegeven in juli. Ik ga weer een lange cyclus tegemoet !

Voor de mensen die nog in onzekerheid zitten : veel succes

6. Vibeke

Vibeke Lid

9 mrt 2008
    86
    0
    0
    Ik wou net mijn banner aanpassen, maar de banner gaat maar tot 38 dagen. Helaas kom ik daar weer niet mee toe

7. Bride

Bride Actief lid

16 apr 2008
    168
    0
    0
    hello dames

hier een onzeker typje, ik had dus gister middag gestest met test van Sensi test, heel heel heeeeel licht 2e streepje

nu is hij duidelijker

dus ik vanmorgen weer testen (2x) en 2x weer eeeeeeeeen sssssuuuuper licht spreepje

kan een test altijd een ingedoogd lijntje krijgen ik heb dat nog nooit eerder gehad

HELP

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    @Bride.. hier zijn de testen echt blanco op controle streep na..

Als het streepje wel gekleurd is, dus niet wit, glazig of grijs.. dan is je test positief.

Dus een voorzichtige FELI jouw kant op?

9. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb net toch maar even stiekem getest. Helaas niet zwanger. Maar ook nog geen bloed. Nou heb ik wel meer last van buikkrampen dus de ongie komt eraan of het is toch van een zwangerschap?

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.886
    5.181
    113
    Home
    @ wachtende succes!

ik snap het niet meer :(

een paar dagen geleden getest en ik dacht een indrooglijntje maar voor de zekerheid gister en vandaag weer getest ( matcare en DA ) en op alle2 weer lichte dunne streepjes wel roze toen een clearblue digital gebruikt die gaf aan 'niet zwanger" ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben iemand dit ook wel eens gehad?

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Tjsa geen idee wat het kan zijn. Ik heb het idd vorige maand gehad en ik had toe getest omdat mijn ongi nog geen 24 uur stand hield. Ik heb een bloed onderzoek laten doen en dat wees niet iets uit, maar ook niet helemaal negatief. Als ik deze maan wel positief test dan ga ik heel snel een echo laten doen om te kijken hoe oud het kindje is, want ik snapte er vorige maand niets van. Ik verwacht dat het dan nog maar een paar weken is, maar wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Groetjes
    JedidJah

12. Lichtje

Lichtje Actief lid

12 jan 2008
    342
    0
    0
    Hallo allemaal,
    ik zou vandaag aan de testmarathon meedoen, maar heb gesmokkeld en gisteren al getest omdat we een bruiloft hadden. Negatief getest....ik wilde weten of ik kon verwachten dat ik op de bruiloft ongesteld zou kunnen worden, dat ik niet zo teleurgesteld zou zijn.
    Maar tot nu toe nog geen ongi!
    Wel lichte krampjes af en toe. Het zal vandaag wel doorzetten dan.
    Ik heb 1 test van het kruidvat en 1 van Clearblue gebruikt.
    Zo balen dat daar dan NIET zwanger staat....maar we wachten af vandaag....

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    4 weken jahoeeeeeeeeeeeeeeee

14. Daphne1980

Daphne1980 Bekend lid

5 dec 2005
    842
    0
    0
    Aspirant projectleider
    Rotterdam
    Hey meiden, ik heb het idee dat di digitest het alleen doet als je echt vet veel HCG in je urine hebt, of is dat niet zo?

Ik zit met spanning dit weekend uit...maandag testen. Normaal gesproken hoofdpijn tot 2 dagen van tevoren. Voelde me vanmorgen behoorlijk brak en buikpijn, maar in de loop van de ochtend over. En heb sinds een paar dagen ontzettend zin in suiker! Ik ben helemaal GEEN snoeper en nu heb ik 2 pakken koeken en blikjes fanta gehaald... :confused: Normaal kan je me wakker maken voor chips en brie, maar nu geef ik de voorkeur aan roze koeken, kokosmakronen, etc. Meestal ook zin in chocola richting mijn ongie, maar dat blijft helemaal weg, als ik er zelfs al aan denk word ik al niet goed! :(

Ik hoop dat ik of gewoon lekker op mn nod ook echt ongie word of gewoon lekker zwanger ben. Als het maar niet zo is als meerdere dames hier, dat je ineens later ong wordt...dat lijkt me namelijk echt zo frustrerend! Heb echt met jullie te doen meiden!

Iedereen die nog gaat testen, SUCCES! :D
    En de ongiemeiden, jammer jammer jammer! :( Op naar de volgende ronde! :)
    En alle zwangeren natuurlijk van HARTE! 8)

15. demi26

demi26 Niet meer actief

Hihi Twigger, geniet maar lekker... kijken of je dat ook nog zegt als je week 42 in gaat, HAHA... toen kon ik de beeb er wel uitkijken, HAHA...
    Maar zonder gekheid, ik wens je een hele fijne zwangerschap toe ;)

Hier nog niets en er wordt ook nog niet getest hier, maandag pas... dit is mijn laatste berichtje vanuit Hollanda... Vanavond op weg naar Italie, maar nu nog genoeg te doen... Dus tjusie....

16. demi26

demi26 Niet meer actief

Bij de zwangerschap van mijn zoon testte ik op dag 32 ( had altijd een cyclus gem. van 31) en toen gaf dig. CB zwanger aan...

17. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Zet me maar op rood hoor!

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb nu ook digi CB gedaan en 2x negatief. Dus ik wacht nu gewoon een aantal dagen. Wel af en toe vaag missellijk. En wat last van buikkrampjes.

Iedereen fijn weekend.

Groetjes Pui-San

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Hmm net nog keer getest met matcare.. en er is nu zon vaag streepje te zien dat je allerlei standjes moet uitproberen om het uberhaupt te zien. Heb test open gesloopt en dan is er echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag lijntje te zien.. te vaag denk ik

Nou ja, test na het weekend nog wel een keer mochten mijn rode vrienden niet op bezoek komen

20. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Hoiiiii, ik heb mijn NOD morgen!!29 Juni..Spannend:D

Deel Deze Pagina