He Klingel, Heel herkenbaar jouw verhaal! Twee weken geleden had ik ook een superdun roze lijntje op de Kruitvat em test. Ook mijn man (toch redelijke nuchter) zag em. Nu twee weken en minstens 6 tests later niets....geen lijntjes maar ook niet ongesteld. Dus....schiet mij maar lek! Nu wil ik nog maar 1 ding en dat is op rood. Ik weet zeker dat ik niet zwanger ben dus laat mij maar ongesteld worden, dan kunnen we tenminste weer verder. Hoop voor jou dat je snel zekerheid krijgt! Groetjes, Pippa
@Klingel: dan hoop ik dat je nu een zeeeer gretig ei hebt! En dank allemaal voor de felicitaties! Ik juich pas als ik een hele vette posi test heb, en als dat zo is, dan kunnen jullie me door heel nederland horen
@Pippa: Kan me voorstellen dat je nu wel ongesteld wilt worden.. jouw cyclus was normaal regelmatig neem ik aan?
hee pippa! dan zitten we inderdaad in hetzelfde schuitje. mijn lief ziet streepje ook. maar ja er waren ook 6 nega testen dus ik dnek dat het aan de test lag helaas. en uh, jij ook amper ongi gewees? ik doe toch maar gewoon of het mijn ongi was, anders mis ik mijn ei (als ie komt) begin juli ook nog terwijl ik zit te wachten! kortom, het klussen kan weer gaan beginnen.. iedereen: fijne zondag gewenst! klignel.
@Limmeke: Gefeliciteerd meid, geniet er lekker van en laat maar horen die vreugdekreet ...binnenkort! Even over mijn cyclus, die is verre van regelmatig en varieerde de laatste maanden van 32 tot 66 dagen. Waardeloos dus. Maar goed....ben altijd al onregelmatig geweest en heb 3 kindjes, dus heb goede hoop dat het wel een keer lukt. @Klingel, ik ben 2 mei voor het laatst ongesteld geweest en heb daarna geen bloed meer gezien.... dus wacht nu vol ongeduld! We gaan over een kleine 3 weken met vakantie en dan wil ik graag weer met een schone lei beginnen...snappie! Groetjes, Pippa
Hallo dames, voor alle zwangeren GEFELICITEERD en alle meiden waar de duivels zijn gekomen BALEN en op naar de volgende ronde Hier nog weinig verandering alleen dacht is wel een ietsje rosige afscheiding te zien net dus, zal mijn aankomende ongi dan wel zijn...
Hier nog steeds geen bloed. Ben een beetje teruggetrokken vandaag. Licht last van m'n buik en gewoon minder gezellig. Misschien ook gewoon wat deprie omdat ik nog niet weet of ik zwanger ben of toch ongie wordt. Morgen gaan we weer testen waarschijnlijk. Net klaar met opruimen van het huis door verbouwing. Dus gaan zo bij vrienden barbequen. Even gedachten even op nul. Iedereen s6 verder.
klingel: heb jij wel lichte bloeding gehad? Ik een dagen voor nod lichte bloeding en nu niets meer. Moet morgen ongi worden. Had supersun steepje donderdag verder niet meer getest (niet meer in huis..)
@suusje, ik heb alleen op nod (de 19e) een klein beetje donkerbruin gezien (met 'tampontest'), en een dag of wat later weer een klein beetje op tampon. niet rood. en dat was het. en jij dan? licht streepje gezien?! spannend! *duim duim*
@limmeke gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd ik heb gister nog op mijn nod getest met cb digi omdat vriendlief toch niet in die streepjes geloofde hoe duidelijk ze ook waren hihi maar hij zei gewoon ZWANGER ! dus eindelijk gelooft ie t nu ook hihi we hebben het gister ook meteen tegen mn ouders en schoonouders verteld en iedereen was super blij ik zal zo in mn fotoalbum een foto neerzetten zodat jullie kunnen zien HOE we het verteld hebben hhihihi
@limmeke en twigger gefeliciteerd meiden! @alle anderen die over tijd zijn of in onwetendheid verkeren K*T! Hier niets veranderd, geen ongi, heb dinsdag dus getest toen negatief, dus als er morgen nog niets is ga ik zeker test halen. Heb wel het gevoel dat ik het ga worden, super geïrriteerd! hahahaha
dan nu een officiele PROFICIAT! Die digitale vind ik zo duur jammer genoeg.. maar ga als er echt geen regeltjes komen hier van de week wel met een andere test testen.. vind die matcare echt vaag.. ook al ik in die topic kijk van zwangerschapstesten. maar goed, we wachten af
@ klingel, ik dus eental dagen voor nod-bruin toen wat meer bloed en daarna weer wat bruin (totaal 2 inlegkruisjes gebruikt) dat kan je geen ongi noemen.. Had dus daarvoor een licht streepje (of indrooglijntje?) 2 testen... Tja en nu? Ik weet t echt niet.............
@Twigger: leuk cadeautje joh! Ze waren zeker wel heeel blij he? Ik denk dat ik T-shirts ga maken voor de kids. Voor-en achterkant tekst erop. Voor dochter: Geef mij een DIKKE kus...ik word weer grote zus! En voor mijn zoontje: STOER!..ik word GROTE broer! En dan geef ik ze die voordat de visite er is op mijn verjaardag. En dan mogen ze het showen als iedereen er is. @Limmeke: ik vond die digitale ook ontzettend duur (en ook lastig te doen trouwens ), maar ben toch blij dat ik 'm meegenomen heb. Als ik zie hoe langzaam die lijntjes op die strippies donkerder worden. Dan had ik nu nog steeds in de zenuwen gezeten hoor!
Alle zwangeren gefeliciteerd! Anderen in hetzelfde schuitje als ik of nog meer over tijd, dus onduidelijk...Even afwachten nog hmmmzz. Vandaag mijn NOD..Heb een beetje druk in mn buik, af en toe wat steekjes en ik weet niet zeker, maar heb het idee dat mn tepelhof ineens groter is! Ennn, nog geen duiveltje vandaag...Probeerrrrr een weekje te wachten als mn duiveltje niet om de hoek komt kijken in die tijd met testen.
vandaag test opnieuw gedaan maar niets meer te zien . snap er echt niets van. donderdag was er een heel licht streepje te zien nu niets meer. nou maar weer afwachten