NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ik zit net te kijken en te rekenen
    maar eigenlijk mag ik best trots zijn op mijn lichaam
    Een nette cycli van 28 dagen en netjes op dag 14 mn ei
    Helemaal niet verkeerd toch....

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Das toch helemaal super Twigger! Menigeen en vooral ik die jalours is denk ik!

3. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Hier nog een jaloerse ik. Ik had de eerste maand ook netjes een cyclus van 28 dagen, maar nu zitten we al op een cyclus van 35 dagen.... :(

Twigger: In de hoeveelste ronde zit jij :(:

4. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

In het ont(prik)pillen had ik eerst ook een perfecte cyclus van 28 dagen (zie beneden) Maar na verloop van tijd kwam ik erachter dat ik in die periode nog helemaal geen eisprong had gehad!
    Ik hoop niet voor jullie dat dit ook van toepassing is!

Pffttt ronde 19......

5. Niet meer actief

Hoi dames.

Het is nu dag 8 van mij cyclus. Ik heb net een ovulatietest gedaan en het tweede streepje is de helft zo donker als het controlestreepje. Ik heb dit gedaan omdat ik mij al sinds vrijdag jl. heel moe voel en overal van die kleine pukkeltjes op mijn gezicht heb. Ik dacht misschien ben ik wel zwanger
    Maar ik ben wel ongesteld geworden. Ik verwacht mijn ovulatie vanaf dag 17, omdat ik op die dag altijd heel veel vruchtbaar slijm heb en mijn cyclus rond 31 dagen is. mmmmmmm raar! Ik weet is misschien heel stom omdat ik ongi ben geworden maar ik voel me ziek maar ik BEN niet ziek, omdat ik afgelopen dagen gewoon heb gewerkt. Maar zodra ik stilzit voel ik me dan weer slecht. Tja kan ook voorjaarsmoeheid zijn hahaha

Wat vinden jullie ervan?

6. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Nou, dat was ook niet heel makkelijk hoor en ik merk aan me, dat het weer wat begint te borrelen. Andere omstandigheden werkten mee zoals onverwachte verlenging opleiding, huwelijk (wettelijk) en vooral ons grote huwelijk op Aruba 19 juli a.s. (niet handig met dikke buik)

Vorig jaar ben ik begin augustus gestopt met de pil en gingen we er voor. Helaas werd ik flink genept door mijn lichaam iedere maand. Leuk woord; ontpillen! we hebben het ongeveer 5 maanden geprobeert en toen ongeveer 3 maanden pauze. (condoom) Eigenlijk zouden we er weer voor gaan vanaf Aruba, maar mijn klokje begint zich er weer mee te bemoeien en mocht het nu raak zijn, dan is dat nog niet zo erg betreft dikke buik. Misschien wel betreft misselijkheid, maar dat heb ik er wel voor over! (op dat moment denk ik er vast wel anders over)

Dus op zich zijn we nog niet zo heel lang bezig.

Grtjs,
    Aleida

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Pfff, weet niet zo goed wat ik hier op moet zeggen. Maar wel raar dat je al een streepje hebt op je ovutest. Misschien ben je wel zwanger geweest of gewoon zwanger natuurlijk. MIsschien voor al die onzekerheid weg te nemen even een zwangerschaps testje doen.

8. Niet meer actief

Ja Muphkuh het is zeker raar. Ik weet zelf niet wat ik hiermee moet. Ik zal voor de zekerheid maar een testje doen overmorgen. Ik heb n.l. geen test in huis en ik wil het wel met ochtendurine doen. Jammer dat ik geen foto kan maken. Mijn camera wil niet goed inzoomen.

balen.

9. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Meid ik ga gewoon kei hard voor je duimen. Maar probeer je niet gek te hopen.

10. Niet meer actief

Ooo meid ik doe me best om niet gek te worden. Misschien is het beter als ik de test weggooi anders ga ik er de hele tijd naar staren. hahaha alsof het antwoord gaat geven op mijn vraag ofzo. Diep triest. Gelukkig heb ik zo een vergadering tot half 10 dan heb ik weer wat afleiding.

Hoe is het verder met jou Mupkuh? Ben jij al aan de klus? Vorige maand hadden we samen onze NOD maar deze maand ben jij wat eerder aan de beurt.

11. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Nod Juni

1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo
    2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis
    3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida
    4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44
    5 : babyangel29, k Bonny, Demi26
    6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea
    7 : Moontje, kleintjevoorons
    8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1
    9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979
    10 : Saloua, k3lly, MilkHd
    11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh
    12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley
    13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns
    14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie
    15 : Mouse, sousou,Uk80
    16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21
    17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy
    18 : Dib,Klingel
    19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81
    20 : Fampje, lynn1986,Miinicole
    21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83
    22 : Ska26
    23 :
    24 :
    25 : Marloes80
    26 :
    27 :
    28 : JedidJah
    29 :
    30 :

98 passagiers voor de roze sportwagen!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img]
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

Heb mezelf erbij gezet, vandaag de :evil: :evil: gekregen.

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Tischa het is toch juist de bedoeling dat er een tweede streepje op je ovutest komt? Of begrijp ik je verkeerd? Sommige testen geven altijd 2 streepjes maar pas als de tweede streep donkerder is als de controlestreep heb je een positieve.
    Ik had gister en eergister ook twee streepjes maar over een dag of 4, 5 zal die veel vetter worden.

13. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Ik ben in december gestopt met de pil en toen hebben we wat aangeklooit laat maar zeggen en vanaf maart gaan we er echt voor

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hmmm... hoef nog niet per se aan de klus.. gelukkig maar want ben een beetje moe :rolleyes:

15. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    t wordt wel steeds drukker en gezelliger weer hier :D
    jammer dat er steeds meer meiden van mei bijkomen :(

16. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    Mijn ei springt! Ik heb een posi ovutest!

Moontje

17. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Nou meis lekker klussen de aankomende dagen ;)

18. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Joehoe! Super
    Lekker klussen Moontje! Of heb je dat gister al gedaan ;)

19. Moontje

Moontje Bekend lid

9 jan 2006
    848
    0
    0
    @Tessa: Eergisteren voor het laatst, dus we gaan zo dadelijk aan de slag! En dan 3 dagen lang, wij zullen dit ei niet missen!

Wish me luck!

Ps: heb mijn banner aangepast en dan kom ik ook 4 dagen eerder op de lijst als ik me niet vergis, want mijn cyclus is nu 4 dagen korter dan vorige keer! Zou iemand mij op de lijst kunnen verplaatsen naar 3 juni? Volgens mij sta ik nu op de 7e..

Thanks!

20. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Woehoe!voor moontje! 4 dagen korter is altijd beter!
    Spannend lekker aan de klus de komende dagen!
    Zal voor je duimen dat het raak is!

Deel Deze Pagina