Nou hier toch steeds meer steken in mijn onderrug. Voelt nogHet is nu bijna 4 uur dus ik moet nog ruim een uur op kantoor doorbrengen, maar ik val bijna in slaap zo moe dat ik ben... Kwam net de vervangende directeur binnen. ( een kleine taiwanees die bagger engels spreekt en nogal onzeker overkomt) even vragen hoe het ging, opzich aardig maar niet als je half spugend het kantoor moet uitvluchten naar de wc! YEah Sam goeie indruk weer gemaakt!
Limmeke, Ster en Daphne Gefeliciteerd!!! Ben even een paar dagen niet online geweest ivm de verhuizing van mijn man zijn bedrijf. Hier nog steeds geen ongi...... Wel grotere borsten en nog steeds rommelige onderbuik, dus wie weet. Morgen er maar weer eens een testje tegenaan gooien. Het is allemaal zo spannend.
Net beetje bloed bij afvegen, zullen dan toch de duivels komen en dat terwijl ik normaal netjes 35 dagen heb, zou het dan echt zn lang cyclus zijn. zucht.....
Nano Wat spannend!Succes met testen! Sanne oh, nee niet meteen met de pakken neerzitten!Beetje bloedverlies kan altijd in een zwangerschap he..Geef de moed niet op *knuff*
@aan de meiden die alsnog ongesteld zijn geworden na zon lange wachttijd.. balen! Maar je hebt nu wel wat duidelijkeheid, beter regels dan helemaal nix . @dancevalley: wat een stap om te zetten. succes en sterkte.
Nou ik snap er niks meer van. Normaal wordt ik tussen de 22ste en 25ste van de maand ongesteld. Nu is het de 30ste en heb ik last van m'n rug, appelsap is ineens vies en varkensvlees helemaal, boterhammen met hagelslag daarentegen zijn helemaal geweldig lekker. De CB test zegt dus dat ik nietzwanger ben maar ik voel nog helemaal niets van ongesteld worden of wat dan ook. Wacht ik nu gewoon nog een paar dagen en test ik dan nog een keer of wat is wijsheid?
varkensvlees is altijd vies hahaha Ik zou over 2 dagen nog een keer testen met een kruidvat testje, die zijn gevoeliger.
Meiden, ...... Ik zit een beetje in een dip. Weet niet wat ik moet denken met geen positieve test maar ook nog geen bloed. Hmmmm. En mijn mannetje maar vragen of ik al bloed en wat de test zegt. Hij snapt niet dat ik het niet elke dag erover wil hebben. Heb nu 3x getest en nog steeds nega. Wel lekker mezelf laten verwennen bij de kapper. Een totaal andere kapsel. Van lang naar erg kort. Het is echt wennen. Ben benieuwd wat ze morgen op mijn werk zeggen.
haha, denk dat ik hier maanden op ignore vlieg als ik mijn haren kort laat knippen. wel balen dat je nog steeds in onzekerheid zit.. HCGbom richting pearl
Meiden, bedankt voor de felicitaties! Ben heel blij, maar nog wat onwerkelijk... @Limmeke, ben vandaag de hele dag weg geweest en nu pas weer even online. Maar ik ga inderdaad verhuizen naar de maart2009 mamma's! Tot snel!
Goedemorgen allemaal, Vandaag komen de matcare testen binnen. Vanavond samen met mijn man testen..........hoop dat het positief is!
Spannend! Hier nog steeds niks. Heb gister een tampontest gedaan, maar het enige wat er gebeurde is dat ik een hele erge krampaanval kreeg door die tampon :s Doen we dus gewoon niet meer! Ben heel erg benieuwd, want het is zo'n dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik dat ik deze dagen ongesteld ga worden en aan de andere kant heb ik het gevoel dat het wegblijft. Sorry moest het even kwijt... Liefs, Sam
Sam heb je tot nu toe nog geen posi test gehad? Wat een toestand. Tampontest maar niet meer doen... Misschien ben je toch wel zwanger, ik hoop het voor je.
Ik heb een halve positieve test gehad bijna 2 weken geleden. Daar verscheen een half streepje. Van boven naar het midden. Wel heel duidelijk maar hij ging niet helemaal naar beneden. Daarna heb ik niet meer getest... Durf gewoon niet meer. Oftewel ik wil niet weer zo'n giga teleurstelling. Bedankt voor je steun
gistermiddag beetje bloed met afvegen, savonds vannacht en vanmorgen niets en nu net wel weer wat kweet niet wat ik moet denken, kzou ervan balen als mijn cyclus nog langer is geworden maarja eerst even afwachten of het doorzet.... Wat kan je doen om een beetje gewone cyclus te krijgen zucht....