Sanne heb iets gelezen over etos pillen, maar zie daar ook verschillende verhalen over...Afwachten, balen hey! Sam, wat vervelend allemaal!!Waarom ga je niet langs de HA voor een bloedtest?
Vanmiddag om 4 uur heb ik een afspraak bij de dokter kon meteen vandaag komen had ik niet verwacht haha, even wat vraagjes stellen. Mischien een schimmelinfectie waardoor ongi lang wegbleef maar ben nu wel echt ongi denk ik
oe das idd lekekr vlot dan dat je terecht kon...je hoort de laatste tijd dat ze zoooo druk zijn! Toch ongi?weet je het zeker?awwwwww... *knuff*
Ja ben nu denk ik echt ongi, kheb afgelopen maand ook geen posi ovutest gehad ofzo dus even vragen vanmiddag hoe dat kan, kweet bij mijn vorige zwangrschap voelde ik mijn ei gewoon en nu helemaal niks .... wat zit een vrouwenlichaam toch vreemd in elkaar
@ MieniMe Ik durf nog niet zo goed langs de HA omdat ik zoveel ongi klachten heb. Ben echt bang dat ik ieder moment ongi kan worden. Denk dat ik donderdag oid even nog een test doe en als ik a.s. zaterdag nog niet ongi ben ga ik maandag naar de HA ...
even goed navragen allemaal vanmiddag! wat jammer, joh...maaaar nieuwe ronde, nieuwe kansen, kopop meid!
Als je het nog volhoudt? hihi Gewoon gaan, joh, anders blijf je in die onzekerheid en dan kan je er iets mee. Sterkte iig!
Ja vraag het zeker allemaal na, snap nog niet dat ik zo snel trecht kan, normaal zeggen ze van wacht nog maar een paar cyclussen af
niet mee zitten joh, je kan terecht en je vragen straks kwijt en uiteindelijk kan je er dan wat mee *kus*
Zolang ik geen testen in huis heb is er niks aan de hand, maar als ik er 1 koop dan hou ik het No Way vol Na 6 dagen ongesteld worden is balen! maar na 24 of langer.... pff weet niet of ik dat wel zo positief op zal pakken.... Wat ik wel heel vreemd vind is dat ik nooit brood zonder boter kan/wil eten, maar sinds kort lust ik geen boter meer. De geur kan me al laten kokhalzen.
Meiden ik mag op rood! Gister twee testen gedaan en die zijn negatief, en nu bruin vloeien, dus komt er vast aan! Iedereen op het wachtbankje heel veel succes! En alle zwangeren gefeliciteerd! Groetjes!
@Sam: 24 dagen overtijd?! Jeetje. Ben je wel vaker overtijd geweest? Pff... kan me voorstellen dat je er heel slecht tegen zou kunnen als je nu ongesteld zou worden... Succes!
Ik zit nu in ronde 14 of 15 (tel kwijt) dus ik ben nog niet ontzettend lang bezig, maar het gaat toch wel steken dat iedereen rondom me snel of "per ongeluk" zwanger raakt. Grrr Niet dat ik het hun niet gun, maar ik wil ook! hihi
Ik weet gewoon dat deze ronde verloren zaak is, dus ga zo met het mannetje er een nachtje tussenuit en dan begin ik donderdag met injecties voor onze eerste IUI! Hoop dat dat ons veel geluk gaat brengen! Ik verhuis dus naar Juli, maar hou iedereen wel in de gaten hoor!
@ Marb Ik heb PCOS, maar desondanks een vrij regelmatige cyclus. Ik ben 1 keer 3 weken overtijd geweest, maar toen heb ik die cyclus daarvoor ook 3 weken gebloed. Verder altijd maximaal 5 tot 7 dagen overtijd. Dit is voor mij ook een uitzondering dus !