NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    limburg is niet van de taarten hahaha.

maar 2 uurtjes is beetje ver weg.. dan zit er nix anders op dan nu niet meer te plassen zodat je vanavond een literfles kan vullen en ons kan meedelen dat Sam zwanger is!

@Mienime: tnx voor je antwoord, dan wacht ik nog even tot ik weer test :)

2. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Maar ik heb zin in taart :D Al kwam je uit waddinxveen dan nog had ik gevraagt of je taart mee wil nemen hihihi

Sorry ben nog steeds flauw. Zit me alweer (ff rekenen 1...2...3.....4) bijna 5 uur te vervelen!

Edit:

Vanavond pas een literfles? Dan heb ik over een uur al wel :D

3. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Geen dank hoor, limmeke!:D

Sam, we zijn nieuwsgieriger dan jou!
    Maar dat zijn ze ook bij mij haha

4. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Limburg, misschien neemt ze dan wel een vlaai mee? ;) hihi

haha, mijn vriend 30sec geleden:en al opoe? NOPE!

5. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Wanneer ga jij dan weer testen?

(psst ik ben ook wel nieuwsgierig hoor! Ben alleen een beetje bang voor een teleurstelling)

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja Mien, wanneer ga jij testen?

7. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    vlaai/taart zie geen verschil :D Als het maar zoet is! Of zoet en hartig of of ik heb gewoon trek :D

Mijn vriend durft niet eens te hopen dat ik zwanger ben dus die kijkt 's avonds altijd heel vragend en dan zeg ik heel vrolijk nee nog steeds niet !

8. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Ik heb nog niet getest..Ik wacht to zondag, sta al bij de testmarathon op 6 Juli.als ik dan nog niet ongi ben, ben ik 1 weekje overtijd.

ik snap het wel, hoor Sam!bij de 1e had ik het ook...heb pas na 2 weken getest toen en ook alleen omdat het van mijn vriend MOEST!anders had ik het nog niet gedaan...Gewoon ongeloof en bang idd.

Nu ben ik eerlijk gezegd ook best bang voor teleurstelling, hoor...

9. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Ik heb liever nog een paar dagen een binnenpretje dan ineens weer die knal in m'n gezicht, maar ja ik vind 25 dagen binnenpret lang zat dus nu maar wel testen :D

Ik hoop dat je zwanger bent! ga voor je duimen!

10. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    normaal wel regelmatige cyclus? kon klok er hier op gelijk zetten eigenlijk.. en nooit klachten als ik ongi moest worden behalve hele felle buikpijn op moment dat regels kwamen.

dus ik wel zon vermoeden toen alle kwaaltjes weer aan kwamen waaien.. slaap snachts slecht van de misselijkheid, overdag heb ik stokjes nodig om ogen open te houden, en nog steeds steken/krampjes..

vriendje had gezien dat ik ronder werd, maar durfde me nix te zeggen omdat hij weet hoe hard ik gewerkt heb om veel overgewicht weg te werken hehehe.
    voel me alleen opgeblazen en heb me net getrakteerd op een paar sexy grote onderbroeken omdat mijn stringetjes steeds terugklappen op mijn buik.

mijn kinderen noemen me al testjunkie.. maar rennen wel steeds naar het hoekje om te kijken naar mijn testen..
    ben wel bang dat het weer fout gaat zoals eerdere keren, dus ben heel gelukkig als we zover zijn dat we naar VK kunnen gaan en dan hopen dat ze zegt dat alles goed is.

stom he, wordt deze maand 39 en heb echt gevoel dat je dan geen gezonde kids meer kan krijgen door alles wat je op internet leest.. terwijl ze vroeger gewoon kinderen kregen tot de overgang.

heb zin in fruit.. zoete watermeloen jamjam

11. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    nou, als het idd raak is heb je nog lang genoeg binnenpret!hihi
    ik duim ook voor jou, meid, dank je *even diepe zucht* hoop zo voor iedereen da ze een wondertje mogen dragen en gezond op de wereld zetten, inc mezelf natuurlijk...hoewle ik niet mag klagen als het nu niet raak is hoor, want ALS het zo is, is het meteen!30 mei was nl laatste pilongi, dit had mijn eerste ongi zonder pil moeten worden, dus houdt ook in mn achterhoofd dat ik misschien aan het ontpillen ben ofzo.

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik heb nog nooit geontpild.. voor oudste heb ik pil 10 jaar geslikt en was meteen raak.. jongste ook meteen na stoppen.. had ook nog nooit gehoord van ontpillen tot ik hier kwam hehehe

13. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem

hey meid.

ik weet hoe je je voelt ik ben ook al zolang overtijd en heb hier ook geen positieve.
    had een licht streepje en 3 dagen later niets meer
    wordt nog maar langer broek loeren

14. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Voor we zwanger weren van ons dochtertje was ik na het stoppen emt de pil ook meteen regelmatig ongi, meestal als ik 's ochtends naar t toilet ging al, of anders wat later op de dag, maar nooit 's avonds ofzo en altijd precies na 30 dagen.Maarja, heb verder geen klachten, paar dagen hiervoor wel ook net als jij een opgeblazen gevoel en mn vriend ze het nadat ik ook opgemerkt had, dat ik ook wat dikker ben geworden.

Snap wat je bedoeld, met internet en geen gezonde kindjes meer krijgen!Als ik hier ook lees over al die miskramen enzo *zucht*
    Las laatst ook een stukje van iemand, dat ze na een zwangerschap van 9 wk naar buiten liep en ze voelde dat het open ging, ing naar binnen en toen stond ze ineens met haar kindje met armpjes en beentjes in haar handen!Nou dan breekt mijn hart, echt!

Maar je kan absoluut gezonde kindjes krijgen jij! kop op! Komt helemaal goed!

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Al bij de dokter geweest? Dat broekloeren vind ik niet zo erg, maar al die klachten. Als ik weet dat het raak is dan kan ik "genieten" van de klachten. Nu ervaar ik ze als zeeeeer vervelend :x

16. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    nee ben nog niet bij de dokter geweest.
    wachten daar nog even mee.
    ik moet zeggen dat ik niet veel klachten heb maarja kan nog komen he

17. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Gebeurd het vaker dan dat je zolang niet ongesteld ben? Ik ben al 2 x bij de dokter geweest:D

18. MieniMe

MieniMe Fanatiek lid

28 jun 2008
    2.056
    0
    0
    Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik bij de 6e week klachtjes die erop wezen zwanger te zijn.

19. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Bedankt Limmeke.

ps. Iedereen vond mijn haar erg leuk. Lekker pittig werd er gezegd. Pff, die beproeving is ook weer voorbij. ;)

20. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb nog wel de huisarts gebeld met de vraag of mijn ongie uitgesteld kon worden door het uitstrijkje die ik 20-6 had laten doen. Maar ze zegt van niet. Moet nog een weekje wachten van haar (assistente). Als ik dan nog geen positieve test of bloed heb dan afspraak maken voor spreekuur.

"nog langer wachten :( "

Deel Deze Pagina