Nog 4 minuten en dan gaat Sam de auto in naar huis rijden en een test halen. Ik woon boven het winkelcentrum. Alleen de C1000 is dan nog open. Iemand ervaring met het huismerk zwangerschapstesten van de C1000?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat? Dat kan toch niet? Pff.. als er iemand zwanger klinkt dan ben jij het. Dan zou ik toch de dokter maar keer bellen, want je bent al bijna maand overtijd..
Ben heel stout bezig echt tegen mijn gedrag in lig ik in bed met laptop en een sigaret. Vind het ff oneerlijk allemaal
whahaha ja zoiets, maar ga iig naar de gyn, want ik heb wel alle symptomen. Mijn moeder teste ook pas na 6 weken overtijd positief, maar ik heb de hoop opgegeven...
kan dat het in de familie zit, maar inmiddels zou je verwachten dat er iets aangetoond kan worden. Ik heb wel vaker op forum gelezen dat bij sommige mensen een zwangerschap noooooooit werd aangetoond.. hoop dat je snel bij gyn terecht kan! biertje? ( om beeld compleet te maken)
@ limmeke kom je uit limburg? Ben vanmiddag bij dokter geweest, mag voorzichtig op roze morgenvroeg nog eens testen en dan besef ik het mischien pas
das niet ver weg.. dan vind ik dat jij sam wel ff een limbo vlaai kan brengen.. is maar 1.5 uur tot 2 uur rijden zegt ze
van die multi vlaai iewwwww... weet je wel, die echte limburgse vlaai die geen enkele limburger kan thuisbrengen?
He dames ik sta bij 30 juni en ik wil in een vraagteken veranderd worden. Ik ben of beginnend zwanger of heb een MK. xxx Joyce
Sam, neeee, hoe kan dat nou?hoop maar dat je het dan van je mams hebt geerfd en dat de gyn je wat anders kan vertellen. Sanne voorzichtige felicitatie hier