Hallo allemaal, Hier ook nog steeds geen ongi. Heb vanmorgen stapel matcare testen ontvangen. Heb samen met manlief vanavond gelijk getest...... NEGATIEF! Maar we geven de moed nog niet op. Ik ga morgenochtend bij ochtendurine nogmaals proberen. Dus ik hou hoop. Mn borsten beginnen al kleine ballonnen te worden @sanne: gewoon de dokter bellen, volgens mij ben je gewoon zwanger. Ik duim voor je. Hoe gaat het nu verder in onze juni maand, blijven we hier schrijven of gaan we naar juli? Fijne avond!
@ nano ben bij dokter geweest vandaag en test zwanger,maar besef het nog niet test morgen nog eens, heb wel steken krampen in onderbuik....
Een kleine felicitatie van mijn kant. Gaan we morgen allebei nogmaals testen. Jij voor bevestiging en ik om te kijken of er nu wel een 2e streepje te zien is.
meiden ik ben er morgen weer. Kan niet slapen maar zit er ff doorheen! Ga aan vriendlief een limburgse vlaai vragen! moet ie ff met de trein
@Sam: neeee, wat stom! Ik wist echt zo zeker dat jij zwanger zou zijn... Ik geloof eigenlijk nog steeds niet dat je niet zwanger bent. Maar goed... ik heb er eigenlijk geen verstand van natuurlijk... Sterkte/succes etc.
Wat een spanning en gebeurtenissen allemaal zo in 1 dag tijd. Sam die hastike zwanger lijkt en het volgens de test niet is, andere die wel zwanger zijn inmiddels en vol ongeloof naar een test staren en dan ook nog mensen die wachten en wachten, niet wetend waarop of die een miskwaam vermoeden... De adrealine zit er hoog in en dat is hier al niet anders. Hoewel ik al 2 jaar of langer een cyclus heb van 33-35 dagen en er nu met dag 43 nog steeds niks roods te bekennen. Vanochtend naar de HA geweest, die zei precies waar ik bij haar op gerekend had: gewoon afwachten tot je ongi wordt. Dus ik, maar dat wil ik niet, ik wil verder onderzoek.. en ja hoor.. gelukt donderdag mag ik voor een echo van mn totale onderbuik. En wat het wordt? Ik heb zelf echt geen duidelijk gevoel. De diverse klachten zijn er ( vreselijk vol gevoel en tegelijk regelmatig honger, zeurend gevoel onderrug, blauwe adres borsten, moe, veel boertjes laten, gerommel in buik, steekjes onderin buik enzz) maar sommige weer te weinig om echt iets te kunnen betekenen en andere juist wel weer sterk. Maar ja, ik dacht, weinig hormoon in plas is weinig sterke klachten toch? Hoop nog nergens op dan kan het niet tegevallen ook. In ieder geval al heel fijn dat ik duidelijkheid krijg. Jullie horen zeker weer van me. Slaap lekker en sterkte voor wie dat nodig hebben!
Nog steeds wakker... vind het nog steeds stom.... Zo ga hier nog ff verder pruilen meiden echt super jullie steun! Ik denk aan jullie!
Hele nacht slcht geslapen haha door warmte en testen vanmorgen.... En jawel hoor ik mag op roze had vet zwanger in mijn digi test staan
@ Sanne: super gefeliciteerd! (waar koop je een test die VET ZWANGER laat zien in het schermpje ? Die wil ik dan ook wel
Hier trouwens nogsteeds niet ongi. Ik wacht nog een poosje op óf ongi worden óf met zekerheid kunnen testen.
Proficiat Sanne! *Zet hele pot grumbelstommeikbengewoonzwangergrumbellimburgsevlaaikoekjes voor Sam neer* Hier, wat troostvoer