Het is een heel verhaal wil je precies weten hoe het zit moet je even bij het topic tempkaartjes lezen en idd posi test en bij gyn geweest en het is of een MK of een beginnende zwangerschap en als het goed is weet ik vrijdag wat het is. Dus alle HCG die gestrooid worden vang ik wat op. xxx Joyce
Sanne gefeliciteerd!*kus* Joyce, wat spannend!hou ons op de hoogte he, hoe laat mag je vrijdag naar de gyn?
heyyyyyy sanne gefeliciteeeeeeeeerd meid Join the club hihi en voor de rest van de meiden, heel veel geluk in Juli dikke knufffffffff
Smak smikkel jammie jam Sam eet de hele pot koekjes op Zo dat was vanacht erg... Voor het eerst in al die tijd was mijn mannetje er ook echt verdrietig om... Toen ik thuis kwam lag er al een test voor me klaar. Nadat ik gebeld had was hij als een gek naar de winkel gerend om een test te halen. Hij heeft zelf de test mogen doen(wel met mijn urine ) misschien dat hij daarom zo verdrietig reageerde. Maar goed we hebben vanacht niet geslapen en ik zie ieder pijntje nu voor ongi pijn aan, maar ondertussen nog geen bloed o.i.d.
Hier ook nog steeds geen ongie. Sanne feli. En wij wachten gewoon rustig af. Mijn man zei gisteren doe morgen maar nog een test. maar lekker nog niet gedaan. Ik heb er helemaal geen zin in. Dus ik wacht nog lekker af. ( zo ik ben dwars vandaag)
hmz ik had toch echt met afvegen een streepje bloed. Ik zet mijn banner weer op 0 cyclus van 53 dagen.... :s Zo heb een potje zitten janken en nou weer verder. Als ik over 2 weken mijn laatste goedkeuring heb voor mijn maagbandje ga ik toch aan de pil. :s Ik kan zo slecht tegen extra hormonen! Maar dan ga ik toch eerst voor gewichtsverlies. Pff wat k*t! We willen zo graag zwanger worden en dan aan de pil gaan. BAH! Ik blijf wel gewoon op zwangerschapspagina hangen hoor! Vind het veelste leuk hier
Aaaaaaah... Sam! Wat ontzettend stom Ik zag het al helemaal zitten voor je. Sterkte en ik hoop dat je maagbandje gaat lukken.
hallo allemaal ik ben er ook weer terug van vakantie.. even naar de lijst gekeken alle zwangere gefeliciteerd! alle neit zwangere klote voor jullie! hopelijk snel raak... zelf gisteren test gedaan was positief maa rik verlies al vanaf zaterdag bloed met veeeeeeeeeeel slijm neit veel bloed maar wel zo dat ik nog geen zekerheid heb dus voor mij is het wachten en nog eens wachten..
ja maar als het maagbandje niet lukt dan spring ik in de auto naar de gyn voor Clomid oid! Nou ga ik als het maagbandje geplaatst is weer opnieuw in de MMM want ik wil nou zeker weten wat er aan de hand is!
uhm eerst was het veeeeel slijm met donker bruin bloed... en maandag a dinsdag was het met helder rood bloed maar meer sliijm dus veel bloed is het niet zal maar zeggen.. ga nuw eer even naar de wc want heb het idee dat het meer word.. dus dnek dat het dan over is.. kan helaas neit meer doen dan wachten denk ik
ja het is over nu boeden is erger geworden denk nu een VMK dus weer over vind gewoon klote allemaal is helaas niet anders
Ai natassie, das rot! Sterkte hoor... Hopelijk is het snel weer raak. Opbeurende woorden: als je al een keer zwanger bent geweest is de kans groter dat je het weer wordt!
@ marb na 6 miskramen blijft het niet echt een opbeurende gedachte dat het wel kan, maar nu fout gaat. (o ik bedoel het goed! niet als commentaar of kritiek hoor ) Natassie ik herkende je helemaal niet, want je hebt een andere foto Sterkte meid ik weet hoe graag je het wilt....