@Twigger: Plof ik zit...Hoop dat ik iets lekkerder zit als vorige maand. Wel superfijn dat je nog lekker ad klus bent geweest. Neemt je onzekerheid van voorheen wel weer weg dan he? We lopen iig gelijk spannend Ik ben gelukkig rustiger als vorige maand rond deze tijd..Maar voor hoelang dat is de grote vraag? Even over je nachtmerrie, vervelend wakker worden is dat he?!? Ik had 2 weken terug ook zo'n horror nachtmerrie. Ik was bevallen ve iedereen kwam op kraamvisite. Maar ik liep als een wandelend lijk mijn te showen. Ik was nl ingeknipt maar niet gehecht van onder, dus het bloed gutste langs mijn benen...Gelukkig was dit ook maar n nachtmerri fiew...Ik denk dat je grootste angst achter deze nachtmerries schuil gaat. Ik ben nl erg bang voor het inknipgebeuren, bang voor het onbekende is bij mij het geval. @Leeuwtje83: Kom er gezellig bij plaats zat! Maar nu eerst klusszz jij! @Ska26: Welkom bij THE WANNA BE PINK LADIES CLUB!! vEEL SUCCES! @Lynn1986: CHEERS! @Guusje44: Dat is supernieuws Gefeliciteerd! @Noppie: wel een grappige uitspraak voor iemand die zwanger wil worden 'dat moeders de moeilijkste mensen op aarde zijn' Hopelijk zijn de gemoederen alweer een beetje bedaard, en is de spanning weer gezakt @Jedijah:Jammer meid!Maar ga lekker van je vakantie genieten, veel plezier! @Aleida:Thanks ik ga ook hard voor jou duimen. Veel succes! @Saloua: Heb na mijn posiovutest ook iedere dag geklust. Vanavond ook nog n x.. Ok veelste bang dat ik m zou missen We zullen wel zien?!? Liefs Kita
Dank je Tessa, ik hoop natuurlijk voor jou ook dat het raak is! Jij zit al op de wachtbank zie ik! Spannend he! Succes! Moontje
@Kita29 Ja dat neemt zeker de onzekerheid weg ook zo onverwachts, normaal zit hij dinsdags nog in denemarken maar hij had gewoon aan 1 stuk door gereden om ff LEKKER thuis te zijn Want zondag avond is hij weer gaan werken en toen kreeg ik al een donkerdere test dus ik teleurgesteld hem opgebeld van sjips hij komt er al aan, was van mn vorige ei uitgegaan en dat was op dag 18 dus aankomend weekend is hij t hele weekend vrij hihi maar gister kwam hij toch nog lekker thuis :d meteen aan de klus en vanmorgen ook nog even geklust dus ik kan hem nu niet gemist hebben.... Maar ja nu komt t ergste.. wachten pffff hihi Maargoed zoals ik al zei ik test deze keer niet eerder dan 4 juni. Maar idd wat een kl*te droom zeg bah bah Kan je nagaan hoe druk we er mee bezig zijn hihi Ow ja en over dat inknippen moet je je helemaal niet druk maken daar voel je helemaal niks van MAAAAAAAAAAAR dan komt t ergste (hihi) t moet ook nog gehecht worden en dan doet wel PIJNNNNNNNNNN
Ik vind het wachten wanneer mn ei komt al erg .. laat staan wachten of mn eitje bevrucht is of niet Juni gaat een lange, lange maand worden gok ik Maar wel spannend
Inknippen kan ook heel erg meevallen hoor! Ik was als de dood voor die schaar, ik was tijdens de persweeen in staat om mijn benen bij elkaar te knijpen en het hoofdje terug te duwen, als die schaar maar uit de buurt bleef. Ik piepte ook heel paniekerig dat ik 'nog geen wee had hoor!' toen de verlos het ding tegen mijn perineum zette. Maar ik maakte me druk om niks, want ik voelde er niks van, en ook het hechten (wat een verlos meestal met plezier onder een kleine plaatselijke verdoving doet!) was een pijnloze gebeurtenis. Dus dat viel echt tien keer mee, ook al kneep ik 'm flink toen ze me vertelde dat ze ging knippen. Nou, mijn ongi is gelukkig af aan het nemen, dus binnenkort komen de klusdagen er weer aan hier Nu nog even genieten van een lekker wijntje.
hallo ladies, zie dat er alweer een hoop bijgekomen zijn. Ben zelf een aantal weekjes niet echt actief geweest hier, dus een hoop te lezen en te doen. Hoe is het met iedereen. Hier is alles prima. Ben niet zo zeer bezig geweest met zwanger worden afgelopen weken, maar gewoon lekker aan het klussen geweest en we wachten het wel af. Nog 2,5 week tot ik ongi moet worden als mijn cycles daadwerkelijk op 37 is, dus ongi 6 juni. Ben benieuwd naar jullie! Gr Shy
Ben ik nou de enige of zijn jullie dat geklus af en toe ook zo zat.... Vooral omdat door mijn hoofd gaat vandaag of morgen waarschijnlijk ei en het was eergister alweer dus eigenlijk moet we nog even maar heb hoofdpijn ben moe maar wil ook mijn kans niet missen..... pfff sorry wilde het ff kwijt
Waarom ga je niet aan de ovu dan ? Scheelt je een hoop denkwerk en je weet precies wanneer je 'moet' klussen ideaal check mn album maar eens
Maar dan moet je alsnog 'verplicht' klussen, wil je je ei niet missen. En als je dan moe / niet lekker bent, dan moet je jezelf er echt toe zetten. Ik snap wat lautje1979 bedoelt, ik heb dat zelf ook een beetje.
Ja dat is ook waar Alice. Ik gebruik die sensitest en daar staat op dat er eerst geen streep is dan wel een streep en bij positief inderdaad een hele vette streep. Ik dacht echt dat het te vroeg was om 10 -12 dagen voor de sprong al een streep te hebben vandaar en dat ook met avondurine. Maar toch bedankt voor je reactie. Ik ben weer met beide benen op de grond gezet . Ik voel me al een paar dagen zo rot en mijn menstruatie was best licht voor mijn doen dus tja ik begon weer te hopen. Maar goed ik stop per direct daarmee.
Jahoo t word zeker druk op 2 juni he Ikkuh22 Maandag had ik mijn (vermoedelijk) ei, en sinds gisteren een zweverig gevoel in mn buik net of mijn buik niet van mij is, net als je verdooft ben bij de tandarts en je het idee hebt dat je niet je wang aanraakt, wie snapt wat ik bedoel? groetjes gabrielle
Hi Lautje79: wij hebben dat ook hoor, geen zin in dat verplichte geklus... Maar ja, voor wat hoort wat ofzo iets . Meiden, wij gaan dus NU aan de klus. C ya all tmorrow. liefs noppie
Ben blij dat ik niet de enige ben.... Heb met mezelf afgesproken dat als het deze maand nog niet raak is, ik ovu testen ga halen. Dan is het ronde 7. Maar heb begrepen dat ovu testen lang niet altijd betrouwbaar zijn dat ze soms een ovu aangeven terwijl iemand helemaal geen ovu heeft, maar temperaturen is helemaal zo'n gedoe. Maar het is net wat noppie zegt voor wat hoort wat.... We gaan maar gewoon door!