Mag ik ook op de lijst. Mijn NOD is ongeveer 25 juni. Dus zet me er daar maar bij op. En ik maak even een nieuwe banner...
wij zijn vandaag weer naar het ziekenuis geweest we hoeven nu 4 maanden niet terug te komen want 1 op de 3 vrouwen raakt zwanger na een hsg foto dus ik ben benieuwd........
@puzzycat Hysterosalpingogram (HSG) Foto van de baarmoederholte en eileiders Als u vruchtbaarheidsproblemen heeft, kan er een hysterosalpingogram worden gedaan. Er wordt dan een foto van uw baarmoederholte en eileiders gemaakt. Hiermee kan de vorm van uw baarmoederholte en de doorgankelijkheid van uw eileiders worden beoordeeld.
Haihai meiden Meestal lees ik lekker mee met alle verhalen en laat ik zo af en toe eens een bericht achter, maar dit keer keer praat ik even flink van me af, want er staat me veel te wachten komende maand (en dan kan ik me ook gelijk een beetje voorstellen aan iedereen). Vandaag dus de tweede dag van mn cyclus, voor de achtste ronde. Bij een paar van die rondes wist ik al dat het niet raak kon zijn. Mijn hubbie is namelijk schipper, en steeds 2 weken van huis, dus dan valt er weinig te klussen... Woensdag komt hij gelukkig weer thuis, dus dan kunnen we weer aan de bak. Die dag is ook ons jubileum, dan hebben we 1 jaar, jippie! 2 dagen later krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, waarin we nog 3 maanden moeten klussen. Over 2 weken moet ik ook nog eens onder het mes. Ze gaan mijn neusschotje rechtzetten en mn holtes verbreden, ivm constante verkoudheid. Ben dus ergens wel een beetje blij dat ik nog niet zwanger ben. In ronde 4 zijn we begonnen met ovu testen, en de eerste keer had ik snel een positieve test. Het mocht alleen niet baten. Toen we het huis hadden gekocht hebben we nog even getwijfeld om maar even te stoppen met de kinderwens, maar in plaats daarvan zijn we wel doorgegaan, maar zonder testen en plannen. We zien wel als het zover is. En het is dus nog niet zover blijkbaar. Daarbij zit ik de laatste tijd ook nog met het feit dat mijn oma erg ziek ik. Ze heeft longkanker en een tumor in haar hoofd en het gaat bergafwaarts de laatste tijd. Dan is het toch wel moeilijk als je vriendje weg is, want dan kun je nergens meer uithuilen, vandaar waarschijnlijk dit lange verhaal hier . Nou, ik geloof dat ik weer genoeg heb verteld voor een heel jaar. Iedereen veel succes en hopen op een vruchtbaar voorjaar.
Ik denk dat ik alvast doorga naar juli... Heb het zo druk gehad de afgelopen dagen met werk dat het klussen er niet meer van gekomen is en dat waren waarschijnlijk mijn vruchtbare daagjes... Maar zo heel erg is het voor ons nog niet hoor, wij laten het een beetje op zijn beloop en het mag ook rustig pas over een half jaar ofzo gebeuren... tenminste zo denken we er nu nog voer
zo net even van die extra gevoelige testen besteld waarmee je tot 6 dagen voor je nod kan testen... want ik kan echt niet meer zo lang wachten hoor. hoop niet dat het een teleurstelling word, want dan wacht ik volgende maand wel tot de nod
Hoi meiden, Kom net uit mijn werk, dus kom niet lekker kletsen (doe ik morgen wel weer). Maar ik wilde even tegen Jedidjah zeggen dat ik het heel jammer voor je vind meid. Had inderdaad net zoals iedereen, verwacht dat het bij jou raak was. Vind het echt heel vervelend voor je meid. Hopelijk mag het snel raak zijn. Nou ik ga lekker naar bed, want moet morgen wel weer gewoon vroeg op. Spreek jullie later.
ik ben aan het tempen... ben je zo mee klaar hoor. Ovu testen gaven bij mij niks aan... terwijl ik in de ronde dat ik ze gebruikt heb, toch echt zwanger raakte
Dat bedoel ik dus, heb op een of andere manier weinig vertrouwen in die ovu testen, maar wie weet lukt het deze maand zonder test hulp middelen! Temperaturen vind ik zo'n nadeel dat je het eerst moet doen voor je opstaat en iedere dag op dezelfde tijd, ben gek op uitslapen....
@ femmy; sterkte meis, een hoop vervelende dingen aan de hand ik ben net van me ongie af pffff...wat duurde dat weer lang :s en verder ben ik begonnen met die etos-zwanger-word-pillen, wat zijn ze GROOT! en ik ben al zo'n slechte slikker haha
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea 7 : kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21 17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy 18 : Dib,Klingel 19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81 20 : Fampje, lynn1986,Miinicole 21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : Marloes80,Freewilly8 26 : 27 : 28 : JedidJah 29 : 30 : 99 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Msroxy is uit de roze sportwagen gestapt (ei gemist) Moontje 7 Juni ----> 3 Juni Freewilly8 25 Juni Loeka 21 Juni
Nou moe...ik snap er niks meer van. dinsdagavond om 20.00uur ovu test gedaan en toen zag ik een heel vaag 2e streepje. Gisteren om 14.00uur een test en toen was ie duidelijker maar nog niet zo donker als de 1e lijn. en gisteravond om 20.00uur weer getest en toen was ie weer zo vaag als dinsdagavond. Hoe kan dat nou? Heb juist voor de zekerheid gisteren 2x getest om mn ei niet te missen. Ik ga er straks weer eentje tegenaan gooien. Heb wel dinsdag en woensdag geklust maar vraag me af of dit wel resultaat kan hebben als mn ei zich niet duidelijk laat zien op zo'n test.. Please help.. ben wanhopig.
Bah ben juist aan de ovu testen gegaan om meer zekerheid te hebben en nu krijgen we dit vage gedoe weer *sorry hoor moet het ff kwijt*