En dat kan gewoon he, het ligt er helemaal aan hoeveel hl er op dat moment in je urine zit maar test maar gewoon nog even door want ik weet zeker dat je hem vind de eerste maand zat ik ook te klooien met die testen, is hij nou posi of niet heb ik mn ei gehad of niet maar op moment dat je een echte posi hebt dan weet je het zeker ik denk dat ie van jou er nog aan zit te komen
Bij mij gaf FF vandaag mn ei aan op dag 9 Terwijl mn ovu testen nog alle dagen dik negatief zijn geweest (2e streepje moet je er echt bij denken) Ben nog aan het ontpillen, dus een cyclus van 23 dagen lijkt me toch niet logisch dan. Ach ja ik merk het wel. Als ik op dag 23 ineens de krijg, dan zal FF wel gelijk hebben gehad.
Maar het lijkt me dat ze juist niks doen alleen een "foto" Hoe kan het dan dat 1 op de 3 vrouwen zwanger raakt hierdoor?Ikke snappie niet
Morgen juni-dames! Ik hoor dat ook wel vaker, dat je vruchtbaarder bent na een HSG. Volgens mij spuiten ze een vloeistof in die door je eileiders e.d. gaat, dus misschien dat dat de boel wat meer open houdt en schoon spoelt, waardoor je evt bevruchte eitje ook makkelijker in de baarmoeder terecht kan komen. Zo, ik ga een cappuccino fixen, met echt melkschuim. Nog meer dames die willen? Ik zie trouwens weer als een berg op tegen de wachtperiode, bah. Maar eerst maar eens klussen
hoi hoi allemaal, Bijna weekend heerlijk en aankomende zondag zal heerlijk weer worden. Kleine naar me moeder heen brengen en dan ff samen met me schat genieten. Zijn er nog meer meiden die hun NOD op 13 juni hebben? Groetjes en klus zuh allemaal hihi Knorretjuh
Knorretjuh hoi hoi allemaal, Bijna weekend heerlijk en aankomende zondag zal heerlijk weer worden. Kleine naar me moeder heen brengen en dan ff samen met me schat genieten. Zijn er nog meer meiden die hun NOD op (vrijdag)13 juni hebben? Groetjes en klus zuh allemaal hihi Knorretjuh
Met mij gaat het wel goed. We zijn om de dag aan het klussen en wacht op een positieve ovutest. Dat gaat hopelijk niet lang duren. Hoe gaat het met jou nu. Al een zw test gedaan?
hoi lien44 Hoezo ons maandje ontpillen ? Er staat geen vaste tijd voor ontpillen toch het kan wel een half jaar duren voordat je ontpilt bent... zelfs wel langer maar toch heel veel suc-6
Had gisteren echt een superposi ovutest en we hebben flink ons best gedaan, dus als ik nu niet zwanger ben, weet ik het ook niet meer haha! Voor de zekerheid klussen we vanavond en morgen ook nog eens. Je weet maar nooit. En ik ga vanavond ook nog een ovutest doen om te kijken of het ei al voorbij is gekomen. Ik las iets over lichte ovutest streepjes: het streepje van de T(est) moet net zo donker zijn of zelfs donkerder dan het streepje van de (C)ontrole. Dan pas heb je je ei gevonden. Dus gewoon doorgaan voor degene die twijfelen, want als hij positief is, zie je dat echt meteen! Liefs, Moontje
Het antwoord op mijn probleem is gevonden mensen. Ik had vorige maand geen last van ZSS, maar van een aantal problemen die komen omdat mijn suikerspiegel verhoogd is. we gaan het verder onderzoeken, maar dat kan de klachten veroorzaken... Ik blij ik dacht al dat ik een zware hypochonder was. @ Femmy: heftig meid... Succes met je oma. Succes met klussen JedidJah
Jou had ik echt niet meer verwacht in deze thread......wat balen zeg dat er zoveel wees op een zwangerschap en dat je nu toch de op bezoek hebt gekregen. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt en dat je ook snel roze wordt Knuf, Giegel
Ik heb helaas geen digi camera, uitgeleend helaas. ZOjuist weer een testje gedaan en hij is weer zo vaag als gisteravond. Kan het niet gewoon zijn dat die LH piek maar heel kort duurt? Ik voelde gister aan het einde van de middag namelijk wel wat steken dus misschien is mijn ei toen al gesprongen?