@ Saloua: Het zou kunnen dat je hem net gemist hebt, maar ik had gisteren een hele positieve test en vandaag heb ik nog een keer getest en geeft hij nog steeds een dikke positief aan, dus dat zou betekenen dat jij het ei nog niet hebt gevonden, toch? En als je gisteren steken voelde, had je eergisteren ook al een positieve test moeten hebben, want dat betekent dat je ei binnen 24-48 uur springt.
mmmm, snappen jullie het of... Mijn vloeiing is bijna over. Ik heb dus nog geen 24 ur echt gevloeid... Gaar
bij mijn eerste ronde was de piek ook niet echt duidelijk maar als ik het vergeleek met de rest van mijn reeks testen was het wel duidelijk anders. Volgens mij moet je gewoon kijken naar je hele reeks en wanneer het duidelijker wordt dan heb jeje piek.
Mwaha, wat moest ik veel bijlezen... de ene kant wel gezellig, aan de andere kant ook weer niet... Op naar de volgende ronde. Ik heb last van mijn onderbuik aan de linkerkant, het gaat met vlagen. Gisteravond had ik ff een heftige kramp in mn onderbuik... Maar goed, kan ook iets anders zijn. Ik kan trouwens (net als de meeste van ons) niet wachten om een test te doen, ik heb ze in huis (matcare) dus ik ga denk ik volgende week al testen
Nee zon piek duurt zon 50 uur dus missen kan je hem bijna niet Je moet gewoon even doortesten ik denk niet dat je al een posi test hebt gehad kijk maar in mn album dan kan je een beetje vergelijken met jou testen
Blijf jij nou aan de gang hahahaah Zou je nou niet onderhand eens een afspraak gaan maken bij de dokter en een testje daar laten doen ?
Klopt ik heb wel een duidelijke piek gehad gister om 14.00uur. maar de avond ervoor en daarna was ie meteen weer vager. Ik vraag me dus af of het kan kloppen dat zo'n piek maar van korte duur is. Ik lees hier namelijk vaak dat meiden 2 dagen een piek hebben.
Ja dat vermoeden had ik dus ook al dat ik hem dus niet gemist kan hebben. Ik test nu gewoon 2x per dag voor de zekerheid. Weet je ik ga straks naar mn zus en neem dan mn ovutesten mee zodat ik er een foto van kan maken zodat jullie zelf mee kunnen kijken..
Ik denk dat je lichaam echt een beetje van slag is, ik hoop voor je dat je snel weer wat duidelijkheid krijgt.
dat hoeft niet perce sal kijk maar bij mn testen van vorige maand daar was hij ook maar een dag posi en deze maand heb ik m 2 dagen posi gehad het is dus maar net waar je peik ligt maar ik zou adviseren om toch nog even een paar dagen door te testen
mijn HA wil het niet doen. Hij wil eerst achter mijn suiker aan. Het is natuurlijk ook mogelijk dat ik ZW suiker heb. Dit komt veel bij os in de fam voor... Ik ga wel (als ik bijna op vak ga) ff testen... Whahaha the soap continues in June. 8) Nou ik ga naar mijn werk en dan kan ik niet reageren, maar wel meelezen... Wil je me wat vertellen mail mij dan... groetjes JedidJah
Ik heb in je album gekeken en zo ziet die van mij er inderdaad uit net zoals je foto van 13 mei. Ze lijken heel erg op elkaar dus waarschijnlijk heb ik mn ei gistermiddag gehad en reageert niet iedereen even sterk op die testen. Voor de zekerheid maak ik vanmiddag een foto dan kunnen jullie zelf oordelen.
Waarschijnlijk is je lichaam van slag Jedidah door je bloedsuiker. Je zou het voor de zekerheid kunnen vragen aan je huisarts of dit mogelijk is.
Ja JedidJah Je houd ons wel in spanning zeg hahaha vorige maand begon je al en je blijft bezig maar wat vervelend voor je dat de ha niks wilt doen dit is toch ook raar zo....
Ow oke je bedoeld de foto van de testen van april oke sorry maar is hij bij jou dan net zo donker of niet ?
Vanmorgen mijn laatste pil ingenomen...nu gaat het echt beginnen Dat wilde ik even kwijt,hihi. groetjes Jessica
Ik test elke 24 uur en had maar twee positieve testen. En ook niet zo positief als in de gebruiksaanwijzing stond.