Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea 7 : kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21 17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy,Lieni44,Dizzy 18 : Dib,Klingel 19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81 20 : Fampje, lynn1986,Miinicole 21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : Marloes80,Freewilly8 26 : 27 : 28 : JedidJah,Saffie 29 : 30 : 102 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Lieni44 17 juni Dizzy 17 juni Saffie 28 juni
Ow ben je alweer aan de klus? En nog wel om de dag. Hoelang hou jij dat vol? De eerste ronde heb ik dat twee weken volgehouden maar ja toen was ik nog vreselijk enthousiast . Ik hoop echt dat ik gewoon lekker een positieve ovutest heb dan hoeft dat allemaal niet meer. Ma goed ik heb geen zw test gedaan. Alice heeft me met beide benen op de grond gezet om het zo te zeggen. Het kan volgens mij inderdaad dat je al zo vroeg een streep hebt duss. Ik blijf alleen zooooo moe en die pukkels bleeeehhh
Hee mEIden, @JedidJah: jou had ik hier echt niet meer verwacht meid! Ik dacht echt: dit kan niet anders dan positief zijn! BALEN voor je. Hopelijk zetten die tests wat zoden aan de dijk! @Ska: veel succes in jullie eerste ronde! Hopelijk lukt het snel! Hier alles weer rustig, ik ben afgelopen weekend wel 2 (!) dagen ongi geweest, terwijl het normaal een dag of 4, 5 duurt. Het zal er allemaal wel bij horen..... Iedereen hier veel succes met klussen en ik hoop dat we juni net zo roze gaan maken als mei nu al is! Groetjes, Angela
Ja wij doen smeppen en dan moet je om de dag klussen en bij een posi ovutest 4 dagen achter elkaar. De vorige keer was het toen meteen raak. Dit is na mijn MA de 2e smep ronde dus ben benieuwd. En wat betreft je streep, gewoon lekker even afwachten dan. En jezelf niet proberen gek te maken. Je komt er vanzelf achter of het wel of niet zo is
Hallo allemaal, Er wordt lekker veel gekletst.. ik lees alles, maar overal op reageren kan ik nog ff niet bijhouden.. Hier is de ongi over.. door mijn lange cyclus hoeven wij nog niet aan de klus. Volgende week ga ik maar weer eens beginnen om mijn ei te zoeken.. en dan maar aan de klus! Of eerder voor de fun natuurlijk ! Groetjess
Hoi mEIden, @ Jedidjah: hmm, dus wel een verklaring voor al die symptomen. ik hoop dat er gauw iets aan te doen is zodat je je weer lekker fit voelt! Gister weer even geklust en maak me nu toch wat zorgen. het wordt wel wat intiem ladies, maar goed hier is de vraag: zegt 'de dikte' van het sperma iets over de kwaliteit van de zwemmers? De reden dat ik dit vraag: mijn vriend heeft onwijs dun sperma in vergelijking tot de andere mannen die in mijn leven waren . Het loopt er echt direct uit na het klussen zeg maar. Nou maak ik me bezorgd dat dit betekent dat er weinig zwemmers in zitten. Weten jullie hier iers van toevallig? liefs noppie
Ik was eerst ook een noob toen ik stopte met de prikpil Ik dacht dat ik gelijk zwanger kon worden En was zelfs schijnzwanger daardoor... Ik zal het je zo zeggen:Het kan 6 mnd duren voor je een eisprong hebt En bij mij duurde het zelfs bijna een jaar... Dus plx iedereen die voor het echie gaat na een mnd ontpillen Neem van mij aan het zal langer duren dan dat! (En btw mensen die zwanger raken door de pil heen hebben een te zwakke pil,dus kom aub daar niet mee aan zetten) Sorry voor de iet wat boze berichtje,ik ben er gewoon klaar met het wachten en wachten wachten En ow ja Wachten!
Noppie, dat heeft volgens mij niets met de kwaliteit van de zwemmertjes te maken.... Mijn eerste vriendje had ook heel dun sperma, nu jaren later is hij gelukkig getrouwd en heeft 2 kids....dusse ga ervoor
Allo Allo Allemaal Helemaal ganz nieuw hier... Zit wel in mijn tweede ronde zoals dat hier heet... Mijn volgende NOD dag is 6 juni... voel me al echt een prof met al die termen hihi.... Hoop dat ik gezellig mee mag rijden doen... Omgeving weet niet dat we bezig zijn maar wil er zelf natuurlijk eindeloos over beppen! Succes iedereen.........
@puzzcat Meid mopper lekker van je af zullen we samen ff een potje mopperen hihi Ik zit ook op die vreselijke wachtbank Het liefste zou ik al elke dag gaan testen hahahaah Erg he Maar ja nog een paar dagen geduld (zeg ik de ongeduld zelve)
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05 7 : kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21 17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy,Lieni44,Dizzy 18 : Dib,Klingel 19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81 20 : Fampje, lynn1986,Miinicole 21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : Marloes80,Freewilly8 26 : 27 : 28 : JedidJah,Saffie 29 : 30 : 103 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Lieni44 17 juni Dizzy 17 juni Saffie 28 juni
Ik ben er ook een beetje bezorgd over, mijn vriend heeft dit ook, het is ook heel veel namelijk. Hij is vroeger ook aan een kant geopereerd dus misschien daardoor minder vruchtbaar werd toen gezegd. Maar hij wil het eerst nog even aankijken voordat hij naar de ha gaat
Thanx voor de aanmoeding Majo! En jij ook bedankt voor je reactie Dizzie. Laten we hopen dat onze mannen goeie zwemmers hebben! Die van mij heeft overigens nooit iets medisch gehad in die regio....
ik kan mij niet voorstellen dat dun spermpjes minder snel zijn. Bij mij loopt het er ook altijd snel uit. Als ik ga staan moet ik altijd rennen om de douche of wc te halen. Toch ben ik zwanger geweest.
mijn man heeft wat dikker sperma, maar ook dat loopt er zo uit....(loos zaad) helaas zijn we samen nog niet zwanger geweest, mijn 3 kids zijn van mn ex (geen dank hoor noppie, we gaan ervoor)