Ik heb de beeb's dozen allemaal een tijdje geleden besteld onder illigale geboorte datum's Als ik zwanger ben voor het echie wil ik ze weer aan vragen,maar ben bang dat als ik naar de etos ga bv Dat ze me dan vreemd aankijken... Aan de andere kant wie kent mij nou hier in stiens whahaha En : Wat is jullie voorgevoel deze maand? Nou heb echt geen flauw idee,heb mijn ei gevoelt heb geklust en voel mijn bm (soort spierpijn) Dat had ik vorige maand ook met de clomid.. (Stel:Ik was zwanger en had een vmk,dan is de percentage toch beetje hoger dat het vruchtje blijft zitten?) Nou ja ligt eraan of het vruchtje niet goed was dan he... Ive got my hope on clomid!Clomid rulez! Misschien helpt dat... (want echt meiden dit is de laatste ronde voor mij,hierna moet ik een pauze inlassen voor mijn crohn...Operaties enzo...)
Puzzcat, ik hoop met je mee hoor, ik gun het je enorm. Vooral omdat je al zo lang bezig bent en hierna een pauze moet inlassen. Ik heb trouwens stage gelopen in Stiens .
Ik snap er niks meer van nu worden ovu's weer donkerder :S ik test altijd door tot ik een echte nega test erbij heb zitten maar nu is hij weer donker :S vreemd iets
ik zit net te kijken naar alle testen :S hij wordt helemaal niet licht vorige maand was hij na een dag al meteen helemaal nega en licht maar nu blijft hij gewoon donker.... zal ff foto maken Staat erbij in album
@Za4a, Gelukkig ben ik niet de enigste! Pff is dat even een opluchting. Ik begon me al zorgen te maken over het vruchtbaar slijm. Is me nooit opgevallen namelijk.... Wist ook niet dat dat er was.. @Leeuwtje83, Afwachten dan maar..... nog 9 dagen te gaan tot mijn NOD... @Aleida, je hebt helemaal gelijk dat je er meer op gaat letten! Maar vond het zo vreemd over dat slijm, maakte me al zorgen! Zoals ik al zei, ik heb er eigenlijk nooit op gelet.. Dus vandaar dat ik het zo vreemd vond dat ik dat nooit bij mij gezien had.
Ik zit ook de kl*** met de ovutesten. Ik denk dat ik nooit meer sensitest pak Doe net een test, blijven de lijne super licht maar wel gelijk. Laat ik mijn vriend er 1 doen, test streep sprong eruit (ik lag met de benen omhoog ) Nu doe ik nog een test, maar lijkt wel alsof de testlijn lichter blijft. Wel eiwit met roze ontdekt dus denk ergens vandaag mijn ei.
ja maar das toch raar vorige maand had ik op dag 18 duidelijk mn ei en dag 19 was hij superlicht en daarna bijna niks meer en nu blijft hij donker en wordt hij gewoon niet licht :S kijk maar in mn album
Hi Twigger Misschien duurt je ovulatie nu wat langer? Het duur 24-48 uur na de piek dus dat lijkt mij een mogelijkheid. Je test ook meerder keren op een dag en dit is de tweede dag na de positieve test toch?
Tischa nee mn 3e dag want de 19e had ik mn posi test En de 19e heb ik smorgens en smiddags getest de 20e ook de 21e smiddags en de 22 dus vandaag ook vanmiddag
@majo @sucre Bedankt meiden @sucre woon je in de buurt dan? Bah!Ik heb een opgeblazen buik door groente sausjes van de aldi NOOIT halen iieeuuww
puzzcat ik hoop ook echt met je mee, jij wacht nu al zo lang.. ook voor de rest (incl mezelf) hoop ik dat juni een hele vruchtbare maand wordt. Vraagje: iemand ervaring met pendelen en de of het voorspelde ook is uitgekomen?
@Twigger: stel je voor dat ie nu al aangeeft dat je zwanger bent! Kan met zo'n ovulatietest wel, maar weet niet vanaf wanneer je dat dan weer kunt testen...Denk niet meteen een dag erna eigenlijk... Heb je misschien ergens de zenuwen voor ofzo? Ik heb gelezen dat je ei dan wel wil springen, maar dat het niet doorzet, omdat je bijvoorbeeld stress hebt. Zou ook kunnen....Ik hou je in de gaten, want vind het ook heel vreemd! Hier voel ik wel eisprong: buikpijn, buikpijn en borrels... Moontje
Bah! Kreeg vandaag bericht van mijn beste vriendin die 8 weken zwanger was, dat haar beebje is overleden. Nu moet ze afwachten of het vanzelf zal afvloeien of anders volgt een curettage.... Sterkte meis, ik denk aan je! X Aleida
Ach jeetje Aleida, wat naar.. hopelijk is een curretage niet nodig. Sterkte voor je vriendin (en voor jou natuurlijk ook, want je leeft toch hartstikke mee).
Thanks lief van jullie. Ben je eerst helemaal in de wolken en even later dit verdriet. Ik hoop het ook niet dat een curretage nodig is. We wachtten af. Grtjs, Aleida