@ Moontje nee aangeven dat ik zwanger ben kan hij nu nog niet zit pas 3 dagen na ei, het is bijna onmogelijk dat hij dan al ingenesteld zal zijn want dan pas maakt het lichaam hcg aan En zenuwen en stress... nee helemaal niks het gaat nu juist heel erg goed we zijn lekker bezig met het feestje van mn moeder te organiseren die wordt zaterdag 50 dus feestjuhhhhh Ik heb wel tegen mn vriend al gezegd ik drink niet die avond voorkomen is beter dan genezen toch.... en mocht het niet zo zijn nou ja jammer dan volgende ronde beter Ik zal zaterdag voor de gein nog wel een uvutje wagen en anders over 12 dagen een zwtje als de duivels uitblijven We wachten gewoon maar even af @Aleida Wat een rotnieuws sterkte voor jou en je vriendin
Aleida, veel sterkte en ook voor je vriendin. Balen he meiden dat wachten? Ik ben net bezig en voor mij duurt het allang, en dan lijkt het me voor die dames die al veel langer bezig zijn haast ondraagelijk om iedere keer te wachten en dan toch weer ongesteld worden. Ik heb echt enorme respect voor jullie. Want in plaats van het wegwuiven van het gezanik, van mij, blijven jullie positief en andere advies geven. Vind het echt super. Wilde jullie dat even laten weten.
Goh, had ik gisteren een superpositieve ovulatietest, dus goed geklust, vandaag in de middag nog steeds een positieve test en net rond een uur of 5 ineens niet meer. Dus verder klussen heeft niet echt zin meer denk ik zo... Wel voor de fun natuurlijk, maar niet voor een wondertje, hihi! Moontje
Aleida balen meid, sterkt aan je vriendin gewenst. Heb helaas bij mn zus geen foto kunnen maken van mijn ovu test. ZOjuist weer getest en het 2e streepje us inmiddels zo goed als verdwenen. Blijkbaar toch gistermiddag alleen positief geweest. Heb ook geen puf meer om vanavond aan de klus te gaan heb een hele intensieve dag gehad vandaag. Ff surven en dan naar bedje toe. Slaap lekker ladies alvast!
@Moontje jahwel je moet wel doorklussen nu tot een dag a 3 dagen erna een positest geeft aan dat je ei binnen 24.36 uur gaat springen dus stel hij springt van daag of morgen heeft klussen dus nog wel zin dus hup hup aan de klus
Twigger da's ook wat! Ik heb in je album gekeken maar deze test is niet zo donker als daarvoor. Misschien zit het stofje nog steeds in je urine maar volgens mij heb je je piek al gehad. Voor de zekerheid zou ik door blijven testen als ik jou was. Is me een gedoe zeg dat testen! Heb een beetje spijt dat ik eraan begonnen ben.
Hey Sal Nee hij is niet meer zo donker dat klopt maar hij blijft wel donker van kleur vergeleken met vorige maand toen was hij een dag later meteen weer licht maar nu blijft ie donker maarja we zullen zien
Zit ook te kijken Van mij mogen Huub en Jaap winnen, maar denk idd dat Brian gaat winnen. Ow Huub is er nu uit .. nou dan zal Brian idd wel winnen .. of alle fans van Huub moeten nu ineens op Jaap gaan stemmen. @Twigger: je testen zijn negatief nu. Ik zou gewoon stoppen met testen en 'rustig' op het wachtbankje gaan zitten. Ik heb al 2 dagen een beetje last van ongi pijn. Hoop dat het ei-pijn is, want nu al ongi worden lijkt me niet best! Ovu testen zijn nog negatief (en FF gaf mn ei al op dag 9 aan ) Ik merk wel wat er komende dagen komt (of niet..)
Nou ladies, dan ga ik toch ook maar eventjes naar die finale van de Gouden Kooi kijken... Heb er echt nog nooit naar gekeken moet ik eerlijk bekennen! liefs noppie
ahahahaha reclameeeeeeeeeeee volgens mij zitten we allemaal te kijken of niet hahahaha en JAAAAAAAAAAA ik weet dat hij nu negatief is ! maar ik vind het raar dat ie donker blijft vergeleken met vorige maand !
nee ik kijk niet naar gouden kooi aangezien ik een gruwelijke hekel heb aan jaap. Ik kijk RTL 4 die man die met geesten kan praten, erg spannend.
Ja jaap is zeker een kwal hahaha maarja brian gaat toch wel winnen en volgens mij als hij gaat winnen gaat hij amanda ten huwelijk vragen zon voorgevoel heb ik
Sorry, wist niet dat je boos werd Ik vind ze allemaal even vreselijk, maar om Jaap kan je af en toe nog lekker lachen