Goedemorgen dames! Gisteravond weer geklust voor de zekerheid, mijn arme man was doodop maar hij moest hihi.. Was gisteravond dus een moetje maar ja.. Vraagje, klopt het dat je na je eisprong exact 15 dagen later ongi zou moeten worden of verschilt dat per vrouw?
kan het ook langer dan 14 dagen? Ik heb mn ei namelijk gehad op dag 15, zou dit dan betekenen dat ik nu een cyclus zou moeten hebben van 30 dagen? Of is dit geen garantie.
Mijn banner geeft nu namelijk aan dat ik over 2 dagen mn ei heb omdat ik heb aangegveen dat ik een cyclus heb van 32 dagen. Ik vraag me nu af of het niet beter is mijn banner aan te passen naar een cyclus van 30 dagen aangezien mijn ei geweest is op dag 15.
Mensen ik blijf aan de gang... ik ben nu zo aan het stuiteren dat ik niet eens meer dingen ga lezen, want ik heb groots nieuws... Het is blauw langwerpig en het is nog wel licht... Maar volgens mij ben ik zwanger.... Whaaaaaaaaaaaaaaaa... ik deed vanmorgen een test en daar kwam een klein blauw streepje uit. Ik ga volgende week nog een keer testen om zeker te weten of er niets geks is. Het voelt goed (dat had ik vorige keer niet) en ik vertel nog ff nix aan hubbie want die is al een beetje gestrest en wil waarschijnlijk een duidelijke test. Ergens ben ik bang dat het een nep streepje is, maar hij verscheen gelijk met de andere streep.... Whaaaaaaaaaaaaaaaaa... hier mijn banner ik wacht overigens nog wel ff af... JedidJah
Jedidah gefeliciteerd! Jeetje wat ben jij een vreemd geval zeg en je hebt ons en jezelf uiteraard zo in spanning gehouden. Maak een foto van je test dan kunnen we meekijken.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Dat meeeeeeeeeen je hahahahahah Ow stoerrrrrrrrrr Het kon toch ook niet anders meissie GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEERD ! En nu terug naar de hummer waar je thuis hoort Ben zo blij voor je je hebt ons echt in spanning gehouden
OMG JedidJah, gefeliciteerd! Wat een fantastisch nieuws na de eerste teleurstelling. Vind het echt geweldig voor je!
Op jouw foto zie ik heel duidelijk een streep. Je bedoelt toch die verticale lijn rechts van de horizontale lijn?
JedidJaH Gefeliciteerd! Een streep is een streep toch? Meiden, gister avond tijdens het kijken van de gouden kooi finale.... Samen met mijn vent.. Ik kreeg wat steekjes en toch ineens een soort van ongi krampen.. Beetje last van mijn onderrug... Maar nu is dat weg.... Iemand een idee hoe dat kan? Als mijn cyclus weer 31 zou zijn, dan zou vandaag de innesteling kúnnen plaatsvinden... Maar ik ga niet te veel hopen. Iemand een idee..? Of zal dit gewoon tussen mijn oren zitten....
@Tessa: Mja, lastig te zeggen. Zou best je innesteling kunnen zijn geweest, maar eigenlijk weet je dat achteraf pas. Dus: blijf wachten én hopen natuurlijk!
JedidJaH... Moet die 2e streep niet voor die horizontale lijn komen ? Ik weet het niet het is maar gewoon een vraag K vind m zo ver naar achteren staan als je begrijpt wat ik bedoel
ja dat heb ik ook, ik heb m in psp bekeken en uitgezoemd en in negatief gezet, ik zie idd een lijntje maar vind wel dat ie ver naar achteren staat en ver van de c lijn af...