Hallo, Ik had een vraagje misschien weet iemand wat dit kan zijn of heeft iemand dit ook wel eens gehad.. Ik check onder de douche altijd iedere ochtend mn cervix slijm.. En nou kwam er vanmorgen in ene een slijmprop van zeker 1 cm doorsnee uit.. het was wel helder slijm maar wel beetje bruinig van kleur.. het was heel taai slijm totaal niet plakkerig ofzo.. SOrry voor het smerige verhaal .. Maar weet iemand wat dit zou kunnen zijn.. Ik stond nogal verbaasd te kijken vanmorgen.. heb dit nog nooit gehad.. groetjs.. xx
@tascha: dit is de eerste cyclus dat je temperatuur enzo bijhoudt, toch? Dan zegt ie al heel vroeg 'propably fertile' oid, omdat ie niet wil dat je vruchtbare dagen mist. FF wordt er steeds beter in om jou, je cyclus en je lichaam te (her)kennen. Succes
weegschaal ik zou het niet weten. Ik heb zelf alleen bruinige afscheiding als mijn ongi eraan zit te komen.
Jedidjah kzou idd maandag nog eens testen, ik moet zlf zeggen zag toen voor mijn vorige zwangerschap opeens overal een lijn in, kwou er gewoon te graag een zien
Je temperatuur gaat pas NA je eisprong omhoog. FF kan ook pas een eisprong met zekerheid 'vinden' nadat je 3 hoge temperaturen gehad hebt. Als je vandaag je eisprong hebt is waarschijnlijk morgen je temperatuur hoger. Maar waarschijnlijk zit je nu pas in je eerste vruchtbare dag en heb je je eisprong over 2 dagen ofzo. `
Ok, het wordt steeds duidelijker voor mij hahaha. Sorry voor alle vragen, maar het is inderdaad de eerst cyclus die ik temp, dus vandaar alle vragen. Dank jullie wel voor jullie geduld en antwoorden.
Het is bijna juni dames, nog een weekje! Pff het wachten tot je NOD is zo erg.. Iemand tips om het een beetje van je af te zetten?
Hi Weegschaal, Ik had dit vorige maand ook voor het eerst. Ik was naar de wc geweest en had het bij het afvegen. In mijn beleving had ik ook nog nooit zo;n slijmprop gezien. Eerlijk gezegd weet ik ook niet wat het is. iemand suggesties? liefs noppie
Ik heb vorige cyclus zo'n propje 2 dagen voor mn ei verloren, misschien dat jullie daar iets aan hebben?
Volgens mij is dat het slijm wat je baarmoederhals normaal gesproken een beetje afsluit, en als je in je vruchtbare periode komt, dan kan dat loslaten en mee naar buiten komen. Niet iedere vrouw hoeft het te hebben natuurlijk, maar ik heb het zelf ook wel eens. En mijn ongi is over, yeah! Nog even en de klusdagen komen er weer aan!
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje,Kitt 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05 7 : kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1,Mara24 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21 17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy,Lieni44,Dizzy 18 : Dib,Klingel 19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81 20 : Fampje, lynn1986,Miinicole 21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : Marloes80,Freewilly8,Pearl29 26 : Sanne 27 : 28 : JedidJah,Saffie 29 : 30 : 107 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!
Ben zo benieuwd wie er als eerst zwanger is.. van al die namen op de lijst zijn er straks gewoon een aantal zwanger, dat is zoooo bijzonder.
Kitt 3 juni Mara24 8 juni Pearl29 25 juni Sanne 26 juni Dames welkom & veel plezier ,en suc6 met zwanger worden in de roze sportwagen!
Ja bijzonder he! Ik ben ook benieuwd wie er straks zwanger zijn! Ik hoop natuurlijk voor ons dat we allemaal zwanger zijn deze ronde! Succes meiden!
Goedemiddag! @ Jedidjah, ik zie wel een streepje (plusje) hoor, maar hij is wel erg dun. Hoop voor je dat ie maandag dikker is. @ weegschaal: ik heb dat wel eens vaker gelezen en zou te maken hebben dat je eisprong eraan komt. Volgens mij heb ik het gelezen bij vragen aan de vk. Dus als ik jou was zou ik lekker gaan klussen Allemaal een fijne dag vandaag!
Hi Dizzy, Spekkie en Uk, Dank voor jullie bemoedigende antwoorden op de slijmpropvragen (getsie GIL, a la Klingel). Waar zit je trouwens, la Klingel 8) ? liefs noppie
hahah ja.. mn eisprong zou ergens komende week wel moeten zijn! dus hoop maar dat het daar aan ligt.. bedankt voor de reacties iedereen!
Idd normaal vliegen de weken voorbij maar als je aant wachten bent op vruchtbare dagen of je nod dan kan een week heel lang zijn