NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    jaaaaaaaaaaaaaaaa heel benieuwd wie de sleutels mag halen en achter het stuur mag kruipen :p

2. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    He hallo, daar ben ik weer! Gisteren toch niet meer geklust...mijn mannetje was hard aan het leren en had echt geen tijd..boehoe! Nou maar hopen dat de dagen ervoor genoeg waren om een legertje zwemmertjes op mijn ei af te sturen!

@ Jedidah: Ik zie wel een hele lichte streep, maar ik zou me toch niet echt heel blij maken, omdat hij nog zo onduidelijk is. dadelijk raak je zo teleurgesteld als het niet zo is! Maar zoals je al zegt: maandag gewoon nog een testje doen, dan weet je het ook zeker.

@ Twigger: Ik zie dat je op dezelfde dag als mij je NOD hebt!

Ik ga er weer vandoor, want het huishouden roept! De was ligt te wachten op een strijkbeurt....

Kom straks nog wel even kijken.

Liefs,

Moontje

3. Hallo dames van Juni!

Ik kom even koekeloeren... mijn NOD moet nog plaats vinden in de maand mei dus hoop dat ik met die mooie Limo mee mag...

Zo niet dan gaan we gewoon voor deze super stoere snelle bak!
    heel veel succes voor de dames hier!

Knuffel MamaDiana

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    @moontje wanneer ga jij testen ?

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Passagierslijst NOD Juni

1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo
    2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis
    3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje,Kitt
    4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44
    5 : babyangel29, k Bonny, Demi26
    6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza
    7 : kleintjevoorons
    8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1,Mara24
    9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979
    10 : Saloua, k3lly, MilkHd
    11 : Leeuw89, Mimu, Sucre,poehkuh
    12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley
    13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns
    14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie
    15 : Mouse, sousou,Uk80
    16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21
    17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy,Lieni44,Dizzy
    18 : Dib,Klingel
    19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81
    20 : Fampje, lynn1986,Miinicole
    21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka
    22 : Ska26
    23 :
    24 :
    25 : Marloes80,Freewilly8,Pearl29
    26 : Sanne
    27 :
    28 : JedidJah,Saffie
    29 :
    30 :

108 passagiers voor de roze sportwagen!
    0 Zwanger, 0 Ongesteld, 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag

Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje
    [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img]
    zijn, zonder spatie

Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten!

6. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ JedidJah: ik zie ook een lijntje, maar deze oogt een beetje grijs. Is ie ook blauw dan? Anders zou ik denken dat het een indrooglijntje is. Hoop het niet voor je meid, ik gun het je (en iedereen natuurlijk) van harte!

Hier mag er weer plaatsgenomen worden op de wachtbank. Woensdagavond positievie ovulatietest gehad..en geklust. Gistermiddag nog positief en gisteravond was ie weer negatief. Gisteravond ook nog even geklust voor de zekerheid. Nu dus maar weer wachten, heb er deze maand wel een goed gevoel over. [-o< Was ook weer voor het eerst sinds lange tijd dat ik gistermiddag ontzettend opgewonden werd en wel elke man aan de grond kon trekken voor een potje s*x. :oops: Had ik al wel eerder gehad tijdens stopperiodes met de pil, maar toen was ik nog vrijgezel. Sinds dat mijn vriend en ik voor een beebje gaan, had ik dat gevoel niet meer gehad. Laten we hopen dat het een positief teken is!

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Hahaha dat gevoel ken ik! Dat heb ik ook altijd rond mijn eisprong! Kan dan ook echt nergens anders aan denken!

Wij hebben er deze maand ook echt alles aan gedaan. Op elke posi ovutest geklust. Het mag nu onderhand wel eens een keer lukken zou ik denken!

8. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    @miranke

wanneer is jou nod dan ?
    Kan je niet vinden in de lijst
    of ik kijk niet goed met mn schele ogen :|

Laat maar gevonden de 6e :D

9. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    @ Twigger: ik denk dat ik de vrijdag ga testen (is de 6e geloof ik?) Tenminste...als ik dan nog niet zoveel symptomen heb, dat ik denk: ach, laat ik er maar een testje tegenaan gooien, want ik ben er wel zeker van! Maar aangezien ik bij mijn eerste zwangerschap ook al duidelijke tekenen had, bleef ik voorzichtig en heb ik gewacht tot ik 10 dagen overtijd was! Dat red ik nu niet hoor! Zullen we ons opgeven voor de testmarathon of had je een hele andere datum in gedachte?

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    mhhh. Morgen verwacht ik mijn eisprong maar nog geen positieve ovlatie test. ik ben wel uitgegaan van 26 dagen want dat ben ik altijd. behalve afgelopen maand. Ik wacht maar weer af en klus maar door :p

11. Moontje

Moontje Bekend lid

Jan 9, 2006
    848
    0
    0
    @kleintjevoorons: gewoon doorgaan, dat kan nooit kwaad! En wachten op de positieve test. Die komt echt wel, je cyclus zal wel in de war zijn. KOmt goed, succes!

12. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik denk dat het vruchtbaar slijm is. Met een beetje oud bloed erbij, daardoor kleurt het bruinig. Heeft met je eitjuh te maken.

13. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Jeetje Fairy Tale...jou gun ik het echt van harte. Al een jaar bezig voor een beebje..... Ik vind het nu al zo lang duren en we zitten pas in de vierde ronde. Ik ga me nu even schamen.

14. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ Moontje, Het is gewoon een beetje irritant. Mijn lichaam werkt dus niet zo zoals ikaltijd gedacht had omdat ik altijd een super stabiele cyclus had echt op de dag nauwkeurig (zonder pil of ander hormoon anticonceptie).

15. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @miranke: het lijntje in blauw... is dat goed of niet?

Mensen... wees niet band... tuurlijk ben ik aan het hopen dat zou iedereen doen. Ik probeer mijn hoofd koel te houden en te ontspannen. Ik ga dinsdag testen, want die dag moet ik toch naar de HA en misschien kan ik een test krijgen ofzo... Zelfs al zou ik niet hopen (onmogelijk) dan zou het toch nog pijn doen als er niets is... Het doet elke maand pijn als het niets is...

16. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

kan iemand mij veranderen op de lijst?ik heb me ei eerder gehad jippie!
    1 juni graag.. ben zoo benieuwd!

grtjs x

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

May 23, 2007
    2,486
    7
    38
    Nergens voor nodig hoor. Alles op zijn tijd zeg ik altijd maar. Toen ik in ronde 4 zat had ik ook zoiets van, het mag wel raak zijn wat mij betreft. :D

En ik houd me ook altijd maar voor dat er mensen zijn die nog veel langer bezig zijn dan ik.

18. kleintjevoorons

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    @ JedidJah: Ik zie bij beide testen een streepje maar als dit mijn eigen testen waren zou ik ook niet helemaal zeker zijn. Dus ook ik zeg: ff wachten tot maandag en dan weer testen en als je :evil: er nog niet is naar de HA

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi MEIsjes!

@noppie: hier bennik! ik moest mij door 234 pagina's spannend NODspul heen werken! GIL (a la mezelf ;) )

wiiii wat gebeurt er allemaal hier ?
    jedid heeft een heeeeeeeeeeeeeeeeel vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag streepje.... :confused: :D :eek: :rolleyes: :)
    wij zijn al helemaal experts in het DuimenVoorJedid (het zogenaamde DVJ-en) dus wij gaan gewoon door...
    is het niet een anti-ongi-duim of een pro-zwanger-duim, dan nu wel een streepje-klopt-duim!

@de rest: hoe gaat het met jullie allemaal? op 2 juni staan er superveel meiden op de lijst, babyboom aub! [-o<

@mezelf: ongi bijna weg, veel en blij klussen, beetje tempen en ovu-testen, maar mijn lichaam helemaal niet meer geloven verder in de pre-ei-week. dat scheelt een boel hoop en stress!

maar kwil zoooooooooooooo graag zwanger worden/zijn, het doet soms gewoon een beetje pijn! herkenbaar?

liefs!
    klingel.

20. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    @klingel: een paar pagina's geleden had je het erover dat je een laag bmi hebt en dat vrouwen met 'ondergewicht' wellicht minder snel zwanger kunnen raken. Is dat echt zo? Mijn bmi is ook aan de lage kant (19), nog wel gezond gewicht, maar wel de onder-ondergrens zeg maar. Was ff benieuwd hoe dat zat.

En, weet iemand of het kwaad kan om elke dag te klussen? Hoor daar namelijk verschillende verhalen over.

Share This Page