Hoi hoi, volgens mij kan het geen kwaad om elke dag te klussen, maar om de 2-3 dagen schijnt het beste te zijn voor de kwaliteit van het sperma. Sommigen zeggen ook dat je gewoon om de dag moet klussen en dan in de dagen voor je ei elke dag. Succes met al dat klussen, ik ben al blij als we de 3 keer per week halen... 's avonds gewoon te moe...
Wel geluk dat je ongi dan zo snel weer normaal was zeg! Ik ben al in augustus 2005 gestopt met de pil (was klaar met al die hormonen, was al 10 jaar aan de pil) en in het begin was mijn menstruatie echt helemaal de kluts kwijt. Maar nu is ie redelijk stabiel, met de nadruk op redelijk (laatste cycli: 38-36-38-37-39-32). Afgelopen keer dus een ineens kort voor mijn doen, maar ik ga ervanuit dat dat te maken had met jetlag/tijdsverschil bij honeymoon, bruiloftstress (half april getrouwd) etc, dat was dus ronde 1 Enne, ik vind het geklets juist wel gezellig hoor! Prettig weekend alvast voor iedereen! Klus ze, het is er weer voor!
Ach ja, we doen nu om de dag en soms elke dag (just married he ), en als ik iets eiigs denk te bespeuren sowieso elke dag. Of het succesvol is, weten we pas de 2e helft van juni. We'll see!
man jullie kletsen wat af met z'n alle... Ik ben me toch moe zeg... ik heb net heerlijk nix gedaan, maar ik denk dat ik zo weer verder ga nix doen...
@ kleintjevoorons: ik ben er ook nog niet tevreden mee. Anders was ik naar de jan mama's etc gegaan... dit gebeuren maakt mij zo nu in de war... Ik moet overigens wel naar de HA want mijn suiker is te hoog. Dit maakt me ook gek, want dat gebeurt bij mij alleen door hormonen (DUH)... ik bedoel dat ik dat alleen in mijn 10er tijd had... Er was voor mij een grote kans op zw. diabetes... Zou het toch zo zijn. *geeft zichzelf een klap* niet aan denk niet aan denken... @ klingel: jij = trug... mijn BMI is ook 17
ik ben moe. dat is wat minder, maar het gaat wel.. Ik heb krampjes, maar niet die van ongi... Overigens is die nu *rent even naar de wc* echt weg... Dit is toch maf... ik ben 1 dag ongi geweest en anderhalf dag spotting... Verder zijn de ZSS er weer. Ik merk dat mijn spieren (fybromyalgie) weer terug is... Dit is knap want dat speelt alleen op met regen en koud weer. Ik probeer mijn hoofd koel te houden, maar zoals je het al merkt is dat moeilijk...
@ Jedid, misschien is het wel een inestelbloeding geweest ofzo. Is je temp nog gewoon hoog. Of deed jij niet tempen.
Mijn temp was omlaag gegaan tot de lijn van ff , maar was vanmorgen weer om hoog gegaan met 0.3 graden. snap jij het ik niet meer. Nou de bovenverdieping is gezogen en nu ga ik weer heerlijk naar beneden.. Ik ga geen zorgen maken... Succes met het kletsen ik ben er weer na het weekend...
@ Jedidjah, wat dacht je van een innestelingsdipje. Heb je je kaartje ergens staan. Kunnen we kijken.
Hier is het... ik heb de test posi gemaakt... op de manier zie je de lijn weer... http://img165.imageshack.us/my.php?image=chartgraphmodulephpej7.png
Pfff, moeilijk! Denk wel dat je je ei wat later gehad hebt. En dan zou je een late innestelingsdip kunnen hebben.
OMG wat ben ik moe zeg heb net geslapen en ben weer wakker. Ik heb dat altijd rondom mijn ei dat ik zo moe ben. Nu ik mijn cyclus in de gaten houd vanwege zwangerworden merk ik dat pas op.
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78, Majo, Tessa8, suusje34,Majo,nickiee,Leeuw89 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia,Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV,Puzzcat24, Aleida,Moontje,Kitt 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 , Fairy Tale, Guusje44 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza 7 : kleintjevoorons 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983,Dreamer, Alice, claire24, Nellie1,Mara24 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979 10 : Saloua, k3lly, MilkHd 11 : Mimu, Sucre,poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou,Uk80 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81,Angela21 17 : Manon77, fio, noppie,Femmmy,Lieni44,Dizzy 18 : Dib,Klingel 19 : Sbabe, Mariedgirl,kiddo81 20 : Fampje, lynn1986,Miinicole 21 : Verhip, Kippie75,Jusi,mimi83,Loeka 22 : Ska26 23 : 24 : 25 : Marloes80,Freewilly8,Pearl29 26 : Sanne 27 : 28 : JedidJah,Saffie 29 : 30 : 110 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! nickiee ik heb je op 1 juni gezet! Leeuw89 van 11 juni naar 1 juni