NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Je kan nog een half jaar last hebben van de pil. Dit hoeft niet, maar kan wel. Ik ben het idd met dreamer83 eens...

Toevallig weet ik dat natjes als een paar keer bij de HA is en een bloedtest heeft gedaan, maar er is nog niet iets bekend. Ze gaat woensdag naar de gyn...

2. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    jahoee hier ook de innesteldag (zoals het zou moeten in ieder geval :) ) maar heb sinds de eisprong afgelopen maandag vlagen van misselijkheid, buikpijn, rugpijn gehad, toevallig vandaag nog niet.... goed teken? geen goed teken? ik weet het niet, dinsdag kan ik vervroegt testen (extra gevoelige) maar ik weet niet of ik het wel wil testen, gewoon testen kan ik pas 2 juni, ik weet niet wat k er van zou vinden als hij dinsdag negatief blijkt omdat ik misschien enkel nog te weinig hormoon aan maak. Er zijn er vast meer die hier op deze manier mee te maken hebben?

groetjes gabrielle

3. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@leeuwtje83: Pokeren ook goed? Maar gezellig, zit trouwens veel beter die Fatboy 8) wachten pffff duim duim duim!
    En die droom grappig, had ik vorige maand ook, je voelt m al aankomen ik was niet zwanger..Ik hoop voor jou dat dit wel n teken is!

@Mupkuh:Jippie ook op de Fatboy ;)

@mamapatricia: Zou zo maar kunnen :) , mijn duimen gaan ook weer overuren draaien geloof ik!

@shanna: Jammer :( veel succes deze ronde ;)

@Chiaraa: Ikzelf heb me lichaam n half jaar laten ontpillen. Ook al kwam mij cyclus vrij regelmatig op gang. Hoop voor jou dat dit iig ook het geval is :D

Met mij alles goed heb alleen al paar daagjes zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Nog een weekje en dan zitten we alweer in juni fiew...Btw ik ben 1.68 en mijn bmi is 22.3..

Liefs Kita

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Nee heb nog geen positest.
    Vanmorgen wel voor het eerst 2 streepjes, dus hoop morgen een dikkere streep te hebben (of vanavond als ik mn ongeduld niet kan bedwingen :) )

Ik zou gewoon nog even afwachten als ik jou was.
    Wat ik al zei, misschien heb je een eiloze cyclus deze maand of gewoon een lange cyclus.
    Zie er genoeg met een cyclus van rond de 40 dagen hier.
    Anders spreek je toch met jezelf iets af?
    Bijvoorbeeld als je na 50 dagen nog niet ongesteld geworden bent, dat je dan naar de dokter gaat.
    Dan zit je nu bijna op de helft.

Erg he dat wachten!
    Vind het ook vreselijk moeilijk om mn mond te houden.
    Niemand om ons heen weet dat we bezig zijn.
    Hebben jullie dat ook?

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    @mystiklady ,ik heb dat ook effe gehad vlagen van misselijkheid en buikpijn...het kan een goed teken zijn! :D
    Maar ja me lichaam heeft me voorgaande ronde's ook voor de gek gehouden!
    Maar ja dankzij deze symptomen ga je toch wel weer denken he :) ,toch zal er voor ons ook weer een kans moeten zijn om weer zwanger te raken of te worden!
    Als mijn symptomen aan houden dan weet ik nog niet of ik deze keer tot me nod wacht met testen!

@Kita29 ik zal ook voor jouw mee duimen!
    Nog een paar daagies dan weten we onze hopelijk rozeuitslag!

6. Vibeke

Vibeke Lid

Mar 9, 2008
    86
    0
    0
    * ik hoor hier eigenlijk (nog) niet thuis, maar eigenlijk ook niet meer bij NOD mei*

@Chiaraa : ik heb nu ook een heel lange cyclus Ik ben in november 2007 gestopt met nuvaring en mijn cyclus werd steeds korter, maar helaas blijft ie deze maand gewoon weg (en niet zwanger wel te verstaan) Ik moet ook woensdag naar de gyn Zal je laten weten wat ze gezegd heeft !

7. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Goedemiddag allen,

Pfff, heb er alweer een hele klusdag opzitten, maar dan echt. Wij zijn bezig met de renovatie van ons oude huis. Vandaag deuren en trappenhuis schuren en eerste laag grondverf erop. Dat wordt de komende zes maanden nog wel doorbikkelen denk ik want we hebben zoveel houtwerk in huis, bleeeehhhh. Maar ja, het begin is vandaag in elk geval gemaakt.
    Straks een feestje in het oosten van het land. vanavond moeten we ook nog klussen voor een beebje. Wat een geklus meiden!
    By the way: ik ben 1.76 en mijn lief is 2.03. ook 2 langerds dus. Ik weeg zo'n 75 kilo, dus mijn bmi durf ik maar niet uit te rekenen, :( .

Fijn weekend allemaal en veel succes!

liefs
    noppie

8. poehkuh

poehkuh Lid

Dec 29, 2007
    55
    0
    0
    Ben ik ook weer eens..

Dreamer, ik kan mijn mond ook moeilijk dicht houden. Maar deze keer ga ik niets zeggen. Ik wil dat het een verassing gaat worden. Iedereen denkt dat we er in het najaar weer voor gaan.. Stiekem weten wij beter. 8)

Ik heb nog nooit een ovu-test gebruikt, dus ik zou niet weten hoe zo'n ding werkt. Ik hoop dat ik hem ook niet nodig ga hebben. De vorige keer heb ik wel getemperatuurd, maar ook dat had niet gehoeven. Ik wist meteen dat ik zwanger was. Raar, op een of andere manier wist ik het..
    Ik vind het nu best wel spannend, maar kan me beter stil houden dan de vorige keer..

Ben wel al bezig met een leuk idee om iedereen te laten weten dat ik zwanger ben.. Ik zit te denken aan een t-shirt wat ik mijn zoontje aantrek. Met op de voorkant: binnenkort ben ik niet meer in mijn... Achterkant een afbeelding van een eendje..

9. poehkuh

poehkuh Lid

Dec 29, 2007
    55
    0
    0
    Oja, probeer vooral in de wachtperiode aan iets anders te denken dan aan je lijf.. (het is makkelijker gezegt dan gedaan) Je maakt je anders helemaal gek, normaal gesproken komen de kwaaltjes pas als je ongesteld zou moeten worden en niet meteen vanaf dag 1.. Het is een grote domper als je er heilig van overtuigd bent dat je zwanger bent, terwijl je gewoon ongesteld wordt..

;)

10. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ Saloua & Noppie: Ja hoor, ik heb goed geluisterd! Gisteravond nog braaf een klusje gedaan. Moet zeggen dat ik altijd erg geniet van het klussen met mijn vriend, maar dat ik blij ben dat we nu weer even rustig aan mogen doen.

Tjonge jonge, hard werken voor zo'n beeb. ;)

11. hanna1974

hanna1974 VIP lid

Sep 9, 2007
    8,888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Na een miskraam vorige week wil ik me bij jullie aansluiten. Ik heb geen idee of mijn cyclus gelijk weer op orde is maar wil graag op de lijst voor 15 juni. Wil iemand mij er bij zetten? Alvast heel erg bedankt!
    Misschien verandert dit nog, ik ga wel ovulatietesten doen, maar zo heb ik het gevoel dat ik in ieder geval weer mee doe! :)
    En nu maar hopen op een heel roze maand!

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@Chiaraa Bij mij duurde het 9 maand voordat ik ongi werd na de prikpil Daarna dacht ik dat ik een eisprong had MAAR niks is minder waar!
    Pas na een half jaar NA die periode dat ik ongi werd kreeg ik pas een eisprong...
    Dus duurde het een jaar en 3mnd voor ik van een eisprong mocht spreken...

En kom ik er ook lekker achter dat ik geen progesteron aanmaak van mezelf dus ben helemaal happy (NOT) (even off topic...)

13. Niet meer actief

Hey allemaal,

innestelingen, eieren enz...
    het word erg druk hier. ;)

De stand van zaken, ik heb nog steeds steken aan de linkerkant, beetje zeurende onderbuik, rommelende darmen en puistjes :(

Mwaha, ik kan pas met een week testen....

hectisch is het hier, en spannend...
    Mijn ma ligt in het ziekenhuis...
    Maar we hopen er maar op dat alles weer op de pootjes komt :)

14. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

Apr 25, 2008
    1,787
    0
    0
    zuid holland
    oef na een rustige ochtend en meeste van de middag toch onderweg voor een boodschap zeurende onderbuik en nog net geen krampjes dus toch innesteling of naderende ongesteld heid :)

15. nickiee

nickiee Actief lid

Oct 25, 2007
    117
    0
    0
    Wat schrijven jullie veel zeg. Ik had net een heel stukje geschreven, maar dat is weg.

Afijn dank jullie wel voor jullie lieve welkom. Ik word gelukkig wat afgeleid omdat ik het lekker druk heb, maar dat wachten is echt niets voor mij. Ik dacht gister wat steekjes te voelen, maar verder merk ik echt helemaal niets noppes nada, dus ik denk niet dat het raak is. Sterker nog ik zou stomverbaasd zijn, maar 1 juni weet ik het.

Over de ovulatietesten, ik gebruik de digitale van clearblue. Die start ik ongeveer 2 dagen voor ik normaliter positief zou testen. Op de 1e positieve test dag bel ik de kliniek en de volgende dag (2e positieve test dag) vindt er inseminatie plaats. Niks geen klussen dus, helaas (dat is het nadeel van het alleen doen, dat vele oefenen heb je ook niet, jammerrrr)

Groetjes
    Nickiee

16. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Bedankt voor het meedenken over mijn uitblijvende ovulatie!
    Ik heb net voor het eerst een ovutest van sensitest gedaan. Voordat ik dat ding goed en wel had neergelegd lag deze al half uit elkaar :rolleyes:

17. nemo1981

nemo1981 Fanatiek lid

Jan 10, 2008
    3,967
    0
    0
    Docente economie havo/vwo
    Randstad
    hai dames,

ben lekker weer een weekendje bij mijn mannetje aan boord, heerlijk! Verder nog steeds ongi, dus er valt nog weinig te klussen.
    Ik ben trouwens 1,85m lang en mijn mannetje 1,87m. Ik ben wel iets te zwaar, dus bereken lekker mijn BMI niet :)

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb altijd geroepen dat ik geen kinderen wilde (ivm ziekte) dus mensen verwachten het hier echt niet. Extra leuk dus wanneer het lukt en we het gaan vertellen :D
    Heb der nu al zin in :)

Mijn man is even lang (in zijn beleving, in werkelijkheid is hij 1 cm korter ;) ) als mij. Het valt gelukkig niet op door mn man zn haar (stekeltjes) Wat hebben jullie allemaal lange mannen zeg!

Ik ga zometeen nog een ovu test doen.
    Kan toch niet wachten :)
    Mn ongeduld wint het of eigenlijk mn nieuwsgierigheid.
    Hoop dat ie donkerder is dan vanmorgen :D

@Majo: komt het wel goed met je moeder dan?
    Sterkte!

19. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    En dreamer, positieve ovu?

Mijn man en ik zijn beiden 1.83. Ik ben net iets te zwaar, dus ga mijn BMI ook niet uitrekenen ;)

20. Niet meer actief

Lieef dat je het vraagt dreamer83... :)

We hopen het wel natuurlijk, afwachten...

Share This Page