NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Eventjes een banner check

2. Kita29

Kita29 Niet meer actief

wat heb je een korte cyclus deze x zeg?!?
    Ik ga iig heel hard voor je duimen, het is je gegund meid!

3. Niet meer actief

Hoi Meiden,

Het was weer een heerlijk dag vandaag. Ik heb samen met mijn mans gewandeld op de dappermarkt. Het was wel heeel druk maar wel gezellie.

Gisteravond droomde ik dat ik 5 weken en 4 dagen zwanger was. Ik dacht net, zal ik ff gaan rekenen hoe ver ik nu zou zijn En ja hoor. Ik zou vandaag 5 weken en 3 dagen zijn. :)

Nu alleen jammer dat het niet echt zo is. Ik vind zelf niet dat ik er veel mee bezig ben hahaha misschien in mijn onderbewustzijn wel.

oooooooooooooooooo laat het deze maand lukken!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Nee helaas :(
    Zelfs geen 2e streepje te bekennen nu.
    Het controle streepje was ook heel licht, dus misschien niet geconcentreerd genoeg? Heb tussendoor gegeten, weet niet of dat er invloed op kan hebben?
    Morgenochtend maar weer testen, dan zie ik wel.
    Hopelijk dan wel een (dik) 2e streepje!

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hey, nou hier nog zo 1! Ik denk ook iedere maand ik ga me dr niet teveel meebezig houden..Valt die confrontatie met mezelf me iedere maand ff vies tegen zeg...aaarrrgg...

6. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik denk ook dat het onnatuurlijk is als je je er helemaal niet mee bezig houd. We worden echt wel een keer zwanger, als de tijd rijp is :)

7. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Denk ik ook:
    Hoe langer het duurt, des te groter de kans dat het lukt denk ik dan maar :D !

Maarja, als het nu nooit lukt :rolleyes: ?

8. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Het lukt vanzelf een keer. Mij is het ook al eens gelukt. Dus bij jou komt het ook nog wel ;)

9. Niet meer actief

Ja Mupkuh zo is het maar net, het lukt vanzelf wel een keer.

Volgens mij houdt het de mannen ook wel bezig hoor. Alleen uiten zij dat niet . Net vertelde ik hubbie over die droom en omdat mijn dromen meestal wel iets betekenen vroeg hij vol hoop in zijn stem.... maar je bent het niet toch.?..

Aaaaaaaaah zo zielig dacht ik :( . Toen wij gisteren in de stad liepen kwam hij een kennis tegen die net een wolk van een dochter had gekregen en het kindje lag te slapen. Ik zag hubbie de hele tijd in de wagen kijken. Toen wij doorliepen zei hij zag je dat Tasch ze was echt een poppetje he. Toen zei ik aaah schatje onze tijd komt nog. :)

Wat ik eingelijk wilde zeggen was : IK WIL NU NU NU NU!

10. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Zo, de eieren, bmi's en lengtes vliegen me om de oren! hahaaha Ik ben ook maar een kleintje (1,66) en wat te dik (73kg) maar ik pas nog in maat 42, dus dan vind ik het nog wel wat meevallen. Ik kan hlemaal niet goed rekenen en weet dus niet wat mijn BMI is. Maakt ook niet uit. Ik voel me goed. :D

Irri he dat wachten tot NOD.
    Hebben we trouwens ook een testmarathon-lijst? (of heb ik er overheen gekeken?)

Grtjs,
    Aleida

11. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Bedankt!Lief van je!
    De banner kan niet eens korter nu als dat het geval blijkt voor de (hopelijk niet) volgende maand...

Rond de 25ste en de 26ste zou ik dan mijn innesteling moeten hebben,nou wie duimt er met me mee?
    duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim
    En de rest van mijn duimpjes zijn voor jullie!duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

12. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    Ook mijn duimen gaan op volle toeren voor je! (en voor alle andere dames natuurlijk ook)

Grtjs,
    Aleida

13. Kita29

Kita29 Niet meer actief

duim duim duim!

@aleida: Klingel was zo aardig om hier een link neer te zetten, en vanaf toen zijn de bmi's hier voorbij gevlogen :) maar ik zal hier de link nog eens voor je plaatsen.

http://afvallen.101tips.nl/doedetest.htm

14. lautje1979

lautje1979 Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    2,799
    0
    0
    Utrecht
    Nou heb ook maar even mijn bmi uitgerekend 20,5 dus keurig!
    1.78 met 65 kilo en oja mijn hubbie is iets kleiner als ik...1.75 en geen haar meer om het goed te maken hahaha

Ik kruip gezellig bij jullie op de wachtbank! (banner is langer ingesteld)

15. k3lly

k3lly Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    2,091
    2
    38
    Female
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    bannercheck

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    *kan het toch niet loslaten*

Als je ovu test donkerder wordt, betekend dit dan altijd dat je ei eraan zit te komen?
    Of kan het ook zijn dat je dan pas 2 weken later je ei krijgt?

17. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    Bedankt! :D
    Had ik die dus net ff gemist.
    Mijn BMI is ....26.5. Licht overgewicht dus.

Grtjs,
    Aleida

18. tijgertje23

tijgertje23 Fanatiek lid

Oct 28, 2006
    2,378
    0
    36
    Female
    Huis mama 24/7
    Haaksbergen
    hoi hoi

Wie wil mij ook op de lijst zetten
    Mijn nod is ook 8 juni

liefs tijgertje23

19. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    MEIsjes! :D

whii, heb ik met mijn praatjes over b.m.i (in combi met zwangerkans)onbedoeld een topic-in-topic gestart, nu iedereen haar lengte op het internet slingert!? grappig zeg! :)
    nah de mijne is 18, das niet gezond zeggen ze dan. maar ik kan er nix aan doen...

... :p oh ja ik weet wel een goede aan-kom-methode:

zwanger worden! :) :) :)

anyway,
    er is heel veel gepraat hier, ik moet die pagina's even rustig bijlezen.
    net trug van werk... ga ik even op een wachtbank fatboy zitten (ik wacht op mijn ei al duurt dat nog even ;) ) en dan gaak daarna lekker reageren op iedereen.

ergens las ik iemand over een bijna posi ovu test die zich af vroeg of het ei dan ook 2 weken later kon springen. daar kan ik al wel vast op reageren: neeej dat kan niet! piek=ei binnen 48 uur.

@jedid: whats up? nieuwe cylcus begonnen? spotting=ongi? of dokter gaat zeggen? en streep=streep toch, op buik sowieso en op test een beetje misschien? :rolleyes:
    anders maken we samen een beeb in juni toch? (nou ja samen.. :) )

okee...glaasje sauvignon inschenken (leve de ongiweek!) nu.

slaaplekker allemaal...
    :)

20. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    goedemorgen dames!

We zijn weer een dagje dichterbij juni.
    Heb zelf niet zoveel te melden, vandaag mijn laatste klusdag en daarna op de wachtbank.

Share This Page