Ik probeer te wachten tot na mijn NOD (4 juni). Als ik de 5e nog niet ongi ben, doe ik wel gelijk een test! Geduld is niet mijn sterkste kant, ik wil het ook zó graag! Vooral ook omdat we een 'deadline' hebben... We proberen het hierna nog één keer, daarna lassen we een pauze in tot volgend jaar.
heb ontdekt dat het wachten veel sneller gaat als je niet dag en nacht op dit forum rondhangt Helaas ben ik verslaafd aan dit forum. Wachten duurt laaaaaaaaaannnnnnnnnnnng! Nog een paar daagjes.
Ook ik heb al een paar dagen wit slijm.... uhm, 1 koffie en 1 thee graag, (de thee voor mn mannetje) Iemand een koekje?
Ik had de vroige cyclus ook veel slijm, maar juist vlak voor mijn menstruatie. Helaas Ik vind dat slijm toch maar een rare methode om je cyclus aan af te lezen, zeker omdat er zoveel factoren zijn die er invloed op hebben. Ik neem een espressootje. Koekje: lekker!
Doe mij maar een koekje! lekker Het is wel zo, dat als je niet constant achter dit forum zit, de tijd veel snellet gaat... raar eigenlijk! De laatste weken ben ik hier ook niet erg vaak geweest, maar had besloten om er ietsje minder mee bezig te zijn. Alleen nu na dat witte slijm, was ik toch wel erg benieuwd haha! en ach tis hier ook wel erg gezellig!
het wachten duurt lang he! ik moet nog 7 dagen wachten,, heb gister een ovu test gedaan en als ik niet in me vruchtbare dagen zit zie je haast geen streepje op de test of heeel licht en gister was er duidelijk 1 te zien niet zo duidelijk als controle streep maar veel duidelijker dan normaal. Net een ovu test gedaan en die was weer een tikkie donkerder dan die van gister ?... x
Mama Patricia bedankt voor het mij plaatsen op de lijst. Hier wordt gelukkig na mijn miskraam weer alles wat rustiger en normaler. Waarschijnlijk ga ik woensdag weer werken. Geeft ook wel weer wat afleiding. Ook weer fijn om op de NOD lijst te staan. We gaan er weer voor! Fijne dag verder!
als je een positieve ovu test hebt, springt je eitje binnen 48 uur toch... niet perse op de dag van de posi test
Als dat zo is hebben we iig goed geklust Maar de testlijn was nog niet zo donker als de controlelijn, dus of het echt mn ei was weet ik niet. Ik blijf gewoon doortesten en merk wel of ze weer donkerder worden of niet. Tnx voor het duimen
Waarom dan een pauze inlassen eigenlijk? Gaat je dat wel lukken nu je er toch echt mee bezig bent geweest? Ik ga voor je duimen dat het raak is!
@Majo tijdens de zwangerschap van mijn eerste kindje werd ik ook badend in het zweet wakker, ik dacht dat ik grieperig werd tortdat bleek dat ik zwanger was en het een symptoom is... hoop het voor je meid!
Volgend jaar gaan we emigreren. We hebben twee mogelijke scenario's: 1. Ik word zwanger én ik beval nog in Nederland 2. Ik word niet op tijd zwanger, en dan stellen we het uit tot in Nieuw-Zeeland. We doen dit om te vermijden dat ik zwanger en wel moet gaan verhuizen. Ook zo vervelend voor mijn toekomstige werkgever als ik na een paar maanden al met zwangerschapsverlof ga
Goede middag dames Alles goed hier ? Ben even een weekendje er tussenuit geweest heb veel bij te lezen zie ik al Gister feestje gehad van mn moeder, is 50 geworden. Vandaag 5 dagen na ei ( 6 dagen na posi test) dus nog 9 dagen voor de duivels... (of niet )
ik had deze testen besteld om dus wel eerder te testen, met in mijn achterhoofd dat je negatief KAN testen omdat je nog te weinig hormoon aanmaakt, maar als je genoeg aan maakt zal hij dat zeker uitwijzen, zo niet, dan wacht ik tot de nod met een normale test, ik bedoel , doe 1 vroege test als ik ieder geval het idee hebt zwanger te zijn anders zelfs ook niet. Dan wacht ik gewoon op de ongie. groetjes gabrielle (ps heb dus wel het flauwe idee dat het nu in de 1e ronde wel raak is, maar de tijd zal het dus moeten leren.)
Nou dat is wel een hele stap. Gelukkig maar dat je ook gewoon op dit forum kan komen vanuit nieuw-zeeland
ha, die krakeling neem ik! Gaaf leeuwtje, naar Nieuw Zeeland! Wij zijn daar net op huwleijksreis geweest. Mag ik vragen wat jullie daar gaan doen?