Ik heb geen katten dus het zou best kunnen dat het wel kan. Ik heb cavia's en die zullen ook een schone kooi willen hebben denk ik. Ik vraag me ook af wat het verschil maakt tussen een kat of een konijn of weet ik veel welk dier.
Veel actievelingen inderdaag deze ochtend! Wachten wachten is inderdaad een verschrikking, en niet te veel er aan denken (dat lukt dus niet). Wordt het in de volgende rondes makkelijker.. Ik hoop natuurlijk gewoon dat het in een keer raak is, maar ja.. deze wachttijd iedere maand, dat is echt een verschrikking.. en ik kom pas net kijken.. Hoe gaan jullie daar mee om?
goedemorgen dames! Ben zo moeeeeeeeeee zp moe dat ik gister ook geen klus heb kunnen doen.. Ach we zien het wel, we hebben vaak genoeg geklust dus als het bestemd is het zo en als het niet bestemd is , merken we dat ook wel.. Ben stiekum toch een beetje blij dat die klusdagen voorbij zijn, het levert zo'n druk. en nu hoeft het gewoon niet maar doen we het echt alleen als we zin hebben.
Gewoon wachten...... Nee dat is flauw. Een beetje kletsen hier (niet te veel want dan ben ik er te veel mee bezig). En ik praat er ook veel over met mijn vriend. De gedachtes over zwanger worden zijn wel constant aanwezig bij mij. Maar sneller zal het er niet van gaan.
Goedemorgen allemaal, Weer een nieuwe week!.. en het is bijna juni! :-D Ik ben inmiddels aanbeland op dag 16 van mijn cyclus, hoop ergens deze week iets eiigs te bespeuren (doe niet aan testjes, maar heb vorige cycli wel 'slijm' gezien), heb normaliter namelijk een vrij lange cyclus (gem. een dag of 38, maar afgelopen keer ineens maar 32). Dus we zullen zien.. geklust wordt er in ieder geval toch wel! Succes allemaal met klussen, wachten etc!
Hmmm... Heb volgens mij mijn ei al gehad, maar kon vanochtend weer draden trekken van mijn 'slijm'. Betekent dat dat ik een late eisprong heb?
goedesmorgens allemaal gelukkig komen de laatste dagen van mei eraan en staat juni bijna voor de deur, errug spannend. nog geen last hier van pijnlijke boobs. hebben jullie (ei-al-gehad-meiden) al "last" van iets? om te vergelijken, heb ik wat te doen hier op mijn werk!
@ Saloua: Door dat we nu om de dag klussen hebben we er juist veel meer zin in. We zaten hiervoor een beetje in een dipje wat dat betreft. Dus bij ons niet echt een verplicht nummertje (dat klinkt wel fout )
Vinden jullie 'klussen' echt zo erg? Wij moeten juist oppassen dat we het niet te vaak doen. Maar ja, vind het ook iets raars als teveel seks niet goed is eigenlijk (oke, 3x per dag kan ik begrijpen, maar 1x per dag moet kunnen toch?!)
Helemaal niet erg. Eerst was het echt extreem bij ons. Toen we gingen samen wonen is het een beetje in een dip geraakt en nu willen we juist weer heel vaak. En dat vind ik erg positief.
Erg is het toch ook niet. Alleen voegt het voor het zwanger worden niets toe, ivm de kwaliteit van het zaad. maar als je er van geniet is dat alleen maar beter voor de komen offspring.. vind ik dan..
Ik vind het klussen op zich niet vervelend, maar hubbie weet ook wanneer ik mijn vruchtbare dagen heb, en dan MOET het... het geeft toch een ander gevoel dan wanneer het vrijblijvend is.
Nou meiden! Niet veel mededelingen hier... Ik plas gewoon veel door die clomid,en moet er wel 8x uit snachts... Maar we gaan gewoon door,heb wel een beetje zere onderbuik... Maar dat kan de crohn ook zijn... Pffttt wachten bah!
We zijn niet vies van klussen en doe het meestal om de dag maar rond mn eisprong voel ik gewoon de druk om het dagelijks te doen en dan wordt het een veplichting en doe ik het niet met plezier maar meer omdat het moet. Zolang we dus niet in ozne vruchtbare periode zitten gaat het altijd heel goed en genieten we er beide van. Ik wil te graag zwanger worden en wil geen kansen uitsluiten tijdens mijn vruchtbare periode vandaar dat het zo verplicht aanvoelt.
Daarom vertel ik mijn vriend niet wanneer ik vruchtbaar ben, hij is niet zo van het moeten, liever gewoon spontaan haha ook al weet ik wel wanneer ik vruchtbaar ben dus voor mij is het niet spontaan maar das bgrijpelijk he