Hey mystiklady.....een mede fokker van katten? Ikzelf heb hier in huis 6 britjes lopen en heb op het moment een nestje van drie ukkies. Heb met vriendlief afgesproken dat zodra ik een positieve zwangerschapstest in handen heb, hij de kattenbakken gaat doen. Vond hij geen probleem (kan er ook nog wel bij... hij moet al 5 shetlandpony's, 2 welsh pony's, 6 kippen, een varken, twee geiten en twee konijnen voeren). Voor die positieve test wil ik het hem echt nog niet aandoen. Gewoon goed handen wassen na de tijd en inderdaad... ik heb alleen maar binnenkatten. Niet vertellen aan je vriend/hubbie wanneer de vruchtbare tijd is? Dat hoef ik bij de mijne niet te proberen. Ik vertelde hem een poos geleden dat ik 'stiekem' ovulatietesten gebruik zodat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben. Ik wilde de druk voor hem niet verhogen. Meneer was een beetje gepikeerd.....hoe kon ik dat nou doen? Als hij weet dat ik vruchtbaar ben moet er gewoon werk van gemaakt worden. Moe of niet (zijn woorden).
Ik wel! Ik denk altijd overal aan. Wat ik nog allemaal moet doen in het huishouden of aan mijn studie. EN ook nog genieten. Dat heet toch multitasken. Kunnen wij vrouwen heel goed, vanalles tegelijk doen.
Bedankt meiden! Ik heb gesproken met de gyn vandaag en die zei dat ik niet hoef te bloedprikken voor de prog. Dus ik wacht het lekker af hier hihi Uhm bannercheck whahah
hai meiden ik kom me hier melden helaas wil iemand mij op 29 juni zetten dat word mijn nieuwe nod dag.
Smiddags meiden, Kom me eventjes melden, maar verder niks bijzonders. Zit op werk, SAAI, dus lekker even bijlezen hier. liefs noppie
Ik gebruik nu ook al ruim anderhalve maand foliumzuur. Ik had gisteravond vruchtbaar slijm, maar mn ovu test geeft nog steeds negatief aan Ik snap er nu echt helemaal niks meer van!
Geef mij zo'n man! Ik vroeg hem: hebben wij eigenlijk een thermometer in huis? Hij: hoezo? Ik: dan kan ik weten wanneer mijn eisprong is. Hij: wil je er al echt zo serieus mee bezig? (ik zei laatst nog tegen hem over een kennis die vanaf het begin ging temperaturen: wat een onzin; maar nu zie ik er wel wat in... ). Volgende keer zeg ik wel dat ik het echt zo serieus wil. Mocht het deze ronde nog niet lukken, dan ga ik ook aan de Etospillen.
Mijn vriend is juist super serieus. Hij wil zich perse aan de omde dag klussen regel houden. Hij vraagt naar de uitslag van mijn ovutestjes. Ik denk dat hij echt even veel mee bezig houdt als ik.
Yup fokker van Maine Coons, 8 in huis, en nog 1 brits langhaar van bijna 13 jaar oud! 2 poezen klaar om krols te worden hahaha
Hoii allemaal, Ik wil me hier ook even melden. Ik weet niet wanneer mijn NOD is want ik ben nog steeds niet ongi. Wel al 8x een test gedaan ofzo maar hij blijft negatief. Ik denk dat mijn lichaam zwaar aan het ontpillen is.
Dat zijn mooie poezels! Lijkt me trouwens best moeilijk om dan die kleine schattige kittens weg te moeten doen aan een nieuw baasje. Kennis van een anders forum, hebben ook Coon's waaronder ook een Poly. Hebben jullie ook met poly? Grtjs, Aleida
En ik zal mezelf nu maar op het lijstje gaan plaatsen voor 18 juni NOD. Het kan tot twee kalendermaanden na de miskraam duren voordat je een ongi krijgt. Ik kan niet wachten tot het zover is want ik word er heel verdrietig van dat ik nu al zo lang stilsta om zwanger te worden en begin me echt te irriteren aan deze nasleep van een miskraam. Psychisch is het al lastig genoeg en ik wil graag verder Zo dat lucht een beetje op
Nou ik mag maandag ook al testen ( kan eigenlijk wel eerder al, banner staat iets te lang ) maar ik denk niet eens dat dat hoeft. Ik heb het idee dat het deze maand echt niet gelukt is, heel raar haha. Dus ik maak me er helemaal niet druk om, dat was vorige maand wel anders !
Zijn er al meiden die last krijgen.hebben van kwaaljes ? Ikzelf wordt helemaal gek van de krampjes/steken in mn buik, vanaf 3 dagen geleden tot nu toe elke dag nog net niet de hele dag maar leuk vind ik het niet meer (hihi) Ook ben ik moe moe moe en nog eens moe, heb net liggen slapen *bloos* Zaterdag morgen werd ik misselijk wakker en moest ik rennen. En ow ja mn tepels doen pijn als ik ergens tegenaan stoot of erop lig En heb last van puistjes overal op mn gezicht (heb ik nooit :S ) Verder gaat het wel goed hoor Nog een paar dagen en dan mag ik eindelijk testen JIPPIE !