Volgens mijn banner moet ik nog 22 dagen wachten, eerst maar eens beginnen met klussen lijkt me zo... Ik wordt nu alweer ongeduldig!
jaja, die wachtbank! Spannend dat wachten.......... Hopelijk duurt dat wachten voor mij niet zo lang als de vorige keer. Al zie ik het somber in, mijn temperatuur is laaaaaaaaaaaaaag; en mijn ei moet dus waarschijnlijk nog komen.
Gebruik je ovu testen? Die van mij zijn vandaag aangekomen... aan mijn voorbereiding zal het deze maand in ieder geval niet liggen.
spannend weer die nieuwe ronde..voel me nu alweer jannetje ongeduld. iemand positieve ervaringen met die ovulatietesten ben ik wel erg benieuwd naar, lees het hier veel maar nooit in me opgekomen ze te kopen/bestellen. xxx
Heb ik ook al een paar keer 's avonds gehad, maar zette maar niet door. Hier dus ook nog steeds zonder resultaat! Net wel mijn eerste Etospil op. Wie weet helpt het nog enigszins!
die etos pillen zijn echt geweldig hoor! ik heb nromaal lange cyclesen van 40 tot 50 dagen en nu 1 van 34! als ik nu ook nog zwanger ben ben ik helemaal blij haha
Hoi mEIden, Heb vandaag typisch geval van een slechte dag: moemoemoe, geen energie en veel mist in mijn kop. Had geen zin in mijn werk en wel zin om mijn baan op te zeggen en dan bijv. een bed & breakfast te starten a la 'de Italiaanse droom'. Zal wel vluchtgedrag zijn I guess. Anyway, ik vind t wachten ook weer errug lang duren. Pffff, waarschijnlijk nog geen eens een ei gehad.... liefs noppie
Meisjes! Ik ben niet erg actief met typen hier, maar ik lees IEDERE pagina! Het is net een soap, nog beter dan GTST! Maargoed ik heb vandaag m'n ei, dit zegt m'n berekening, m'n ovu-test en gevoel want ik voel 't al aankomen. (ongi-krampjes). Maarrrrr de grote hamvraag van mij: we hebben gisterenavond geklust... nu voel ik m'n ei komen, vanavond weer klussen? Of zo snel mogelijk nu? Gisterenavond na het klussen niet met m'n benen omhoog gelegen... voelt echt als een gemiste kans ofzo... Een ei leeft niet zo lang als sperma, maar heb ook gelezen dat sperma er beste lang over doet om in de baarmoeder te komen. Lijkt mij als we nu gaan klussen of vanavond dat ze elkaar net mislopen?
Ja, kans is natuurlijk aanwezig. Vorige ronde dacht ik ook dat ik overtijd was, maar was 'gewoon' een cyclus van 31 dagen ipv 24... was pas ronde 3. wie weet nu meer succes.
Ik had tot vandaag steken links en in onderbuik... puistjes, vanmiddag even heerlijk geslapen... heb geen last van mn borsten of tepels, maar wel wit slijm en oja...ik loop al de hele dag met een soort brok in mn keel...symptoom of niet, het is vervelend gisternacht badend in het zweet wakker geworden, ook vanacht weer het geval... Ook ik mag nog een paar dagen wachten met testen ...
Bel ik vandaag naar de gyn , krijg ik een secretaresse aan de lijn. Ik moest normaal woensdag gaan (jaarlijkse controle + even vragen stellen over plotse lange cyclus) maar vermits ik dan nog ongi zal zijn, dacht ik die afspraak even te verplaatsen. Zegt ze tegen mij : de eerstvolgende datum die ik vrij heb is in september (!) September ! Ik heb dan maar gezegd dat het dringend was, maar dat hielp niks. Nu moet ik woensdag eens naar de gyn zelf bellen en hopen dat ze me er ergens tussen neemt! Na het lange wachten op m'n ongi begint nu het lange wachten op een gynafspraak .... Voor de mensen die bijna kunnen testen : veel succes
Hallo meiden, mijn NOD is 27 juni. Nadat ik met de pil was gestopt en mijn onttrekkingsbloeding had gehad heeft het 3 maanden geduurd voordat mijn eerste menstruatie op gang kwam. Mijn tweede cyclus duurde 35 dagen. Deze duur van de cyclus had ik ook voordat ik aan de pil begon. We gaan in ieder geval onze best doen deze maand! Ben alleen net als de meesten niet erg geduldig. Succes meiden!
@Vibeke, Jeetje! september!? Dat is wel heel erg laat zeg, vind ik niet normaal.. Nou hopen dat het goed komt als je de gyn woensdag spreekt.. Succes. @Majo, Ik mag ook een paar daagjes wachten... Jou nod is ook 1 juni toch? Spannend he? Ik heb ook last van steekjes al ongeveer 1,5 week.. Maar niet de hele dag door, zo heel af een toe een paar steekjes op een dag. Weet niet wat dit kan zijn.. Ook 3 puistjes meer dan normaal...
Nou Twigger, als ik jouw kwaaltjes al lees, dan denk ik dat het bij mij niet is gelukt. Jeetje, als jij niet zwanger bent! Ik ben alleen erg moe (maar kan ook door het werk komen) en heb krampen in mijn onderbuik, maar dat schijnt ook vrij normaal te zijn tussen eisprong en NOD. Maar tot de duivels arriveren, hebben we nog hoop! Groetjes, Moontje
hoi meiden! nouw de klusdagen zijn er weer! heb vandaag een positieve ovulatie test gehad, eerder dan verwacht maar heb dan nu wel weer een korte cyclus (als het goed is 29 dagen) ik had die van mijn op 32 geschat aangezien me andere cyclussen, maargoed mijn NOD is dus ook 1 dagje eerder en dan niet op 10 juni maar op 9 juni! zou iemand mijn even willen veranderen? Blegh voel me eisprong trouwens nu ook duidelijk! heb al de hele dag last van maagzuur, en heb nu sinds een halfuurtje een pijnlijk gevoel aan de zijkanten van me buik, niet erg fijn om te voelen.