Nou K3lly! Je weet wat je te doen staat! Succes en we duimen natuurlijk ook voor jou op een roze afloop! Moontje
Hey, Zooo, er is weer flink gekletst hier! Heb een paar pagina's terug gelezen; Twigger, jouw symptomen klinken erg veelbelovend! Nu die positieve test nog! Succes! Mijn ei is deze keer later dan anders, dus zou iemand mijn nod willen verplaatsen van 7 naar 10 juni op de lijst? Alvast bedankt! Succes allemaal! Groetjes, Roosje
*klus* *klus* *klus* Daarna kunnen we op de wachtbank. Wel een gek idee dat de eerste alweer bijna kunnen gaan testen. Wat gaat de tijd toch weer snel ( alleen als je zit te wachten op de wachtbank duurt het lang!) Nog een paar dagen tot mijn eitje weer gaat springen en dan wachten. *wil iemand nog iets eten of drinken toevallig?* X Esther
Ik begin nu van alles in mijn hoofd te halen.. Ik heb het dan weer warm, dan weer koud, hoofdpijn al een paar dagen sinds afgelopen vrijdag. Voel al een paar dagen wat steekjes in mijn buik (onderin), maar volgens mij is dat gewoon een volle blaas. Verder stijgt mijn temp wel elke dag na een dip op dag 6 na mijn ovulatie. d 20: 36,9 d 21: 37,0 d 22: 37,1 d 23: 37,2 hmmm zou het dan toch? stom he dat je lijf zo´n spel met je kan spelen.
Hoi Nickee, Ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was. Ben echt een week lang misselijk geweest, geen eetlust, duizelig enzv. Maar een dag later dan gepland kwamen dan toch de . Dus wil je niet ontmoedigen ofoz, maar hou er rekening mee dat je lichaam je wel degelijk voor de gek kan houden! Over een paar daagjes zul je meer weten. Ik hoop echt van harte dat je zwanger bent hoor. X Esther
Hier zet het goed door gelukkig. De hele dag al eggwhite, dus klinkt positief! Gisteren en vandaag geklust, dus als ik nu in mn vruchtbare periode zit dan klussen we in ieder geval goed Denk trouwens wel dat ik nu in mn vruchtbare periode zit, want werkelijk alles bleef erin vanmiddag (als je snapt wat ik bedoel ) Hoop toch dat mn ovu test morgen positief is, anders weet ik het ook niet meer!
Hallo allemaal, Ik ben weer terug van mijn weekendje weg. Heb wel een tijdje nodig gehad om bij te lezen! Groetjes!
GEK, GEK, GEK word ik van dat lichaam van mij! Ik voel van alles. Zondag was ik ontzettend misselijk, ben zelfs op bed gaan liggen. Mijn buik heeft een vol gevoel (onderbuik) en mijn borsten staan onder verschrikkelijke spanning. Erg pijnlijk aan de zijkant. MAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRR..... de innesteling heeft nog niet eens plaats gevonden (als die al plaats vindt). Dus mijn lichaam moet mij gewoon weer in de maling aan het nemen zijn.
Nou ik ben het helemaal met je eens, ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was, zelf mn mannetje dacht het....steeds verplicht klussen(moeten, is het spontaan niet veel leuker) na de eisprong buik krampen, misselijk, hoofdpijn, ik testen op mn nod, maar negatief.. 2 dagen later werd ik ongesteld! Vorige maand was ik r dan ook veel te veel me bezig. Ik ben er nu lang zo erg niet mee bezig, voel me veel rustiger, en voel ook ook eigenlijk niks dat ik zou denken dat ik zwanger zou kunnen zijn. duss een tip: Denk niet continu aan zwanger zijn, ga gewoon door met wat je anders doet, dan gaat de tijd veel sneller, en ik geloof er heilig in, dat je dan ook sneller zwanger zal zijn!
Hoi meiden, Zo, weer veel bijgelezen. Hier weinig gebeurd verder. Heb nog een zwangerschapstest gedaan om te kijken of al het HCG al uit mijn lichaam is na de MK. Maar dat is nog niet helemaal het geval. Ik zal blij zijn met een negatieve zwangerschapstest nu. Hoe gek kan het zijn he. Dan kunnen we er weer echt voor gaan. Ik begin dan ook weer met ovulatietesten. Die geven mij altijd wel een goed inzicht in mijn cyclus. Weer helemaal opnieuw beginnen..... maar wel met de gedachte dat het al een keer is gelukt om zwanger te worden. Nu het zwanger blijven nog, maar we kijken vol goede moed de toekomst in! Juni komt er al snel aan en ik wens alle eerste testers echt veel gelukt en veel dubbele streepjes op de testen! Fijne avond verder!
hahah stom is dat bij ons vrouwen eigenlijk he vanaf ongi tot ei is er niks aan de hand en vanaf ei tot nod geeft ons lichaam ons allemaal kwaaltjes zodat we denken zwanger te zijn en dat niet eens zijn of zal dat toch tussen onze oren zitten ? Alhoewel om mijn buikpijn kanik echt niet omheen en geloof me dat zou ik wel graag willen steken en krampen en af en toe ook steken van ondere bij mn bmm lijkt wel
Raar he, hier heb ik ook last van...... Maar heb toch soms het idee dat het tussen mijn oren zit. Volgens manlief ook.. Omdat ik er teveel mee bezig ben.. Denk ik.. Maar ik hoop het wel zo graag! Net zo graag als jullie! Hopen dat hier veel positieve testen komen!
Morgen komen de zw's binnen Ik wil zo graag gaan testen maar ik doe het niet ! (denk ik) zoals ik me nu voel en wat ik nu voel heb ik t afelopen halfjaar nog niet gevoeld maarja dan is een nega test des te gemener maar aan de andere kant.... omdat ik het niet ken wat ik nu voel ben ik wel heel benieuwd wat de test zal aangeven deze week zal ik me nog beheersen, maar wat ik in het weekend doe weet ik nog niet hihi
Irritant ja. Je lichaam is een mysterie. Als ik misselijk ben ben ik blij, als ik ook maar een beetje anders voel dan anders denk ik er dingen bij die ik gewoon niet moet denken. En steeds op dit forum lezen helpt ook al niet. Mijn ei kwam een dag eerder dan gepland, maar gelukkig de dag daarvoor nog even 'geklust'. Weet iemand of dan ook de (eventuele) innesteldag een dag eerder is? En kun je daar iets van merken? Zijn er vrouwen die dan al 'kwaaltjes' krijgen? Wachten duurt lang. En mijn mond houden over iets daar alsmaar door mij heen gaat is ook al zo moeilijk!
@Roosje75 Ik zie dat je net zo lang al bezig bent als ikke Ik duim met je mee... Het is niet leuk zo lang wachten...Je word er gek van (als je het al niet bent hihi )
Ja bij jou inderdaad ook de omgekeerde wereld. Bij mij ook, ik wil deze week graaaag ongesteld worden, zodat mijn cyclus toch nog redelijk normaal blijkt te zijn geweest, alleen zonder ei! Hopelijk heb je snel een negatieve test in handen. Iedereen welterusten voor straks !