NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    voor ons de eerste

2. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    @twigger82 Leuke online zwangerschapstest wel!...Bij mij was de uitslag: Je hebt 65% kans dat je zwanger bent.
    ...Nou in iedergeval ben ik wel over de helft met de test,dus ben ik daar wel blij mee. :D

@Sanne Ik heb een dochtertje van 14 maanden.

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    jeetje wat is er veel bij gekomen kan het niet meer bij houden

maar twigger 82 ik dacht dat je beter de eerste maand je cyclus kon afwachten en dan alles een beetje uit je lichaam is.
    Daarbij heb ik maar een half jaar de pil geslikt zal er dan nog veel inzitten. nouja ach maakt mij niet uit eigenlijk. we gaan nu voor het echie (de 2e ) heb er geen haast bij en ik wacht vrolijk af. ik heb trouwens een cyclus van 26 dagen aan gehouden. zo was het de vorige keer. nu ben ik na 22 dgn Ongi geworden. welke cyclus moet ik nu aanhouden. of kan ik beter wachten op de 2e ongie kijken hoe lang dat duurt?

4. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Wij hebben twee dochters van 7 en 5 jaar :)
    Stiekem hoop ik nu op een jongetje, maar ook een meisje is van harte welkom!

5. Vibeke

Vibeke Lid

Mar 9, 2008
    86
    0
    0
    wij gaan voor een eerste !

6. poehkuh

poehkuh Lid

Dec 29, 2007
    55
    0
    0
    Sanne, ik heb een zoontje van 10,5 maand.. Ik hoop dat ik snel zwanger ben, het lijkt me erg leuk om de kids kort achter elkaar te krijgen..

7. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Ik heb zoontje van 2 jaar en we gaan nu ook voor een 2de

Idd Lieni44 wordt lekker druk hier, hou het ook niet meer bij.
    Hopelijk vruchtbare maand:)

8. Baby4

Baby4 Bekend lid

Mar 1, 2008
    854
    271
    63
    Female
    Goedemorgen dames,

Ik voelde vanochtend iets, leek mn eisprng wel.. Ik zou me toch niet verrekend hebben he.. Had afgelopen woensdag een positieve ovultaietest dus het zou toch niet....?

Ik heb trouwens een zoontje van bijna 4, bewust lang gewacht met een 2e..

9. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Hoe voelt een eisprong eigelijk aan? ik heb al paar dagen last van steken bij me heub, niet continu maar paar keer per dag...
    Achtja hopelijk goed nieuws als het vrijdag 13 juni is ..LOL..
    gr Knorretjuh

10. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @sanne: ik hoop op een tweede kindje. Mijn kleine Bas is helaas na de geboorte overleden want hij was zwaar gehandicapt. Dus jongen of meisje maakt me niks uit, als het maar gezond is!

@knorretjuh: ik kan helaas mijn eisprong niet voelen. was dat maar zo, lijkt me wel makkelijk!

11. Giegel

Giegel VIP lid

Apr 20, 2008
    5,743
    0
    36
    Dat vroeg ik mij ook al af........
    Ik slik sinds deze cyclus etos-pillen en voel opeens een stekende pijn aan de voorkant van mijn heup. Nu heb ik altijd pijn aan heupen en rug, dus ik begon al te denken dat ik mezelf gewoon gek zat te maken.

Misschien kan iemand Knorretjuh en mij uitleggen wat je voelt tijdens de eisprong :)

Knuf,
    Giegel

12. Shannah

Shannah Actief lid

Apr 24, 2008
    197
    0
    0
    Secretaresse
    Tjonge jonge wat veel dames op de Juni-lijst. Ik ben een poosje even niet geweest, vandaar..... Ik zie dat Giegel en ik bijna gelijk lopen wat gezin betreft, 2 kinderen van 7 en (bijna) 5, alleen hebben wij een jongen en een meisje en ik ben twee jaar ouder. Succes iedereen!
    Groet, Shannah

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    VRAAG!
    Ik had zojuist zeker weten 'slijm'.. kan ook wel redelijk kloppen qua timing.. maar wanneer moet ik nu klussen, ben ik nu al te laat, nee toch? We hebben gisterochtend voor het laatst geklust en hebben het voor vanavond weer in de planning. Maar ik ben pas laat thuis (uurtje of 11, half 12) is dit te laat?!
    Ik gebruik geen ovu-testen of temp.

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg

15. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Bij ons voor het eerste .. ;) Nu duurt me zo een cyclus zooo lang he ! Toen ik de pil nog pakte vloog de tijd voorbij en nu .... :rolleyes:

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Wij ook voor het eerste kindje en zitten in de 2e ronde. Mijn vorige cyclus was ook 32 dagen net als jij! :D (is voor mij trouwens kort, heb normaal een cyclus van +/- 38 dagen).. maar had net dus wel slijm, zie vraag hierboven. Begint de vruchtbare periode nu dan juist of is ie bijna over?! Oftewel is klussen vanavond (laat) vroeg genoeg?!

17. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik denk dat die dan nu begint , zo hebben ze mij toch verteld .. Maak je anders een banner dan zien we het beter ... ;)

18. Ook maar even gedaan... hahaha... jij hebt alleen wat meer kans dan ik.

Uitslag online zwangerschapstest voor xMamaDianax
    De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats,
    in jouw geval dus op Dinsdag 13 Mei 2008.
    Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum.

Jouw aangeven datum lag in deze periode, bovendien heb je aangegeven veel gemeenschap te hebben gehad,de kans voor het ontstaan van een zwangerschap is hierdoor enorm toegenomen.

Verder zeg je dat je moe bent of veel wil slapen, wat zwaarder bent geworden, vaker moet plassen,
    kortom je hebt meerdere symptomen die wijzen op een zwangerschap.

De meeste vrouwen die zwanger willen worden, raken zwanger binnen het jaar. Als je lang de pil hebt gebruikt dan kan het langer duren vanwege dat de hormonen nog in je lichaam zitten. Er zijn verschillende manieren om de kans op een zwangerschap te vergroten zoals de temperatuurmethode en de slijmvliesmethode. Door deze methode krijg je meer inzicht in hoe je cyclus verloopt en wanneer je eisprong plaatsvindt. Normaal gesproken is dit ongeveer twee weken na de eerste dag van je menstruatie.

Als je zwanger bent en de 1e dag van de laatste menstruatie viel op
    Dinsdag 29 April 2008, dan ben je uitgerekend op:

Dinsdag 3 Februari 2009.

Je bent dan nu in week 5 van jouw zwangerschap
    (gerekend vanaf de eerste dag van jouw laatste menstruatie),
    en je hebt nog 252 dagen te gaan.

Je hebt 74% kans dat je zwanger bent.

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    maar mijn cyclus is vaag, dus dan heeft een banner weinig zin leek me.
    afgelopen cycli: (38-36-38-37-39)-32.. maar als ik nu al slijm heb, heb ik dit keer denk ik weer een redelijk korte cyclus.. ik zal eens kijken hoe de banner eruit ziet met een cyclus van 32 dagen...

20. Loeka

Loeka Actief lid

Apr 29, 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ik zou zo te zien aan je banner vandaag en morgen eens goed mijn best doen .. :p

Share This Page