NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Hmm, zo ziet ie er dus uit... als ik uitga van 32 dagen, heb ik donderdag mijn eisprong en duidt het 'slijm' dus idd op een AANSTAANDE eisprong. Zou mooi zijn. Dan is vanavond (en morgenavond) nog niet te laat lijkt me.

(maar toch kan ik de neiging om de middag vrij te nemen en mijn man op te pikken niet onderdrukken ;))

Iemand nog een advies, tip oid voor me? Ik vind het ineens helemaal spannend, zit helemaal te flippen, haha

2. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Hoi Knorretje en Giegel, ik voel mijn eisprong heel duidelijk, ik voel stekende pijntjes in mijn lies (links of rechts) soms zelfs best heftig. De pijn houdt meestal een paar uur aan, continue zeurende pijn met felle steken tussendoor :( en dan is het weer weg. Ik dacht in eerste instantie dat ik een liesbreuk had ofzo :) maar toen ik het de maand daarop weer kreeg bleek het om m'n eisprong te gaan :D

3. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ja, als het echt 32 dagen zou zijn ja.. maard at vind ik raar... is echt kort voor mij! Maar ja, nog korter is dan al helemaal raar, dus dan zou dit best kunnen kloppen..

4. mabidami

mabidami Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,021
    2
    38
    goeiemiddag allemaal.
    ow heb op het moment veel steken onder in mn buik.
    ik zit gezellig op de wachtbank met een boterhammetje. pff duurt het lang. ben zo ontzettend benieuwd. dit is de 2e ronde. de eerste ronde hadden we niet goed kunnen klussen op de vruchtbare dagen deze keer hebben we dit heeeeeel goed gedaan :D
    weet iemand of je de innesteling ook goed kunt voelen en wat je dan kunt voelen.

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

Apr 21, 2008
    369
    0
    0
    Precies zoals jij het beschrijft voel ik dat ook, als dat je eisprong is , heeft het dan nog wel nut om teklussen of ben je dan juist telaat ?
    Heb paar dagen geleden nog geklust :oops: :)

Twigger leuk testje trouwens , heb hem ook gedaan bij mij was de kans 54 procent

Gr Knorretjuh

6. Princess81

Princess81 Fanatiek lid

May 12, 2008
    1,065
    1
    0
    Hollandia
    Volgens mij ben je dan nog nét op tijd, maar het is beter om van te voren flink te klussen, want dan staat er al een legertje klaar om het eitje op te vangen :D Dus als je nu de eisprong voelt en je hebt het een paar dagen geleden geklust, dan zou ik voor de zekerheid nog snel ff klussen ;) maarr zaadcellen kunnen wel 3-7(!) dagen* overleven hoor

* Boek Zwanger worden - Mariël Croon

7. poehkuh

poehkuh Lid

Dec 29, 2007
    55
    0
    0
    Ik wist niet dat dat het slijm duidt op een eisprong.. Dan heb ik mijn eisprong zaterdag gehad.. hmm... Maakt voor het klussen niet uit, we zijn vrijdag begonnen..

Als je nu de eisprong hebt kun je best nog wel even klussen.. Ik heb ergens gelezen dat je dan wel meer kans hebt op een jongetje, want jongetjes zaad is sneller en leven korter en meisjes zaad zijn langzamer en leven langer. (om het zo maar even te formuleren..) Ik weet niet of het waar is maar dat staat in een boek wat ik hier heb liggen, ik zou alleen niet meer weten in welk boek dat was..

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik voel geen eisprong, maar heb wel cervixslijm... probeer wel wat eerder naar huis te gaan vandaag :-D

9. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Klussen, dit goede slijm (waar je draadjes van kunt trekken) zorgt ervoor dat de zaadjes naar de bm gaan! Gewoon nog even doen hoor.

10. Maidin

Maidin VIP lid

Jan 24, 2008
    8,121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Hallo meiden,

ff een up date... De HA vond het ook allemaal vreemd en eindelijk heb ik een bloedtest gekregen... Ik kan volgende week bellen. Tot die tijd ben ik lkkr niet meer online...

JedidJah

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Wow JedidJah volgende week de uitslag. Wat een gewacht en onzekerheid... ik zet koekjes voor je klaar.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Ik ga zeker klussen, maar was bang dat ik vanavond al te laat zou zijn... maar dit slijm kan nog wel een dag of 1-2 aanhouden toch?! Ik ga straks eerder weg van mn werk en heb mannetje al gebeld, haha... die was more than pleased to help me :) (anders werd het pas vanavond tegen half 12, nu rond 5en :D weten jullie iig wat ik rond die tijd aan het doen ben, haha)

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Jeetje wat spannend joh! Wel fijn dat je nu een test hebt gekregen. Nog even doorduimen dus! Succes!

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Fijn dat je nu een bloedtest hebt gehad!
    Ik ga duimen voor een positieve uitslag :D

Ik heb nog altijd negatieve ovu testen en positief slijm, weet dus niet zo goed waar ik aan toe ben.
    Ook al 2 dagen pijn tussen mn schaambeen en heup. Geen idee of dat ovu pijn is?
    Mn temp was vanmorgen 0,3 graden lager dan de afgelopen 3 dagen, dus misschien is het begonnen?

Kan het eigenlijk dat ovu testen negatief aangeven terwijl je wel een eisprong hebt?

15. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden,,

ik ben lidia van der schuit en ik ben mama van Damian (maart 2007 mama)

wij zijn sinds gisteren weer voor een 2e aan het proberen en mijn nod is (als ik het goed heb) op 13 juni..

ik hoop dat ik maag mee lezen met jullie?

groetjes

16. nikky1

nikky1 Bekend lid

May 26, 2008
    748
    0
    0
    hoi had even een vraagje zondagavond voor het laast geklust maar gister lukte het niet.nou heb ik het idee dat het gister wel moest.voel geen eisprong geen idee hoe dat voelt help ben ik te laat

17. pippa

pippa Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,600
    0
    0
    Hoi meiden,

Wat wordt het hier al weer lekker druk!

@ JedidJah, sterkte met wachten maar weer meid, hopelijk komt er nu eindelijk wat duidelijkheid.

Hier eindelijke bijna m'n ei gevonden (geloof ik).
    Nog nooit eerder ovulatietesten gebruikt, maar ben er deze maand maar eens mee begonnen. Nu op dag 27 zie ik een heel licht tweede streepje komen, dus m'n ei kan nooit heel ver weg zijn.
    Ben benieuwd, we hebben al drie kids en ik heb nog nooit de behoefte gehad ovulatietesten te gebruiken, maar mijn cyclus is op het moment zo onregelmatig en lang dat het me nu wel handig leek.

groetjes, Pippa

18. Niet meer actief

mijn uitslag van de online test was ook 74%....

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Ik ben in de war. Deze ronde is mijn eerste ronde met temperaturen, en ik ben nu al in de war. Ik heb op 23 en 24 mei een positieve ovutest gehad, én waterig slijm. Op 25 en 26 mei had ik het eiwit-achtige slijm (25ste mei pas s avonds). Dus dacht ik dat mijn eisprong 25/26 mei was, maar nu ik vanmorgen mijn temperatuur heb ingevuld op FertilityFriend, geeft hij ineens aan dat mijn eisprong de 24ste was. Terwijl hij eerst de 23ste t/m 26ste groen gekleurd had (vruchtbare dagen).
    Ik snap het niet meer. Klopt het temperaturen? Of klopt het slijm? En hebben we dan niet te weinig geklust? Allemaal dat soort vragen.
    Ik moet me ook niet zo druk maken. ;) Over anderhalve week al mijn NOD. We zitten dan in Rome ('onze' stad), hopelijk brengt dat geluk... :D

20. Niet meer actief

we hopen met je mee! Woow Rome :D

Share This Page