NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ja bij mij net zo hihi

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Haha, caruli heeft ook net voor mij gependeld: ook juli, maar dan een meisje.

3. Niet meer actief

:cry: ik zie maar 1 streepje...

geen nood...ik probeer het over een week nog een keer (als ik niet ongie word natuurlijk) ;)

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    :mad: majo Majo GEEN rood is GEEN nood ;)

en bij mij heeft ze een jongen gependeld hihi

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    @majo: jammer, maarja, over een weekje weet je meer. je zit tenslotte nog een paar dagen voor je NOD.

6. Niet meer actief

komt dat ook uit dan? ik geloof niet zo in pendelen

7. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zo te horen worden dus een hoop van ons zwanger in juli. Laten we het hopen! (Eerder mag natuurlijk altijd ;) )

@Mayo: of het uitkomt weet ik niet, maar ik vind het gewoon grappig om te weten. Vooral als verschillende mensen dezelfde maand en geslacht pendelen...

8. Niet meer actief

precies!

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    Nou eerst geloofde ik wel een beetje in dat pendelen
    maar na mn 2e pendel die ik kreeg geloofde ik er niet meer in
    de eerste was dus een jongen in juli en de tweede was een tweeling in okt/nov 2 meiden
    nou dat zal wel heel raar moeten lopen dan want bij mij zitten er geen tweelingen en bij mn vriend ook niet dus toen had ik zoiets van wat een lariekoek

10. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Voor mij is ook juli gependeld en een meisje

@Majo: Jammer

11. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    ooooooooooh ik begin nu toch echt wel genoeg te krijgen van de steken en krampen in mn buik hoor
    pffffffffffff de hele dag voel ik alleen maar krampjes en steken, gewoon niet leuk meer :S
    dit heb ik de afgelopen maanden nooit gehad of gevoeld :|

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik durf geen pendel te vragen.
    Ben veel te bang dat er uitkomt dat ik pas volgend jaar zwanger raak.
    Of erger nog, dat er helemaal niks uitkomt!

13. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

Feb 17, 2007
    1,383
    0
    0
    Hengelo
    Hee Twigger,

Ook ik heb de hele dag door steken en krampen in mijn buik.
    Laten we hopen dat het voor ons beiden postitief is

Groetjes Guusje

14. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    @ MilkHd: Bedankt voor je info. Ik ga er maar vanuit dat mijn eisprong inderdaad de 24ste geweest is.

@ Majo: Bedankt voor de link. Grappig testje, bij mij kwam er 71% uit. Hopen dat de test straks indd positief is. En ik duim voor je dat jouw test over een paar dagen wél positief is!

Wat toevallig, Caruli heeft voor mij ook juli gependeld, een meisje. Dat zou erg mooi zijn, maar stiekem hoop ik dat de pendel van Miss Butterfly klopt. Dan zou ik nu namelijk zwanger zijn, en het straks in Rome te weten komen. Ze pendelde mei zwanger, juni positieve test, een jongen. :D

15. Niet meer actief

ik hoop het ook zo voor jullie...:)

Vooral bij Twigger heb ik het idee dat ze zwanger is....
    alhoewel, ik heb zelf ook steken....

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb de afgelopen 2 dagen eggwhite gehad en FF zegt nog niks over mn ei. Hoop dat er morgen nog een keer een kruis verschijnt met dat ik vandaag of gisteren mn ei heb gehad. (hij zette mn ei eerst op dag 9, maar dit is mn eerste keer FF, dus die dag 9 geloof ik niet zo)
    De ovu testen geven vanaf dag 8 al negatief aan, dus heb nu mn hoop op FF gezet! Hoop dus dat je gelijk hebt :D

17. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

May 9, 2008
    4,173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hier ook veel steken.Alleen denk ik zelf dat het komt omdat ik mijn eisprong heb (gehad).

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    2,894
    1
    0
    Multitasker
    Bij mij zei FF ook nog niets over een ei, terwijl ik wel het eggwhite slijm aan had gegeven. FF veranderde pas toen ik vanmorgen mijn temperatuur aangaf, die gedaald was vanaf gisteren. Het kan dus kloppen dat FF nu nog niets zegt over een ei, en morgen of overmorgen verandert.

19. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    1,648
    0
    0
    :mad:majo

ik denk dat ik morgen vroeg gewoon een testje waag
    heb er toch nog 8 liggen
    en ik weet het niet ik ga er niet van uit want mn lichaam heeft me wel al vaker voor de gek gehouden
    maar die aanhoudende krampen en steken vind ik toch wel heel appart dat ken ik eigenlijk helemaal niet
    zelfs niet als ik ongi moet worden heb ik nooit geen pijn of steken of iets
    dus ik kan het ook niet vergelijken met ongipijn of iets
    maar het is wel meer links en rechts boven mn liezen en dan afen toe weer een steek in het midden
    maar ik moet zeggen het is vandaag de 4e dag dat ik dat heb en de voorafgaande dagen was het een komen en gaan , maar vandaag is het eigenlijk constant.....

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Mijn temp was vanmorgen 0,3 graden lager dan de 3 dagen ervoor. Dus hopelijk dat ie morgen gestegen is, dan gok ik wel dat FF mn ei ergens neerzet! (hoop het toch :rolleyes: )
    Maar dat zou dan wel betekenen dat mn ovu testen hun werk niet doen!
    Op dag 14 (de 24e) gaf die wel voor het eerst 2 strepen en dat is dan ook meteen de enige dag geweest dat ie 2 goede strepen gaf. Het 2e streepje was nog niet positief, maar wel het positiefste tot nu toe zeg maar.
    Wat een spanning :)

Share This Page