Volgens jouw heb je een eisprong gevoeld binnen 8 dagen na jouw laatste menstruatie, het is echter aangetoond dat een eitje minstens 8 dagen moet rijpen. We gaan er daarom vanuit dat je je waarschijnlijk vergist hebt. De eisprong vindt gemiddeld 14 dagen voor de volgende menstruatie plaats, in jouw geval dus op Vrijdag 23 Mei 2008. Het vruchtbaarst ben je vanaf twee dagen voor deze datum. Een eitje heeft minstens 8 dagen nodig om te rijpen. Dus wanneer je zoals jij binnen 8 dagen (Maandag 19 Mei 2008) na je laatste menstruatie (Dinsdag 13 Mei 2008) gemeenschap hebt gehad zal het eitje waarschijnlijk niet bevrucht zijn. Je hebt wel veel gemeenschap gehad maar in een periode waarin je niet vruchtbaar bent. Verder zeg je dat je vaker moet plassen, en verhoging hebt, en dat zijn symptomen die bij een zwangerschap horen. Je hebt 41% kans dat je zwanger bent Wat een sukkels Je kan zelfs een eisprong hebben terwijl je je ongi hebt Dat is bij sommige vrouwen voor gekomen... En mijn cyclus is gewoon extreem kort aan het worden...Ik heb zelf bewijs van de gyn dat ik mijn eisprong voel Ik kan zelfs zeggen welke eierstok aan de beurt is Dus ik lach hier om whahaha
Ik hoop het ook, maar heb geen buikkrampen voor mijn ongi normaal gesproken. Meestal de avond ervoor, of een paar uur ervoor dat ik denk hee heb ongi krampen o ja ik kan wel eens ongi gaan worden... Maar nooit zo veel dagen ervoor..
ik doe over 2 dagen nog wel even een testje voor de zekerheid al staan er wel 2 lijntjes, een hele dikke de c lijn en een hele dikke maar hele lichte t lijn ow jee
ja dat was ik al aan het proberen maar ik krijg m dr niet op grrr zo licht is ie maar ik sloop m even hihi