Ovutesten kun je goedkoper op internet bestellen bijv. via sensitest.nl of matcare.nl Ik zou je cyclus van 28 dagen aanhouden. En dan op dag 10 beginnen. Maar omdat je er maar 5 hebt is dat een beetje moeilijk.
Jeetje wat wordt hier allemaal gekletst zeg. Kan het gewoon niet bijgelezen krijgen. @Sanne: wij zijn aan het proberen voor de eerste! @ JedidJah: wat fijn dat je een bloedtest gehad hebt! En nu maar wachten op de uitslag. Wij wachten in spanning met je mee natuurlijk! @ Twigger: wat een spanning. Dat jij al zo vroeg durft te testen? Nou dat wordt vanavond nog even klussen, want morgen gaat het er niet van komen. Dan heb ik namelijk avonddienst ! En dan kan ik bijna op de wachtbank en begint dat elle lange wachten tot NOD! X Esther
heb er nog 1 op maar daar zie je helemaal amper wat op ik wacht gewoon nog even een paar dagen af en idd zit ook pas 7 dagen voor nod maar was gewoon nieuwschierig hihi
In 7 dagen kan nog zo veel gebeuren.... Inderdaad zou ik nog even wachten. Ik zal voor je duimen! Wanneer zal ik gaan testen................? toch maar tot zondag wachten? of maandag...? Moeilijk...
Online test bij mij maar 56%! Maar was ook ronde een. Pas na het beseft dat we echt wel eens zwanger konden worden ging het zo hard kriebelen dat ik de volgende maand (ALS DAT NODIG IS) beter mijn best ga doen! Goed afstemmen enzo. Ach ja, en wat zegt zo'n online test nou eenmaal...
ja rose paars achtig en het is een em van de dio (drgist hier) maargoed k heb nog 7 testen liggen dus ik kan nog even vooruit
Hallo kippetjes hahahahaa ja sorry jullie praten gewoon veel! Zo wat zie ik hier? Is er misschien al een zwangere ? Hier nog steeds geen positieve ovutest. Het tweede lijntje blijft maar licht. Dus ach. Voel wel krampen in mijn bm dus misschien gaat hij over een paar daagjes springen. Hopelijk wordt het alsnog posi. Het zou voor ons heel handig zijn. Hubbie werkt in de horeca dus dan is het klussen in de late uurtjes heel vermoeiend als ik dan weer vroeg op moet.
twigger.... jee het begint wel erg te kriebelen! Wil best zaterdag een testje wagen! Maar dan moet ik wel weten welke ik het beste kan doen..... heb nog niks in huis
ja wat is de beste.,.... dat is zo moeilijk de een zweert bij de clear bleu en ik vind een dipstick/em test al goed genoeg. maar ik moet er wel bijzeggen... als ik een echte posi test heb/krijg dan doe ik wel voor de zekerheid een cb digi
hallow MEIsjes.. GIL ik moet 18 pagina's bijlezen! goed zeg! en dat terwijl mijn lange verhalen al 2 dagen niet mee doen! helemaal goed! twigger, ik duim duim duim voor je! ik zie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel in de verte iets, net als bij mij afgelopen ronde. (maar werd mooi ongi ) je zit nog 7 ! dagen voor NOD dus ik wens je veel geluk! @ de rest: eerst maar weer eens lezen... hier alweer op dag 8, ongi= weg ongiveer, en hopsa over een paar dagen begint en ovu testen en klussen weer. merk dat ik wel stuk rustiger ben! en er minder mee bezig! relaxt wel. na, ik ga koken! liefs klingel.
Ja moeilijk he... Ik zat er ook al aan te denken als ik echt een licht of een streepje zie staan, dan ga ik ook die digitale halen! Dan wil ik het toch echt zeker weten... Maar wil eerst wat goedkope bestellen... maar weet niet hoeveel ik er moet bestellen.. Matcare? 9 stuks?
ja ik heb vandaag de babyboomshop testen binnen gekrege maar matcare is ook goed ik zou zeggen bestellennnnnnnnnnn