Ze zeggen idd dat 'gewone' beter zijn, ik gebruik zelf wel zo'n oorthermometer van Braun en ik vind hem goed werken hoor, ik heb hem al bij koorts getest en hij geeft alles netjes aan.
Ja die ovutesten. Ik hooop dat ze bij mij ook werken. Is er iemand hier bij wie ze niet positief zijn uitgeslagen? Ik heb overal krampen in mijn bm dus misschien dat het nu bezig is "open" te gaan. Ik ga morgenochtend maar weer een ovutestje doen. Je weet het immers maar nooit. Ik kruip nu mijn bedje in. Truste dames.
Het is nu officieel woensdag en vandaag zijn mijn mannetje en ik een jaar samen! Jippie! Gelukkig komt hij vandaag ook weer thuis! Dan kan het klussen ook weer beginnen. Iets te vroeg, maar ja, het kan geen kwaad toch
Hallo dames, Ben er even tussenuit geweest. Had het heel erg druk. maar ben er weer. Wil iemand me op 8 juni zetten aub? Alvast bedankt Groetjesss
Ja ja de wachtbank is alweer aardig vol! Mag ik ook nog even aanschuiven? Volgens mij heb ik zondag of maandag mijn ei gehad. Ik hoop alleen maar dat we dan goed geklust hebben, ik ben eigenlijk bang van niet
goeeeeeeeeeeeeeeeede morgen dames lekker geslapen ? ik wel was zo weg, ben nu net wakker en wil weer slapen ihihi maarja dr moet weer gewerkt worden
Kon het niet laten om nog ff te spieken hier.... @ Twigger,ik zie een hele vage streep! Zal ik je alvast heel vaag feliciteren? Aangezien ik er straks 2 weken niet ben!
patje nee doe nog maar niet ik wil eerst een dikke vette zekere streep maar als ik die heb deze week dan zal ik je felicitetie in gedachten nemen het kan nu nog alle kanten op en daar ben ik me goed van bewust. het kan gewoon alsnog zijn dat de innesteling fout gaat en dat ik gewoon ongi wordt dinsdag, dus tot dinsdag wacht ik eerst rustig (zeg ik de ongeduld zelfe) af
Wil iemand mij op de 30ste zetten? We gaan er weer met "frisse" moed tegenaan... Gister toen ik ongi werd, besefte ik me ineens dat we "al" een half jaar bezig zijn! Toen we besloten om te gaan voor een kindje, dan hoop je natuurlijk dat jij een uitzondering op de regel bent en zo vruchtbaar als de pest bent, maar het valt me toch behoorlijk tegen en was behoorlijk van de kaart gister. Maar goed.. misschien brengt juni ons meer geluk... Sorry voor dit geklaag, maar moest het ff kwijt!
Ik zit ook al met een scheel oog te kijken, maar ik kan er helaas geen streepje van maken.. Ik heb zwangerschapstesten besteld.. Extra gevoelige, ik ben benieuwd.. vorige zwangerschap heb ik er ontzettend veel gebruikt.. Vanmidag moet ik naar het cb met mijn zoontje. Ben benieuwd hoeveel hij is gegroeid, hij heeft volgens mij een echte groeispurt gehad.. Hij kijgt dan ook zijn 11 maanden enting, dat is wat minder maar ja, het hoort erbij. Daarna mag hij in het badje spelen met zijn vriendje (zoontje van vrienden van ons)..
hihi heb gister ook stiekum getest..1 juni ei en net zo'n streepje als twigger..nauwelijks dus maar als ik heel goed keek... Wil me verder niet gek maken dus wacht nog maar ff af.. voel me wel blehhh de afgelopen dagen dus als ik zwanger ben weet ik gelijk hoe dat komt..en als ik niet zwanger ben dan voel ik me om onverklaarbare redenen bleh.. Succes iedereen hier,wat duurt wachten altijd lang!
Goedemorgen dames! Inderdaad, wachten is een crime. Zullen we maar gaan pokeren? Ben stiekem al aan het checken op innestelingsbloeding... Is het wel te vroeg voor maar kan het niet laten
Ik snap niet dat jullie nu al durfen te testen he! ik doe het maandag pas... ben ik ook niet zo gestresst haha!
en we gaan weer op de wachtbank heb deze keer me ei duidelijk gevoeld en hebben er dankbaar gebruik van gemaakt! nu maar [-o< dat het deze keer wel raak zal zijn, dan zou de pendel in ieder geval uitkomen
hoest hier..iedereen zijn vakantie geld gebeurt? en de belasting? Nou ik ben in mijn klus week dus ben druk bezig...nou maar eens hopen dat en mei ook werkelijk iedereen een bevrucht ei heeft...ik vind dat wij dat verdienen...
@ Twigger, nou stiekem zou ik je wel willen feli.... Maar omdat je het zelf graag wilt, zal ik wachten op een duidelijkere test. Morgen weer een
@ twigger sorry zie niet echt een streepje meer een schaduw zou toch nog even wachten tot je nod en dan hopelijk een dikke streep