Ik heb me vanmiddag niet kunnen in houden en een setje baby kleertjes gekocht. Ik kan echt niet wachten op een positieve test
Jezus Miranke dat is geen goed nieuws. Hopelijk is het alleen maar een schimmelinfectie en ben je nu gewoon zwanger deze ronde. xxx joyce
Hallo meiden, Kom me ook hier melden, is er nog een plaatsje vrij in die race auto? Heb mijn eitje een paar dagen later gehad dan normaal, dus mijn NOD verspringt naar 4 juni! Zou iemand mij op de lijst willen zetten?
Geen idee hoe het is gebeurd! Ik denk die van vannacht nog... is me echt nog NOOIT overkomen! Ben nog steeds opgeblazen en m'n ongi lijkt al weer voorbij! Is alleen maar bruin verlies geweest... Ken iemand dat?
@maar 29 hahaha jij heb toch wel de blunder van de dag gemaakt denk ik 2 tampons hahaha sorry krijg er een lachbui van... net was ik nog chago en verdrietig omdat ik weer ongi bent maar door dat gelezen te hebben lach ik weer meiden zullen we er een lekkere roze maand van gaan maken @miranke hopelijk is het gewoon een schimmelinfectie .. inderdaad vervelend nieuws zeg
ik lees dat er meerderen zijn die last hebben van witte niet doorzichtige afscheiding. ik heb het nu ook. heb mn ei al gehad en hoop op een innesteling. heb nu ook ontzettend last van mn buik. en moet vaker plassen dan anders. kan het gewoon niet ophouden zeg maar. jeetje wat gebeurt er allemaal. durf niet te hopen bang dat het niet zo zou zijn.
@ Miranke idd minder nieuws, er maar van uit gaan dat het ook echt en schimmelinfectie is @ Maar29 haha hoe krijg je het voor elkaar maken nog wat mee hier
He he, Heb me net door zo'n 20 pagina's heengeworsteld en ben weer bij... Ik heb net als Twigger allerlei klachtjes. Vreemd gevoel in mijn onderbuik en eergisteren + gisteren met vlagen enorm beroerd geweest. 2x innige omarming gehad met toiletpot. Gelukkig kon ik het binnenhouden. Vandaag niet meer beroerd. Ik had ook volgens die site 83% kans... We zien wel. Mijn lichaam kan me goed voor de gek houden. Jeetje Miranke, wat een schrik! Hopelijk is het gewoon en schimmeltje. Ik duim voor ons allen! Succes dames! Grtjs, Aleida
Muppie. volhouden meis! Even andere dingen gaan doen en zo (ik weet het, makkelijk gezegd) maar er zit niets anders op als afwachten. Dikke knuf voor jou! Leeuwtje: mijn lichaam heeft me al zoveel voor de gehouden, dit zal ook wel weer zoiets zijn. Wacht het ff af en als het morgen nog niet op gang komt, doe ik een testje. Natass: fijn dat ik je het opgevrolijkt vandaag! Mijn vriend vond het ook zo'n bak, dat ie zo moest lachen dat iedereen wilde weten wat er aan de hand was. Heeft het gewoon lekker aan zijn collega's verteld! [-( Kan me zoooo niet meer vertonen daar... ha ha.
Zou er eens een test aan wagen! Maar je rondes lopen toch ook van rood bloedverlies tot rood bloedverlies? Niet bruin bloed verlies toch? Ik ga voor je duimen dat die 2 tampons komen door zwangerschapsverstrooidheid
@Maar29 Maar meid toch , hoe doe je dat ? Even een vraagje , ik heb dus pseuriasis (enkel op mijn hoofd ) , dit zijn dus korstjes op mijn hoofdhuid door stress .. Nu ben ik afgelopen donderdag bij de dermatoloog geweest en een cortisoneshampo en locoid creme meegekregen , kan dit kwaad als ik eventueel zwanger ben ? De dermatoloog zei van niet maar cortisone is toch vrij zwaar spul niet ?
@ maar29: gelukkig moet ik zo werken. haha effe gedachten op iets anders. al is het moeilijk om dat ik steken in mn buik heb nu. maarre wat een blunder. hihi. en dan ook nog al je collega's die er van af weten. vondhet wel grappig hoor
Ik heb ook psoriasis en heb sinds we in ronde 1 zitten geen zalf/gel/lotion meer aangeraakt. Het beste kan je even aan de huisarts vragen of je het wel gewoon mag gebruiken. Het is vooral heel schadelijk wanneer het om open wondjes of grote plekken gaat. Door het krabben krijg je snel open wondjes, dus ik begin er gewoon niet aan. Better safe than sorry! Ow en de verloskundige zegt dat het in de zwangerschap minder kan worden
@Maar29: een hele lichte menstruatie zonder helderrood bloed kan duiden op een zwangerschap. Spannend! Hou ons op de hoogte?
Hi Miranke, Wat een vervelend bericht zeg van je arts! Nu maar eerst gauw die schimmelinfectie aanpakken meid! Zelf heb ik overigens niet zo'n goede ervaring met die 'vaginale bommetjes' die jij hebt voorgeschreven gekregen. Ik ben er allergisch voor en elke keer als ik het dan inbracht kreeg ik echt een nog erger branderiger pijnlijk gevoel. Als ik weer zo'n schimmelinfectie heb vraag ik tegenwoordig om een orale pil! Ook rot als ze dan zo bout tegen je zeggen 'stel je zwangerschap maar een half jaar uit'. Niets van aantrekken en je eigen plan trekken meid! liefs noppie
Miranka, ik heb gelukkig geen nare ervaringen met die "vaginale bommetjes" of zoals mijn vriendinnen en ik ze noemen "sjonnies". Ik duim voor je dat het "maar" een schimmelinfectie is en waarschijnlijk had je gewoon zo'n ouwe, zeikende, grijse sok aan de telefoon! Lekker laten kletsen!
Dank jullie wel voor de lieve en opbeurende berichtjes. Daar had ik echt even behoefte aan.... het is toch een naar bericht en ik schrok er erg van. Ik ga er zelf vanuit dat het inderdaad alleen een schimmelinfectie is en we gaan dus ook gewoon door voor een kleine uk. Maar in ieder geval: SUPERBEDANKT MEIDEN! precies wat ik nodig had!