Geeft niet Wat vervelend voor je zeg! jeetje zit je wel met die ellende... Ik hoop voor je dat het deze maand wel raak is! Succes met alles...
@twigger: ik zie alleen je ovutesten maar in album staan? ben niet nieuwsgierig @leeuwtje83: Pokeren ja leuk, ik doe mee en ga ALL INN 8) @lyn1986: ja vakantiecenten al in the pocket joepie! @alice: Gerum, beterscap voor de kleine meid! @saloua: Ik heb die dvd ook ( kado van moeders voor moeders destijds ) die is idd super.! @Miranke: dat is even schrikken zeg.. Ik wens je heel veel sterkte toe meid! Komt vast goed @ongimeiden: Jammer, maar weer positief de volgende ronde in! @klussers: veel plezier @fatboyhangers: TOI TOI TOI
Meiden... moet toch even wat kwijt... Heb weer een ongi gevoel.. Vanmorgen tijdens mijn werk... En nu ook weer.. Maar heb nog steeds witte afscheiding (sorry) en geen teken van ongi.. He bah durf bijna niet naar de wc, maar moet toch af en toe kijken of ik niet ongi word... Baal ervan ik hoop dat ik niet ongi word.. en dat het gewoon een ander gevoel is
@Tessa, volhouden... ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Ik kan ook pas over 3 dagen testen. Dus bij deze even een opkikkertje! Groetjes Nickiee
je kan er misschien al een testje aan wagen. Als ie positief is dan is dat heel fijn en als hij negatief is dan wacht je nog ff
@ Miranke, wat kl*te zeg! Hopen dat het idd alleen een schimmelinfectie is. Sterkte in ieder geval! @Maar29, geweldig verhaal! Ik ben wel altijd bang dat ik dat soort acties heb, maar het is me nog nooit echt gebeurd (of er moet nog ergens een verdwaalde tampon zitten, ieuww! ) Volgens mijn banner is het vandaag mijn vruchtbaarste dag, jaja.. voel me nou niet optimaal vruchtbaar vandaag, maar we zien het wel. ma-ochtend en gisteravond iig geklust en vanavond ook maar weer aan de klus . Even een vies verhaal.. gister vroeg in de avond geklust, netjes 20 min met kussen onder mn kont blijven liggen (baadt t niet, dan schaadt t niet). 2 uur later kreeg ik een soort van 'lekkage', naar het toilet gegaan en er kwam allemaal sperma/slijm uitgelopen (echt veel!). Best raar toch, zo lang erna?! Maar ja, laten we hopen dat er nog wel iets in gebleven is . Sorry voor het smerige verhaal, maar vroeg me af of er meerdere meiden zijn die dit hebben gehad een paar uur na het klussen, vond het zo goor.
@Nikkiee, Bedankt voor je opkikkertje! Ik voel me zo k*t ben zo bang dat die ongi echt komt... Alhoewel het ongi gevoel nu weer weg is.. Maar heb toch meerdere malen deze dag het ongi gevoel gehad..... Wanneer ga jij testen? @kleintjevoorons Heb testen besteld, krijg ze morgen hopelijk in huis. Misschien waag ik er dan 1...
Marriedgirl, das gewoon water wat erachter blijft. De diehard zwemmertjes zijn allang onderweg en wat er dan nog uitloopt is eigenlijk gewoon water. Ik moet erna ook altijd met een prop tussen mn benen naar het toilet rennen.. hihi. Nix ergs dus en heel normaal!
@Marriedgirl ik heb dat dus soms nog 2 dagen later en dus ook 2 douchebeurten later .. dus ik moet het al bijna vreemder vinden dan jij denk ik dan ? Tip : leg wat van die gastenhanddoekjes in je nachtkastjes , zo doe ik het eer ik naar het toilet loop , hup doekje tss de benen en je kan weer verder .
@ majo....... sh*t zeg! maar hoeft toch nog geen echte ongi te gaan worden..? (heb ik eens gelezen) Ik heb ook het gevoel dat ik ongi ga worden..
Hi Marriedgirl, Heb ik ook regelmatog gehad hoor. Bij mij loopt het er alleen niet uit als ik echt doodstil blijf liggen. Bovendien heeft mijn vriend nogal dun spul . Daardoor twijfelde ik laatst of dit dan betekent dat er geen zwemmers inzitten, maar gelukkig hoorde ik van een aantal forumgenoten dat het niet hoeft te betekenen dat het zaad van slechte kwaliteit is... liefs noppie
Hee Tessa, pff ik probeer me in te houden, heb wel testen in huis, maar wil eigenlijk pas zondagochtend testen... Wedden dat ik me vrijdagochtend niet meer kan inhouden. Maar gevoelsmatig denk ik dat het mislukt is, dus die stress heb ik ineens niet meer zo (sinds gisteren dat gevoel, ben chagerijnig, gewoon eigenlijk alle tekenen van ongi dit weekend) Doeg Nickiee
@nickiee, Ik denk dat ik me ook niet meer kan inhouden als ik morgen testen in huis heb... Maar misschien wacht ik tot zaterdag of zondag.... Maar heb ook het gevoel dat het wel eens niet raak zou kunnen zijn, door dat ongi gevoel... *af en toe kijken op de wc*
ooh meiden toch, juni begint nu wel heel dichtbij te komen en de spanning is hier om te snijden.. Ik heb nog steeds steekjes aan de linker en rechterkant bij mn lies. Zit niks anders op dan afwachten..
Heee baaah, ik wil ook zss voelen. Maar ik voel helemaal niks, ook geen eens een ei . Nou is het nog wel vroeg in mijn cyclus, maar ja, we doen zooooo braaf ons best met klussen!