NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    :mad:Kita29

Ik snap iets niet
    we hebben allebij de zelfde cycli en allebij de zelfde nod
    maar jij kan al over 5 dagen testen zegt je banner en ik over 6 :|

2. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    Pfjoe.. Ik ben weer bij gelezen..

Het wordt spannend.. Ik ben benieuwd wie er allemaal zwanger is..

Ik las dat er iemand tijdens het douchen een dikke slijmprop is verloren..
    Het enige wat ik hiervan weet is dat je lijf slijm aanmaakt om de baarmoeder af te sluiten tijdens de zwangerschap. Als je gaat bevallen verlies je die slijmprop. De vorige keer dat ik zwanger wilde worden ben ik 1 keer ongi geweest. 3 dagen voor de ongi ben ik die slijmprop verloren..
    Ik hoop natuurlijk voor je dat ik geen gelijk heb en dat je gewoon zwanger bent..

3. poehkuh

poehkuh Lid

29 dec 2007
    55
    0
    0
    Waarom staat er nu al 2 dagen in mijn banner dat ik 'vandaag' mijn eisprong heb..

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @poehkuh: Ehh... Je bent heel erg vruchtbaar? ;)

@twigger82: Ik zie geen streep, maar je hebt al een hoop symptomen. We wachten allen vol spanning af! :D

5. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    :mad:leeuwtje83

ik zie ook geen streep
    alleen een vaag lijntje
    das t verschil ;)

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik zal blijven duimen voor je :D

Pfff, nog 10 dagen tot mijn NOD, hoe kom ik het door! Wil nu al gaan testen :( Zit wat meer druk achter, dit wordt voorlopig onze laatste poging...

7. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

er is het he.. DAT WACHTEN..
    tot mijn ei is er helemaal niks aan de hand, maar na mijn ei tot mijn NOD, is het gedaan dan kan ik alleen maar denken, zou het deze maand gelukt zijn?!

het is heel raar, elke maand heb ik gedacht dat ik zwanger ben, alleen deze maand zegt mijn gevoel van niet.. RAAR

ik moet dus bijna ongi worden zaterdag als het goed is.. bluh helemaal geen zin in! laten we hopen dat het mischien toch raak is, maar mijn gevoel zegt altijd ja en het was tot nu toe altijd nee en nu weet ik gewoon dat het niet raak is..
    xx

8. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    Jee, wat een boel leeswerk weer. Maar ik ben weer op de hoogte.
    Ik heb ook als sinds een dag ofzo lichte bruine afscheiding, wat ik normaal ook heb, een dag of vijf voor dat ik ongesteld moet worden, maar nu duurt dat nog 1,5 week! Maar ik probeer niet te veel achter al mijn kwaaltjes te zien (maag, darmen, afscheiding... ) normaal let je er niet zo op en nu is alles ineens uitvergroot!

Weet je wat ik het moeilijkst vind? Om er met niemand over te praten. Daar houd ik helemaal niet van. Maar, mijn vriend wil liever niet dat we het al met anderen delen (dat we proberen), en de verassing is ook wel het leukst. Toch is het moeilijk!

@ leeuwtje: ik duim voor je, zo'n dealine lijkt me niets!

9. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    meiden nu we toch alles delen moeten jullie dit ook maar voor lief nemen
    BEN MEGA SJAGGIE !
    en waarom ? weet ik veel grrrrrrrrrrr
    heb gewoon zin om iemand verrot te schelden
    heb ook mn vriend maar even gewaarschuwd dat ie me niet moet bellen
    k ga nu de kleine op bed liggen en onder de warme douche staan

wordt ook sch**tziek van de steken en krampen in mn buik, rug en liezen
    arggggggggggggg wordt er moe van

sow ff lekker geklaagd
    tot straks ;)

10. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Djee: dank je. Ik vind het ook niets, maar het is niet anders ;)

@twigger82: ga fijn een kussen in elkaar meppen. Doet geen pijn en lucht toch op.

@Leeuw89: hmmm, tis bijna een teken aan de wand. Nog een paar daagjes, dan weet je meer.

11. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    Dan ga ik ook even klagen...Ik ben al twee dagen 's avonds aan het 'dippen'. Vanmiddag zelfs toen ik ik mijn manager aan het praten was, bijna ineens een huilbui... kon me gelukkig inhouden. Nu heb ik wel vaker een rare bui, maar nog nooit op mijn werk, bijna spontaan. Aarg!

@twigger, ff flink chagrijnen kan heerlijk zijn!

12. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

@miranke Meid,je hoeft echt niet een half jaar te wachten als je schimmelinfectie hebt En btw als de arts denkt dat er wat anders aan de hand is waarom gaat ze je niet doorsturen dan?Stom wijf is dat zeg!
    Ik heb als ik schimmelinfectie heb stokjes die je moet vullen met een zalfje en die je moet in brengen Die werken beter dan die bolletjes!
    Even kijken voor die naam :Gyno-Miconazolnitraat De man kan dan ook gemeenschap met je hebben om die zalf ook op zin prive gedeeltes te krijgen hihihihi

Je kan dan ook je vrouwelijke gedeeltes insmeren En gaat de jeuk weg

@muppie Meerdere hebben het...ooeehh Spannend Ik ga voor ons allen duimen!

@Tessa8 Bedankt meid!

@noppie Mijn hubbie had eerst ook waterige zaad En dat kwam omdat hij wiet rookte...Ik wil niet zeggen dat jou man dat doet maar dat kan een "waarom" zijn...
    Nu de mijne gestopt is (Al 2 jaar netjes he) is het dikker geworden hihihi

@poehkuh Waarom ik het zo vreemd vind is dat ik dat nog nooit gehad heb NOOIT Ik hoop niet dat de ongi er dan zit aan te komen...Heb ik een nog kortere cyclus... :(

En is iemand al opgevallen dat er niemand op de 24ste staat?
    Vaag niet ?Freaky!

13. Heb net gelezen dat ovu testen ook eventueel zwangerschap kan aangeven....
    Ben niet ongie... zelfs 2 dagen overtijd... eergister laatste zw-test gedaan negatief

Was nieuwsschierig en heb net ou test gedaan... die heeft een lichtroze streepje... en mijn EI kan niet.... want ben nog niet ongie!?

HELP!

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Hihihihihi Puzzcat: nou mijn wederhelft heeft jaaaren geleden ook wel regelmatig wiet gerookt, maar gelukkig voor ik hem kende :D . Dat doet ie dus al heel lang niet meer, dus dat kan t niet wezen denk ik, maar dank voor het meedenken!

@ Mamadiana: sorry, geen ervaring mee, ik kan je helaas niet helpen....

15. Niet meer actief

Dat is dan weer jammer he. Ik heb vanaf dag 8 al streepjes dus ik heeft geeft helemaal niets aan eingelijk. Ik verwacht mijn ei eingelijk op dag 17 of 18 dus ik wacht het nog ff af. Het probleem is dat ik gisteren krampen had dus ik dacht misschien gaat mijn bm gewoon open ofzo hahaha misschien stom maar ach..
    Ik ben wel echt benieuwd of ze werken. Zou wel lekker zijn dan kunnen wij gewoon gericht klussen. Deze maand wil het eingelijk niet zo vlotten daarmee. Ben namelijk elke dag zo moe. :(

16. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    jee zal dat zo zijn..heb nog 1 ovutestje over..kan t wel uitproberen..maar ja..of dat nut heeft..heb zw.testen besteld maar nog niet binnen.

17. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    @suusje34: en uitgeprobeerd?

18. Niet meer actief

Het Miranke,

Als je zeker wil weten dat die infectie overgaat moet je vragen naar fluconazol of diflucan. 1 pilletje oraal innemen en het moet over zijn. Ik heb daar goeie ervaring mee

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Dames,

Heeft iemand hier toevallig ervaring met die vruchtbaarheidstesten voor de MAN van Matcare? Ik zag net zo'n set staan en heb op zich wel interesse omdat nou eens duidelijk te krijgen...

liefs
    noppie

20. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    Quote:
    Heb net gelezen dat ovu testen ook eventueel zwangerschap kan aangeven....
    Ben niet ongie... zelfs 2 dagen overtijd... eergister laatste zw-test gedaan negatief

Was nieuwsschierig en heb net ou test gedaan... die heeft een lichtroze streepje... en mijn EI kan niet.... want ben nog niet ongie!?

jee zal dat zo zijn..heb nog 1 ovutestje over..kan t wel uitproberen..maar ja..of dat nut heeft..heb zw.testen besteld maar nog niet binnen.
    eigenlijk ben ik van dit experiment dus nauwelijks opgeschoten nou ja 1 ding dan ik ben weer van mijn ovutesten af...ben deze maand zo geforceerd bezig geweest met ovutesten ed dat ik ze van mijn vriendje niet meer aan mag schaffen..nu zijn ze dus op zijn we mooi van af.
    Nu hopen dit weekend op 2 strepen op een zwangerschapstest..

Deel Deze Pagina