NOD juni 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door natjes, 24 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    Pas als je test positief is dus de c donkerder dan de t lijn KAN er sprake zijn van een zwangerschap
    maar aangezien bijna alle vrouwen ten alle tijden lh in hun urine hebben zitten en de test dus zoals bij mij ALTIJD een 2e streep geven moet je hier niet van uitgaan
    kijk maar in mn album

2. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    @suusje34: Ja eigenlijk geeft het alleen nog maar meer onzekerheid... Wanneer denk je dat je gaat testen met een zwtest?

3. Niet meer actief

YESSSSSSSSSS! Mijn ei komt eraan.

Hallelujah! Ik dacht dat ik hem nooit zou vinden. Het tweede streepje verscheen direct en is nu even donker als het teststreepje.

Mijn mannetje komt pas 12 uur thuis. OOoooow ik hoop niet dat het wij te laat zijn met klussen hoor. Wat denken jullie meiden.

Dus die krampen in mijn baarmoeder zijn correct. Wat ik wel raar vind is dat ik pas op dag 17 dus ik denk dat ik mijn ei toch over 2 dagen pas heb. Spannnedddd!

4. twigger82

twigger82 Fanatiek lid

4 jan 2008
    1.648
    0
    0
    hey ticha
    Nee zeker ben je niet telaat
    hij geeft alleen maar aan dat je vanaf nu binnen 24/36 uur je eitje gaat springen dus vandaag, morgen en overmorgen ff flink aan de klus ;)

5. suusje34

suusje34 Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.389
    0
    0
    mijn ei was een dagje eerder dus officieel over 5 dagen maarre denk dat ik over 3 dagen wel een gokje waag..heb goedkope testen besteld en ben erg benieuwd!

6. nikky1

nikky1 Bekend lid

26 mei 2008
    748
    0
    0
    hoi miranka,
    wilde even reageren op je schimmel.
    zelf had ik 4 weken terug ook schimmel en had van de dokter 3 van die eieren gehad en 3 tubes zalf en met 2 weken was ik ervanaf.
    heel veel succes

7. Niet meer actief

Ja Twigger ga ik zeker doen. Ik heb mijn hubbie al een sms gestuurd en ook erin gezet dat hij vanavond geen biertjes mag drinken na het werk ahahahah. Het tweede streepje is nu zelf donkerder dan de teststreep dus duidelijker kan het niet zijn.

Ik ga zeker flink aan de klus. Thnks meid!

8. Niet meer actief

9. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    bannercheck

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Tessa8:

Toen ik zwanger bleek te zijn had ik dit gevoel precies hetzelfde, dus het kan nog alle kanten op hoor!

11. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @hanna1974,

Echt? Ben al denk 10x naar de wc gegaan om te kijken...
    Nog steeds geen ongi.. Maar toch van die krampjes onderin...
    trouwens, bedankt voor deze opkikker ;)

12. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    De kampioenschappen broekloeren zijn weer begonnen... :(

Wat heb ik toch een hekel aan dat wachten. Had me voorgenomen om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar nu het dichterbij komt, kan ik me moeilijk bedwingen om weer vanalles te lezen en van alles te voelen dat er waarschijnlijk niet eens is.

AAAAAAAHHHHHHHH ik word soms zo gek van mezelf!

:(

13. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @ Aleida,
    Inderdaad..
    Broekloeren :D (moest wel ff lachen om het woord, haha sorry)
    Maar... ik word nu al gek van mezelf! hoop niet dan onze lichamen ons voor de gek houden!
    Zodra ik de computer te pakken heb, dan is het eerst wat ik doe.... Hier rondhangen.... :oops:

14. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Oh erg he?!

We zijn vlgs mij niet de enigen... hahahaha
    Broekloeren had ik hier al eens eerder gelezen, vond hem ook wel grappig! :D

Grtjs,
    Aleida

15. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    @Tessa, denk je dat je al gaat testen, als je de testjes binnenkrijgt? Of netjes wachten?
    Zelfs ik wil al testen (maar wie hier niet...)!

16. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    Ja echt erg... hihi :)
    Ik blijf aan de gang.... heb zo het gevoel dat het eraan komt... maar nog steeds witte afscheiding....... :rolleyes:
    Succes met het broekloeren!

17. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Djee...
    Ik weet niet of ik kan wachten als ik ze morgen binnen heb....
    Ben bang dat ik ze niet kan laten liggen.
    Het ligt er denk een beetje aan hoe ik me morgen voel.. En natuurlijk of ik nog niet ongi ben dan....
    Maar..... natuurlijk kom ik dat hier delen ;)

18. Djee

Djee Lid

24 mei 2008
    70
    0
    0
    Het schiet al op. Iedere dag is er weer een minder wachten! Ik ga zeker kijken of je getest hebt!

19. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    hihi het schiet echt op..
    Maar denken jullie dat het wel goed is om dat morgen al te doen...? of zeggen jullie van nog even wachten?

20. Niet meer actief

Ik vind het wel jammer dat ik geen thermometer heb. Ik zou dan gewoon kijken wanneer mijn temp omhoog gaat. Tot nu toe is alles op schema. Alleen is het zo dat ik op dag 17 en 18 veel vruchtbaar slijm heb dus ik denk haast dat ik op dag 17 een sprong heb. Zou eingelijk wel kunnen kloppen met die positieve ovulatietest van vandaag.

Is het zo dat die ovulatietest na je sprong gewoon weer negatief wordt? Het zou volgens mijn theorie een paar dagen positief moeten blijven nietwaar?

Deel Deze Pagina