Pas als je test positief is dus de c donkerder dan de t lijn KAN er sprake zijn van een zwangerschap maar aangezien bijna alle vrouwen ten alle tijden lh in hun urine hebben zitten en de test dus zoals bij mij ALTIJD een 2e streep geven moet je hier niet van uitgaan kijk maar in mn album
@suusje34: Ja eigenlijk geeft het alleen nog maar meer onzekerheid... Wanneer denk je dat je gaat testen met een zwtest?
YESSSSSSSSSS! Mijn ei komt eraan. Hallelujah! Ik dacht dat ik hem nooit zou vinden. Het tweede streepje verscheen direct en is nu even donker als het teststreepje. Mijn mannetje komt pas 12 uur thuis. OOoooow ik hoop niet dat het wij te laat zijn met klussen hoor. Wat denken jullie meiden. Dus die krampen in mijn baarmoeder zijn correct. Wat ik wel raar vind is dat ik pas op dag 17 dus ik denk dat ik mijn ei toch over 2 dagen pas heb. Spannnedddd!
hey ticha Nee zeker ben je niet telaat hij geeft alleen maar aan dat je vanaf nu binnen 24/36 uur je eitje gaat springen dus vandaag, morgen en overmorgen ff flink aan de klus
mijn ei was een dagje eerder dus officieel over 5 dagen maarre denk dat ik over 3 dagen wel een gokje waag..heb goedkope testen besteld en ben erg benieuwd!
hoi miranka, wilde even reageren op je schimmel. zelf had ik 4 weken terug ook schimmel en had van de dokter 3 van die eieren gehad en 3 tubes zalf en met 2 weken was ik ervanaf. heel veel succes
Ja Twigger ga ik zeker doen. Ik heb mijn hubbie al een sms gestuurd en ook erin gezet dat hij vanavond geen biertjes mag drinken na het werk ahahahah. Het tweede streepje is nu zelf donkerder dan de teststreep dus duidelijker kan het niet zijn. Ik ga zeker flink aan de klus. Thnks meid!
Hoi Tessa8: Toen ik zwanger bleek te zijn had ik dit gevoel precies hetzelfde, dus het kan nog alle kanten op hoor!
@hanna1974, Echt? Ben al denk 10x naar de wc gegaan om te kijken... Nog steeds geen ongi.. Maar toch van die krampjes onderin... trouwens, bedankt voor deze opkikker
De kampioenschappen broekloeren zijn weer begonnen... Wat heb ik toch een hekel aan dat wachten. Had me voorgenomen om er niet zoveel mee bezig te zijn, maar nu het dichterbij komt, kan ik me moeilijk bedwingen om weer vanalles te lezen en van alles te voelen dat er waarschijnlijk niet eens is. AAAAAAAHHHHHHHH ik word soms zo gek van mezelf!
@ Aleida, Inderdaad.. Broekloeren (moest wel ff lachen om het woord, haha sorry) Maar... ik word nu al gek van mezelf! hoop niet dan onze lichamen ons voor de gek houden! Zodra ik de computer te pakken heb, dan is het eerst wat ik doe.... Hier rondhangen....
Oh erg he?! We zijn vlgs mij niet de enigen... hahahaha Broekloeren had ik hier al eens eerder gelezen, vond hem ook wel grappig! Grtjs, Aleida
@Tessa, denk je dat je al gaat testen, als je de testjes binnenkrijgt? Of netjes wachten? Zelfs ik wil al testen (maar wie hier niet...)!
Ja echt erg... hihi Ik blijf aan de gang.... heb zo het gevoel dat het eraan komt... maar nog steeds witte afscheiding....... Succes met het broekloeren!
@Djee... Ik weet niet of ik kan wachten als ik ze morgen binnen heb.... Ben bang dat ik ze niet kan laten liggen. Het ligt er denk een beetje aan hoe ik me morgen voel.. En natuurlijk of ik nog niet ongi ben dan.... Maar..... natuurlijk kom ik dat hier delen
hihi het schiet echt op.. Maar denken jullie dat het wel goed is om dat morgen al te doen...? of zeggen jullie van nog even wachten?
Ik vind het wel jammer dat ik geen thermometer heb. Ik zou dan gewoon kijken wanneer mijn temp omhoog gaat. Tot nu toe is alles op schema. Alleen is het zo dat ik op dag 17 en 18 veel vruchtbaar slijm heb dus ik denk haast dat ik op dag 17 een sprong heb. Zou eingelijk wel kunnen kloppen met die positieve ovulatietest van vandaag. Is het zo dat die ovulatietest na je sprong gewoon weer negatief wordt? Het zou volgens mijn theorie een paar dagen positief moeten blijven nietwaar?