@iloiza rome jouw stad niet te missen dat het wat moois gaat brengen dan hoop ik zal toch mooi zijn een posi test dan.. een mooiere vakantie kan je, je dan volgens mij niet bedenken @ twigger ik ga voor je duimen en hoop dat die snel echt posi is verder hier me ongi nu helemaal goed doorgezet.. en begnnen met etos pillen.. ben benieuwd wat me cyclus dit keer gaat doen hopelijk naar de 26 dagen.. helaas niet voor het zeggen dames we gaan er een mooie roze maand van maken want een mooiere zomer kunnen we dan niet tegemoet
xMamaDianax gaat morgen nou een test halen en ga testen je bent zo zwanger als wat het kan niet anders ! het is ONMOGELIJK dat je ovu positief aangeeft als je geen ei hebt en als je niet zwanger bent Jij bent zo zwanger als de pest mens
Ik zal morgen middag wel weer héél veel pagina's bij moeten lezen......... maar ik ga nu mijn bedje in.. morgen weer vroeg op. EN morgen testjes in huis ! Ik lees jullie morgen weer... en wie weet waag ik een testje, ligt eraan hoe ik mij voel en of ik niet ongi ben natuurlijk... Veel kletsplezier en alvast weltrusten tot morgen...!
Ik snap het niet meer... op die tweede indd niets te zien. :S Ik hoop voor je dat je toch zwanger bent. Anders morgen of overmorgen ff een zwangerschapstest er tegenaan gooien?
ja dat kan toch ook niet anders lieve schat je hebt net al je plas gedaan dan heeft je lichaam toch weer 4 uur nodig om op te komen let maar op ik ga NU weer een ovu doen dan zal ik het je laten zien oke ?
Morgen zwtestjes halen! en dan weer testen..! dat is het beste denk ik.. klam je niet vast aan de ovutests... ennee... ik lees het morgen wel
Ik hoop het indd, een mooiere vakantie kan ik me écht niet voorstellen! Maar dames, veel kletsplezier voor vanavond. Ik ga ook maar vroeg slapen vandaag, ben kapot...
xMamaDianax ff wachten heb net getest maar hier ook niks hoor zal zo foto maken als hij klaar is maar ik moet er wel bijzeggen ik hoefde niet te persen voor een plas ik had weer een heel bekertje vol + de rest
Ja ik wacht! Vind het erg gezellig zo... zo gaat de tijd toch nog wat sneller? Heb zin in een peukie! pffff.... nu 1tje kan toch niet zoveel kwaad?
Oja... je moet alleen niet als je wat achter wil laten in het gastenboek iets over dit forum of 2e kindje zeggen... is nog verrassing
Ja ik had al gekeken zag al bekende namen staan muijderman is dat familie van die zanger hier uit arnhem ? aan het gezicht te zien wel max muijderman ? komt ook uit adam is een goeie vriend van mij
Pfff, stelletje kakels Hoe komt het toch dat iedereen zoveel symptomen heeft zo lang vóór haar NOD? Ik voel niets behalve spierpijn...
Hahhaha... je bent niet de eerste... maar lijk totaal niet op hem... en we zijn ook geen familie... Max Muiderman heet hij en wij heten Muijderman