Goeiemorgen meiden, AAAHHHH, mijn temp was vandaag ineens een stuk lager, van 37,1 naar 36,7! Wil niet ongi worden... en zeker niet nu al
haal mij maar van de lijst want zoals jullie kunnen zien zijn bij mij vandaag de duivels gekomen ](*,)
@Sterr, balen meid, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! @Twigger 38,2? Dat is ook wel erg hoog, of heb je altijd een hogere temp? Ik heb namelijk altijd een vrij lage temp! Heb trouwens helemaal geen ongi gevoel, alleen die steekjes in mn onderbuik...
Gister had ik 38.8 maar ik ben niet ziek of koortsig ik weet niet wat mijn normale temp is want ik temp nooit t was dat er gister gepraat werd over tempen d8 hee eens ff kijken dan
ziek ? ik ? nee ja misselijk en last van mn buik, rug en liezen maar niet dat je zegt van ow ik wordt/ben ziek nee
Nou, denk dat ik toch ongi ga worden, al voel ik me niet zo. Had net wat wit slijm vermengd met wat bloed (roze) aan t wc papier... Ik wil niet
miracles ik heb even een vraagje ik zie dat jou cyclussen 27 en 26 zijn waarom ga je dan nu uit van een cycli van 41 ?
Ik hoop t, maar ben dr bang voor, al voel ik me dus echt niet ongi (worden)... balen Word dus een dagje broekloeren denk ik, en dat op mn vrije dag!
Inderdaad, lang moeten wachten deze keer... maar heb m toch gevonden, na heel wat daagjes ovu-testen! Voor jou word t ook spannend, wanneer ga je weer testen, morgen?
ja ik denk dat ik morgen weer ff test en anders zaterdag samen met mn mannetje die komt morgen als t goed is ook weer thuis
Dan ben ik s benieuwd! Nu heb ik trouwens geen bloed meer bij t witte slijm (sorry voor de details!)... Alleen die stekende pijn rechts in mn onderbuik!
Misschien dan toch de innesteling Hier vreselijk krampen of pijn van de eisprong, ik weet het niet maar het voelt niet lekker. Ik hoop dat ik m'n eisprong voel O
spannend hoor, het weekend komt dichterbij! Ik hoop zo niet ongesteld te worden, maarja dat doet iedereen hier.... ( ik weet eigenlijk wel zeker dat het deze ronde niet gelukt is, maar toch blijf je hopen hé...) Ach ja, we zien het allemaal wel. ik ga het weekend weg, dus ben benieuwd hoeveel zwangeren er maandag al zijn!
Goedemorgen dames! Een nieuwe dag, een nieuwe ronde broekloeren Hmm, heb vandaag baarmoederkrampjes... Hoop niet dat het inbeelding is.