Daar heb ik ook last van. Ik dacht dat ik gisterenochtend mijn ongesteldheid begonnen was. Een paar vlekjes en nu helemaal niks meer sinds gisteravond tot nu helemaal niks. Ben ik nou wel of niet ongesteld. Het houd me erg bezig.
Zo wat een prachtig weer weer! Tis ook een stuk rustiger op het forum lijk wel..... balen met deze warmte zijn de klusdagen aangebroken. Daar ben ik nu bijna veel te loom voor! Ik ga dit keer proberen het om de dag schema vol te houden, moet kunnen lukken want volgende week gaan we ff een weekje op vakantie ter ere van mijn 31e verjaardag. pfffffff ik ben echt al een oude muts!
Hallo! Wat een coole auto zeg! Mag ik ook mee? Kan iemand mij erbij zetten voor 8 juni? Hey mupkuh, ik zie dat we gelijk lopen! Is jouw ongi nu wel weer normaal? Die van mij slaat hélemaal nergens meer op. Het ene moment red ik het niet met een tampon en het volgende moment is het weer opeens helemaal over...
Goedemorgen meiden, Ik heb van de week ovu testen besteld en ga er deze ronde mee beginnen. Ben benieuwd. Heb een hele stapel besteld met wat zwangerschapstesten erbij.. Vanaf dag 13 mag ik beginnen met testen, ik kijk er naar uit..
Hey meiden, Ik voel me helemaal thuis hier In februari bevallen zou me prima bevallen. Hoe gaat het met jullie?
Dit wordt voor ons de eerste ronde en heb echt geen flauw idee wat mn cyclus gaat doen. Ik zet mn NOD dan maar op 28 dagen en dan zie ik wel wat er gebeurd! Mag ik op 8 juni? Klopt het trouwens dat de banners van de site 1 dag tever tellen? Ik ben gisteren 'ongesteld' geworden en hij zegt vandaag al dag 3. Lijkt me toch dat dit dan dag 2 is?
Hi meiden, Ik meld me aan voor juni, ben na 6 dagen overtijd zojuist toch ongesteld geworden... mijn NOD is op 15 juni, wil iemand mij op de lijst zetten? Alvast bedankt! Liefs, Mouse
Gister ongi geworden, dus heb de NOD mei verlaten... nu de 2e ronde (juni dus) in! Februari lijkt me een mooie maand, dus we gaan ervoor! Cyclus is niet helemaal (of helemaal niet?) regelmatig.. maar ik ga uit van 38 dagen, dus dan is mijn NOD 19 juni. Succes iedereen! PS: Gave auto, daar wil ik graag mee mee!
Hmmm ik ben nog steeds niet ongesteld. Maar ik begin wel de bekende buikpijn te krijgen. Maar ben ook misselijk. En ik kan niet testen want ik heb geen testen in huis. En de winkels zijn vandaag gesloten. Moet ik toch nog even afwachten. En dat is wel spannend. Maar heb toch het gevoel dat mijn ongesteldheid wel gaat komen.
Hallo Juni-NOD-ers! Mag ik mij aansluiten bij jullie? Dit wordt voor ons de 3e ronde, ik hoop zo dat het deze maand raak is... ik kan namelijk niet zo goed wachten En daarbij wil ik niet meer ongesteld worden want sinds m'n spiraaltje eruit is ben ik gewoon een paar dagen ziek van die duivels... = ook niet leuk!
Nod Juni 1 : Sjors75,danielle78 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Paricia 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV 4 : Danjo, jes1, Leeuwtje83 5 : babyangel29, kleintjevoorons, Bonny 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea 7 : NourElHouda 8 : Roosje75, Mupkuh, Evitaaa1983, Msroxy, Dreamer 9 : Girl75, Beginneling 10 : Saloua 11 : Leeuw89 12 : Pippa 13 : Djezelf, Knorretjuh 14 : Stoetel 15 : Mouse 16 : 17 : Manon77 18 : 19 : Sbabe, Mariedgirl 20 : 21 : Verhip 22 : 23 : 24 : 25 : 26 : 27 : 28 : 29 : 30 : 39 passagiers voor de roze sportwagen!!! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test, 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Bonny, Msroxy, Dreamer83, Marriedgirl, Girl75, Beginneling en ik staan erop!
oooooooooooo gaaaaaaaaaaaap wat word je toch loom van dit weer! en iedereen is lekker buiten en dan zit ik weer achter die ** laptop!
Ben net lekker gaan fietsen en komt thuis en....... ongesteld. Ben wel een beetje teleurgesteld. Ik wil mijn NOD daarom ook eventjes aanpassen naar 7 juni.
Hello ladies, Ik heb ook weer ruimte gemaakt in de hummer voor de roze Mei dames. Hopelijk dat deze snelle sportwagen het voor ons gaat doen! Kan iemand mij op 10 juni zetten?