Ik heb sinds gister buikpijn alsof ik ongesteld moet worden.. Nu heeft dit uiteraard niks met een ongesteldheid te maken, ik ben eerder bang dat ik weer een cyste heb.. Voor de dames die zich vandaag niet meer kunnen inhouden en toch gaan testen, heel veel succes!
Vandaag naar huisarts geweest om even over het zwanger raken te hebben. Mijn man gaat in ieder geval sperma inleveren en dan afwachten wat er uit komt. Ik ga gewoon verder met tempen en nu ook maar ovaluatietesten gekocht. Als ik over 3 maanden nog niet zwanger ben dan moet ik weer een nieuwe afspraak maken en dan ook de templijsten meenemen. Dan gaan we verder kijken of onderzoek door gynocoloog noodzakelijk is. Jeetje duurt nog zo lang.
Goedemorgen! Wat een geklets hier Iedereen die vandaag gaat testen, succes! Volgens mn banner (die ik op 32 dagen heb gezet) heb ik vandaag mn eisprong, ben benieuwd.. voel (nog) niks.. had dinsdag wel (veel) slijm, dus het zou wel kunnen kloppen. We klussen gewoon lekker door...
Op zich wel fijn dat het sperma onderzocht wordt, toch? maar ik dacht dat dat altijd pas na een jaar proberen gebeurde?
Goedemorgen Dames, Ik ga mn banner veranderen, ik ben ff zielig, ik gebruik vanaf vandaag weer een dag of 4 tampons
@Majo, balen joh! Voel je je erg kl*te? Neem lekker een wijntje vanavond zou ik zeggen. Iemand had het over broekloeren, wat een geweldig woord! En zo waar... rond ovu om slijm te ontdekken, rond mogelijke innesteling om iets te vinden en dan een paar dagen later natuurlijk om GEEN bloed te vinden... pff.. we houden onszelf wel lekker bezig he. Ik moet sowieso vaak naar het toilet, drink erg veel water en (groene) thee namelijk.. dus voel vaak wat, maar dat is dan meestal mn blaas, haha Succes allemaal, het is bijna juni!
@Majo: klote zeg! Sterkte ermee, volgende maand weer eens kans. Help! Had daarnet bij het afvegen een klein propje wit slijm (1cm doorsnee). Heb weleens gelezen dat dat betekent dat het eitje gestorven is. Laat het niet waar zijn!
Vast niet joh! Je moet jezelf niet zo gek proberen te maken (moet ik nodig zeggen ).. betekent waarschijnlijk helemaal niets, alleen zie je nu overal symptonen etc in.
iedereen mag over een paar dagen al testen en kijk mijn banner eens moet zelfs nog een tijd wachten tot eisprong word tijd dat ik weer mag gaan werken haha dan gaan de dagen wat sneller
@marriedgirl: bedankt voor je dosis realiteit Ik weet wel dat iedere zwangerschap anders is en andere symptomen heeft, maar ik wil zo graag nú al zien dat het raak is. Je zou er paranoïde van worden @Sanne: wachten is een crime, maar gelukkig wachten we samen
en ik dacht dat ik nog lang moest wachten! Succes! Ach joh, je kan het ook positief bekijken, jij kunt weer lekker aan de klus!
@Leeuwtje83 Ik heb hetzelfde gehad gisteren...Spierwit slijm propje... Nu maar hopen dat het een goed teken is....
Dat is jammer Majo, weer naar een volgende ronde...... Het is trouwens lekker druk hier in juni. Ik hoop dat er veel rose komt. Groet, Shannah
Meiden bekijk het eens van de andere kant als wij begin van de maand ongesteld worden moeten we weer wachten tot de volgende maand JULI is nog ver weg jullie hebben dan nog de juni
ik zag rood, hoppa tampon dr in....dus heb er verder niet zo op gelet... Ik denk dat mn cyclus een paar dagen korter is geworden.... vorige maand had ik echt een heel heftige knalrode bloeding, had ik ook nog nooit gehad... ik zie wel of het doorzet