goedemorgen dames! Ik heb echt veel bij moeten lezen zeg. Ik lees dat 2 meiden ongi zijn geworden; balen meiden maar misschien blijven jullie wel meekletsen in juni? Voor de rest; hang on we zijn bijna in juni beland.
Baah, ik maak mezelf gek zo Zijn er hier meer meiden met 'stukjes' in hun slijm na hun ei, die toch zwanger bleken te zijn? @puzzcat: laten we het hopen!
Ook daar moet ik nog een paar dagen mee wachten, kga wel de ovutesten gebruiken deze keer, was bij mij vorige zwangerschap in een keer raak toen ik z ging gebruiken
(twigger82)sterkte meid en idd denk ook wel dat het door het weer komt. Als iemand de NODlijst zoekt staat op pagina 106 lol
Nod Juni 1 : Sjors75, danielle78, Majo, Tessa8, suusje34, nickiee, Leeuw89, nata 2 : Mystiklady, Marieke11, ikkuh22, Bahar, chan1983, za4a, suske13, Bayliss, Mammie Patricia, Robin77, Minimuis 3 : Nikkijane, kita29, Twigger82, SSV, Puzzcat24, Aleida, Moontje, Kitt, sterr 4 : Danjo, jes1 , Fairy Tale, Guusje44, Miracles 5 : babyangel29, k Bonny, Demi26, Milla 6 : Shy, pookie66, muppie, miranke, angelea, happy05, Iloiza, smiley82 7 : Djee, loopy, Leeuwtje83 8 : Mupkuh, Dreamer, Alice, claire24, Nellie1, Mara24, tijgertje23, Priscilla R 9 : Girl75, Beginneling, mirella25, Lautje1979, kleintjevoorons, K3lly 10 : Saloua, MilkHd, nikky ans, Roosje75 11 : Mimu, Sucre, poehkuh 12 : Pippa, bamjolan, Eppie25, Giegel, dancevalley 13 : Djezelf, Knorretjuh, marb, xlns, Evitaaa1983, lidia 14 : Stoetel, Dinkie1982, Spekkie 15 : Mouse, sousou, Uk80, Nikita23, hanna1975 16 : Lintje, Lien78. tascha, Tischa, Karina82, Silvana81, Angela21 17 : Manon77, fio, noppie, Femmmy, Lieni44, Dizzy 18 : Dib, Klingel, MiaMel, bramtim, 19 : Sbabe, Mariedgirl, kiddo81 20 : Fampje, lynn1986, Miinicole 21 : Verhip, Kippie75, Jusi, mimi83, Loeka, Shannah, nynke1980, Yustin 22 : Ska26, Maine 23 : Princess81 24 : 25 : Marloes80, Freewilly8, Pearl29, Truus27 26 : Sanne, vibeke, colly1 27 : Es1979 28 : JedidJah, Saffie, Yippieajee 29 : daantje25 30 : Maar29, NourElHouda, natasssie 138 passagiers voor de roze sportwagen! 0 Zwanger, 0 Ongesteld , 0 Negatieve test , 0 Twijfeltest , 0 Niets doorgegeven, 0 Cyclus van slag Let op! Als je deze lijst quote dan moet de link van het plaatje [ img]http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Ferrari%20360%20Modena%20Spider%20Roze%201.jpg[ /img] zijn, zonder spatie Edit: Als je de lijst copied laat dan de onderste regel erbij staan hoe je het moet quoten! Nu niet meer
Halloooo meiden Wat een heerlijke rustige ochtend. Hubbie was afgelopen dagen vrij en heeft ALLES is huis gedaan. Nu is hij weer gaan werken en zit ik in een lekker schoon en opgeruimd huis. We hebben vannacht goed geklust. mmmmmm zou mijn eitje nu gesprongen zijn? Hij was tijdens het klussen in ieder geval nog niet gesprongen want ik voelde het duidelijk aan mijn linkerkant zeg pfff. Wat denken jullie meiden? Vanavond weer klussen of maar ff zaad opsparen en morgen weer?
@ Sterr en Majo: Ontzettend balen dat jullie ongi zijn geworden. Ik hoop echt dat jullie in de volgende ronde meer succes mogen hebben! @ Mystiklady: 5 dagen voor je NOD is ook nog wat vroeg he, ook al heb je de ultragevoelige zwangerschapstest. Test op je NOD gewoon nog een keer als je niet ongi bent geworden. Hopelijk is het resultaat dan wel positief! @ Twigger: Vanmorgen niet eens getest? Wat goed van je! Werkze! Het is bijna juni, het word steeds spannender... Vanmorgen ben ik zelf vergeten te tempen. Ik wou het net invullen op FF, maar kwam erachter dat ik niets had om in te vullen. Net om half 11 gemeten, maarja.. toen was mijn temp al een stuk hoger dan anders, dus ik vul deze maar niet in. Morgen een nieuwe kans. Gisteravond was wel even eng. Nadat ik offline was gegaan, nog even beneden een glaasje drinken en opeens PIJN! Echt heel erg. Gemene steken, maar op een hele rare plaats. De pijn kwam van achter mijn borst. In het midden, en iets hoger dan mijn borsten. Heel raar, en heel eng, het deed zo'n pijn. Weet niet wat dit is, maar vind het zo raar, ik geloof niet dat dit met een evt. zwangerschap te maken kan hebben. Gelukkig is het vannacht heel erg verzwakt en voel ik nu nauwelijks iets, maar het is nog niet weg. En vannacht werd ik ook ineens wakker om kwart over 4 ofzo, mísselijk. Ik ben rustig blijven liggen, want hoefde niet over te geven ofzo. Ben later vanzelf weer in slaap gevallen. Nu nergens last van. Heel raar allemaal. Ik hoop dat ik deze ronde zwanger ben, maar ik ga nergens van uit. Eerst maar eens kijken of er de komende dagen rare kwaaltjes bijkomen en dan in Rome testen. Incinta? Voor de klussende dames: Heel veel succes én plezier! En voor de wachtende dames: Wachten duurt lang.. maar hopelijk is het voor ons allemaal het wachten waard!
Ik heb een veel mooier kado gekregen voor mijn verjaardag, dit jaar 5 jaar geleden.... Mn dochter, ook zij is jarig op 11 juni, gelijk met mij dus
Hallo meiden! Heb getest... vanochtend... was vergeten de foto neer te zetten... Harstikke NEGATIEF! Zal zo ff foto in album plakken