ik snap er nou echt niks meer van hoor een vet positieve ovutest terwijl je overtijd bent je bent nog niet ongi maar wel een nega test wat ook zou kunnen is dat je positest nog moet komen de ovu pakst hcg veel sneller op dan een zwtest he... dus geen rood is geen nood dus over een paar dagen gewoon nog een keer testen
Goeiemorgen dames, Heb hier verder weinig gemeld, maar wil ff delen dat ik vanmorgen niet kon laten alvast te testen, omdat ik al een paar dagen bijna niet op mijn buik slapen kon van de pijn in mn borsten. Kortom, ik had zo'n voorgevoel. En de test geeft een héééél licht tweede streepje dus... Ben voorzichtig vast een klein beetje blij en enthousiast hoewel ik mijzelf natuurlijk heel flink voorhou dat t nog alle kanten op kan. Grtz, Suske.
Denk toch dat er iets fout is gegaan met die ovu test Maar ja... ik wacht nu nog steeds op Laat maar snel komen... kan ik misschien nog mee naar juni
Ik snap het ook niet, had wel verwacht dat je positief zou testen. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu? Ik zou zeggen, nog een keer testen over een paar dagen, als de ongi wegblijft. Ik hoop het voor je!
Ach ja... ga ik misschien nog wel doen... als de niet op komen dagen... Maar denk echt niet dat ie dan wel positief zal zijn... mijn cyclus laat me een beetje in de steek
Spannend Suske! Kun je er een foto van in je album plaatsen? Ben toch wel heel benieuwd hoor. Ook een licht streepje is een streepje. Wel bijzonder dat dat al 4 dagen voor je NOD te zien is, maar wie weet... Ik hoop het voor je! En anders over een paar dagen nog eens testen, dan is het streepje misschien duidelijker. Alvast een voorzichtige felicitatie.
wel heeeeeeeeeeel raar hoor :S snap er niks meer van ik stop echt met die testen je wordt er helemaal gek van
Snap er zelf ook weinig van Heb maar gauw die stomme test uit me album gehaald... Voel me echt zwaar KL*TE!
meiden ik ga jullie verlaten moet even 2 uurtjes werken jippieeeeeeeeeeee bah bah bah geen zin fijne middag en tot straks
Werkse moppie! Ik moet om 13.00 beginnen tot 16.oo! Heb ook snel even gekeken als ik morgen pas ongie wordt en ik ga uit van 32 dagen dan moet ik al naar de Juli NOD! Dan heb ik hem op 1-7