NOD juni 2008

Discussion in 'NOD forum' started by natjes, Apr 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Achja meiden we hebben tenminste steun aan elkaar :)

2. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    8 pag's verder....

Twee dames in het rood. :( Balen!

Ik zit in een dip.
    Vannacht heel erg slecht geslapen. Ben al 4 weken aan het hoesten. Vlgs de h.a. een virus. Moet stomen en neusspray gebruiken en eigenlijk ook codeine, maar dat mag niet tijdens zwangerschap en aangezien we dat nog niet weten, dan maar niet...
    Ben bang dat al dat gehoest niet goed kan zijn voor een eventuele innesteling e.d.
    Bleh!

Ik ga maar weer verder met broekloeren....

Laters!
    Aleida

3. esther89

esther89 Lid

May 29, 2008
    26
    0
    0
    ik heb mijn nod op 5 juni, kan iemand mij er bij zetten (a)

x

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    met jou kan ik praten ;)

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

@suke: alvast een voorzichtige felicitatie vanuit deze kant...de streep is licht maar erg duidelijk.

@ongimeiden: BALEN..maar weer optimistisch de volgende ronde in he!

6. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    @ puzzcat: huh? Klopt niet? Dat is wat de assistente gisteren tegen me zei. Ik mocht echt geen gemeenschap hebben tot het helemaal over was....... en dat kon wel een week of drie duren. Anders zou er kans zijn op nieuwe besmetting. Omdat ik maar voor drie dagen pillen heb en mijn vriend een zalfje die hij toch (minstens) twee weken moet gebruiken.

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

Sep 9, 2007
    1,322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Wat staat er in de bijsluiter? Of vraag het nog even na bij de apotheek. Die weten het meestal het beste. Misschien kan je het ook vinden op apotheek.nl. Misschien is dit een ander soort anti-biotucum dan dat puzz. heeft gebruikt?
    (sorry hoor, dat ik me er mee bemoei. Ben verpleegkundige...)

Grtjs,
    Aleida

8. Niet meer actief

Volg deze link : http://www.ziekenhuis.nl/index.php?cat= ... on&id=9615

Het is inderdaad beter om geen sex te hebben

9. jes1

jes1 Fanatiek lid

Jun 26, 2007
    1,015
    0
    0
    Suske: Gefeliciteerd! Super joh!

10. miranke

miranke Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,330
    0
    0
    Thanks meiden voor jullie reactie!

Ik neem het zekere voor het onzekere....voorlopig dus geen sex!

11. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

Oct 10, 2007
    6,442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Suske, voorzichtig gefeliciteerd.

@ Tischa, thanks ik duim ook voor jou.

12. Niet meer actief

@ Miranke: ur welcome.

Aaaaauww meiden mijn ei gaat springen. Ik voel het. :) :). Ik heb behoorlijke krampen aan de linkerkant van mijn bm.
    Wat wel raar is, ik heb altijd op dag 17 en 18 heel veel slijm dus mmmm misschien klopt dat slijmding bij mij niet. Mijn temp is ook normaal. Benne benieuwd. Tijdens deze cyclus wordt er wel heel veel duidelijk voor mij dus dat ik wel fijn :p . Toch heb ik vorige maand dan ook op de goede dagen geklust dus daar zal het niet aan liggen. Maar het is wel fijn je lichaam op deze manier te leren kennen. ;)

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Dames ik heb geen zin maar ik moet maar eens iets in huis gaan doen, eerst eens kijken of de kleine nu wil slapen want net vertikte ze het haha

14. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    froukje de b zwanger? :confused:
    van wie inderdaad! vorig jaar was ze nog op zoek toch?

*hier, een pot thee en koekies voor de wachtbankers*

en nou gaak ovu testen kopen! :)

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    Even een vraagje. Volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong. De banner is gebaseerd op 32 dagen, mijn laatste cyclus dus. Omdat ik afgelopen dinsdag eiwitachtig en veel slijm heb gezien, denk ik dat ik deze keer weer een kortere cyclus dan 'normaal' (dat is +/ 38 dagen) heb. Voel me vandaag gewoon normaal, geen steken oid, dus geen idee of ik mijn eisprong echt vandaag heb. (gebruik geen ovutesten of tempen)
    Maar nu dus mijn vraag.. we hebben maandagochtend, dinsdagavond en woensdagavond geklutst. Zouden jullie vanavond ook nog klussen? We gaan komen weekend een weekendje weg, dus dan wordt er nog genoeg geklutst :) , dus had eigenlijk zoiets van vanavond een avondje rust ;). Is dat dom?

PS: ik weet wel dat het erom gaat dat je lol in het klussen hebt en dat hebben we ook echt wel, maar als ik vandaag mn eisprong echt zou hebben, is het misschien dom om vandaag een klusje over te slaan?!...

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    hahahaha, inderdaad! van dr vriend (hoe lang al?!), één of andere dj geloof ik.

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi marriedgirl!

opzich heb je al super geklust ;) !
    maar, als je je er zekerder bij voelt zou ik gewoon vanav nog een xtje klussen, misschien krijg je anders spijt dat je het niet gedaan hebt.

volg je gevoel!

als je sinds dins eiwitslijm hebt, zal je ei zeker voor het weekend komen, dus de weekendklussen zullen niet meer voor beeb zorgen denk ik!

succes!

klingel

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

May 8, 2008
    4,332
    0
    0
    jaja, goed geklust he, manlief is ook super dankbaar dat ie met me getrouwd is, hahaha...

heb gister en vandaag geen slijm meer gezien, echt alleen dinsdag, toen was het ook uitwendig zeg maar, dus wellicht nu alleen nog inwendig.

maar thanx voor je advies, je hebt helemaal gelijk: ik ga idd mn gevoel volgen. heb ik zin, dan wordt er geklust. geen zin = geen klus. Maar maakt het niet uit voor het zaad dan, dat we gister en eergister ook geklust hebben?

19. noppie

noppie Fanatiek lid

Mar 7, 2008
    2,026
    0
    0
    utrecht
    Hey Klingel,

Jij ook hier! Heb vanmorgen mijn ei gevonden met Persona: echt een EI-symbool in het compu-schermpje! Voor t eerst van mijn leven, yes! Vanavond als een debiel klussen 8) 8) 8) .

liefs
    noppie

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Je hebt goed genoeg geklust Marriedgirl :D
    Dus vanavond hoef je niet 'verplicht' te klussen zeg maar ;)

Share This Page