POEH! Wat wordt hier veel gekletst..... Moet ik nou echt al die pagina's bijlezen...? Misschien doe ik het zometeen wel even... hihi Meiden, hier nog geen ongi... Vaak naar de wc geweest om de broekloeren.... Zometeen weer ff.. maar heb nu geen ongi gevoel meer hoor. De post is er nog niet ga zo brievenbusloeren hihi En dan zijn de testjes binnen. Hier verder alles oke? of nog spannende dingen gebeurd....? misschien moet ik toch ff bijlezen
Luister! Wat is logisch? Als je schimmelinfectie hebt En je doet die bolletjes erin Dan word het een zalfje! Als de man klust met je dan heeft hij het ook op zijn UHM geval... Als dit niet lukte of waar was dan had ik nog steeds schimmel gehad ongeveer een jaar lang! En btw Mijn huisarts wou mijn hubbie geen zalf geven,en legde de logische verklaring aan ons uit...
En waar is dan de heen en weer besmetting als je het alle 2 hebt? En samen de med's gebruikt? Trouwends 3 dagen bolletjes is wel erg kort... YOOHOO 1000 berichtjes *FEESIE* \/
Dat kan ook wel, maar misschien heeft zij een andere soort. Iedere anti-biotica werkt weer voor andere bacterien (kan geen puntjes er op zetten, heb een laptoppie) Misschien lijkt deze er in vorm op, maar heeft het een andere werking. De bijsluiter volgen/aanwijzing arts, lijkt me nu even het beste. Weet ze iigv dat het daar niet aan heeft gelegen, mocht ze het weer krijgen. Toch? Grtjs, Aleida
heey noppie! ja ik ook weer hier, vandaag vrij dus lekker thuis rommelen en bijlezen en kwekken op het forum! jij je ei gevonden? WHIIIIIIHOEEEEE gefeli! lekker klussen vanaaf! als persona je ei aangeeft, is ie dan al geweest of kondigt ie m aan? spannend! @married girl: ze zeggen dat de kwaliteit van het zaad het beste is als je om de dag klust (of beter gezegd als zaadlozing om de dag plaats vindt) maar ik zeg: in de vruchtbare dagen geldt hoe meer zaadjes hoe meer kans, klus er dan maar op los! en als je vanaaf toch graag wilt klussen, uit zin of uit 'moetgevoel' , gewoon doen!
Hi Klingel, Lekker hoor zo'n dag thuis. Ik zit weer eens op kantoor, . De Persona geeft aan dat de eisprong binnen 1 a 2 dagen zal plaatsvinden. Dus ZEKER klussen vanavond en ook maar morgenavond. Gister niet gedaan en dinsdag weer wel, dus volgens mij maken we nu goede kansen. Vindt t heel fijn dat ik een ei heb gevonden, want ik was eigenlijk bang dat ik ze niet (meer) had, . Nu nog het zaad van mijn wederhelft ! Geniet van je dag! liefs noppie
Wow, ik lees even niet mee, en kijk eens aan: waarschijnlijk de eerste zwangere al binnen in juni (terwijl het nog mei is zelfs)! Ik hoop voor je, suske, dat het inderdaad raak is. En ben ondertussen al stikjaloers. maar gun het iedereen van harte! Wij zijn braaf aan het klussen (maar houden het wel leuk, geen zin = niet klussen). We zijn nog erg verdrietig van de vroege miskraam van vorige ronde, en hopen dat het snel weer raak is, en dat het dan WEL goed gaat. en nu al bang dat ik van die eerste weken never-nooitniet ga genieten. Zal alleen maar bang zijn dat het weer mis gaat... Bah. Nouja, eerst maar eens weer zwanger zien te worden. Pompiedompiedom... En eigenlijk is het heeeel raar dat je het met volkomen vreemden over zulke persoonlijke dingen hebt.
hi lien, ja gek is dat he. met vreemden praten over alle ins en outs van zwanger worden.. klussen, alle intieme lichamelijke details! heel erg vreemd ja, had nooit gedacht dat ik ooit iets op een forum zou doen maar aangezien je het zwangerworden graag in alle rust en geheim wil doen, maar er wel over wilt praten, is dit wel ideaal! hoe gaat het met jullie, de mk is nog maar net geweest he hoop dat je snel weer zwanger mag raken! liefs klingel
aan de ene kant wel, maar ik vind het juist fijn om dingen te checken en van me af te schrijven. Ik heb 1 vriendin die weet dat we 'bezig zijn'. Maar zij is zelf verder nog helemaal niet met kinderen bezig, dus daar kan ik niks vragen qua ovulaties etc.. Ik vind dit forum erg prettig, ook al kun je jezelf er wel helemaal gek mee maken .
Volgens mij komt m'n eitje er binnenkort weer aan, steken in borsten en wat krampjes. Vanavond maar weer beginnen met testen! Wordt nog leuk, dit weekend gaan we met de familie weekendje weg! Dat wordt dus stiekem testen en heel stilletjes klussen Veel succes allemaal!
Puzzcat, Ik heb geen bolletjes. Ik heb echt langwerpige tabletten die ik in moet brengen. Genaamd Canesten. Hier even een kopie (net opgezocht op internet) welke ik vond op de site van Canesten: Na het inbrengen kunt u geslachts-gemeenschap hebben. De anticonceptie-pil blijft betrouwbaar. Om her-infectie via uw partner te voorkomen, kunt u evt condooms gebruiken. Gebruikt u de vaginaal-tabletten, dan kunt u beter wachten met vrijen tot de tablet geheel is opgelost, anders werkt de tablet onvoldoende. Gebruikt u de crème, wees er dan op bedacht dat hulpstoffen in de crème het rubber van condooms kunnen aantasten; condooms kunnen daardoor makkelijker scheuren.
He ladies, Heb vandaag een ovutest gedaan, omdat ik overal las dat je daar ook mee kunt testen of je zwanger bent. Ik had alleen maar een controlestreep....betekent dat nou dat ik gewoon niet zwanger kan zijn..? Wat een domper zeg... Nou, dan maar wachten tot de duivels komen... Moontje
moontje.. je hebt nog 6 dagen voor NOD dus niet te vroeg de duivels uitnodigen na nega ovu test hoor!
Joh! Je bent nog veel te vroeg met testen. Wacht nou gewoon je NOD af en ga dan testen. Mocht je zwanger zijn, dan is er nu nog niet genoeg hCG. Stel je had nu een posi test, maar wordt toch op NOD ongesteld... Er kan nog zoveel gebeuren. Sterkte met wachten! Grtjs, Aleida
Thanks ladies, ik hoopte al dat ik te vroeg was, maar ik zag bij Twigger dat ze wel twee streepjes had met een ovutest en die is ongeveer even ver als ik. Dus ik maak me weer druk om niks... Over een weekje maar een echte test doen!
Tijdens de behandeling is het beter om geen sex te hebben. Hierdoor herstelt het lichaam zich beter en is er minder kans op het terugkeren van deze infectie. Indien u wel sex hebt is dat niet gevaarlijk, alleen is er een grotere kans dat de schimmelinfectie weer terugkomt. (HK) Het lijkt mij dat ze beter naar haar arts kan luisteren Misschien is het bij jou wel goed gegaan maar iedereen is anders dus het ZOU kunnen dat het bij haar wel terugkeert. Wie weet hoelang ze er ongemerkt last van heeft. Het is ook zo dat sperma de zuurtgedraag van de vagina ook aantast dus lijkt dat mij ook niet zo bevorderlijk.
@ Tischa: wachten op een mengelmoesje? Wij ook! Mijn man is een Arubaan. Ik een echte Nederlandse hihihi. Grtjs, Aleida