ik ben zoooo moe, nog steeds.. Net een dutje gedaan maar met een energieke jongen van bijna 4 is dat haast niet mogelijk. Heb hem toch even voor de tv geplant en heb klein uurtje geslapen naast hem. Nu verplicht naar de speeltuin maar ben zo moe.. Ik herinner me die moeheid van mn eerste zwangerschap.. Zou het? I hope so.. Verder last van pijnlijke boobs maar vandaag geen steken meer gevoeld in mn lies.. Durf eigenlijk niet te hopen aangezien ik de vorige 3 rondes ook veel heb gevoeld maar uiteindelijk toch steeds ongi ben geworden.
@Tischa: Leuk! Dan kan je vast erg goed koken?! Ik heb een Surinaamse ex... maar ik kan nu wel lekkere (bakra) saoto maken en roti! Grtjs, Aleida
Thanks Aleida, ben dol op roti.. Wil het zo graag leren maken.. Ik haal het altijd, neemt het veel tijd in beslag om te maken? Ben zelf marokkaans
Nou meiden, Denk toch dat de eraan komen... Heb wat bruin bloedverlies nu op t moment, alleen voel ik me dus echt niet ongi, heb alleen al sinds gisteren die vervelende steken rechts onder in mn buik! @Majo, balen meid die ongi (denk dat t bij mij ook niet lang meer duurt) dus vol goede moed naar de volgende ronde zullen we maar zeggen! @Suske, alvast een voorzichtige felicitatie! Zie t streepje echt wel staan!
Ik maak altijd een soort van roti. Het lijkt er op hahaha En ik bedoel dan de saus met kip of tonijn. Die soort van pannenkoek heb ik nog nooit geprobeert om zelf te maken hoor. Al met al ben ik denk ik een uur bezig. Ik kan het recept je wel via PB sturen. Het valt op zich wel mee hoor om het te maken. Grtjs, Aleida
oh graag aleida als je me het recept wil pb'en.. Maak je de pannnekoek zelf of koop je die bij de toko?
Hahaha helaas ben ik geen typische surinaamse. Ik kan wel koken maar hou daar echt niet van. Mijn vriend is kok en kookt heerlijk dus ik wacht elke week met smart op de dagen dat hij vrij is. Roti mmmmmmm die saus enzo kan ik wel heel goed maken. Dat is helemaaaal niet moeilijk. Die pannenkoek haal ik gewoon bij de toko. Als je het toch een keer zelf wil maken zou je eens op youtube moeten kijken en intypen: how to make roti. Volgens mij is het niet zo moeilijk.
@ aleida: wat mij betreft PB je m niet maar slinger je m gewoon het forum op! kan ik ook meeschrijven @saloua: misschien domme vraag, maar zou je 10 dagen voor NOD al zwangerschapsmoe kunnen zijn? dat hoop ik wel natuurlijk
Of het bij de eisprong hoort weet ik niet, maar ik denk m'n eisprong te hebben gevoeld vandaag en was vanmiddag ook een paar keer erg duizelig.
Hallo lekkere muts Mijn ovu was zo negatief als wat ik heb altijd 2 streepjes dus pin je er niet aan vast oke wijffie wacht nog gewoon even af tot je ongesteld wordt of niet jaaaaaaaaaa dat zeg ik hihihihi je maakt je gewoon druk om niks
mengelmoesjes (zoals jullie dat noemen hihi grappig) vind ik mooie baby's... Een vriendin van mij verwacht in juni een mengelmoesje, vraag me niet waar haar man vandaan komt, hij is geadopteert...(ik vergeet dat altijd waar hij vandaan komt, vind ik niet zo belangrijk)
nou kon niet meer wachten en getest met zo'n test die je 4 dagen voor nod kan doen heb me suf gestaart naar de uitslag..zag ik echt geen streepje of als ik m tegen t licht hield toch wel..heb m nu weggegooid. Volgens mij gewoon niks te zien..morgenochtend nog maar xtje proberen..met ochtendurine..AHHHH ongeduldige IK BLEHHHHH
hahahaahah zodra we onze nod tegemoet komen kan niemand het meer weerhouden om te testen he ahahahahah t is dat die kleere dingen zo duur zijn en ik nu nog maar 1 test in huis heb ik heb oorlog met babyboomshop ik had maandag 6 zws besteld en heb ze nu nog niet binnen heb ze net maar even een heeeeeeeeele boze mail gestuurd dat ze erin kunnen stikken en ik mn geld terug wil grrrrrrrrrrrr
Nah, tis toch echt zover nu, de zijn gearriveerd! Ben toch wel een beetje teleurgesteld , had zo gehoopt op een lief klein beebje ... Wat ik me nu wel afvraag, heb dus nu een cyclus van 27 - 26 - 34 gehad. Hoeveel dagen zal ik nu aanhouden voor de volgende cyclus?
PB is onderweg! Die pannekoek hebben we er nooit bij. Misschien idd wel handig om gewoon langs de toko te gaan... Grtjs, Aleida
Nog makkelijker! Heel handig zo'n vriend! Mijn mannetje kan helaas niet zo heel erg goed koken. Hij heeft wel een paar gerechtjes dat goed gaat, maar meestal kook ik hihihihi. Ach, ik ben ook eerder thuis en dan wil ik niet heel erg lang moeten wachten op het eten. Grtjs, Aleida
Hee meiden, Jeetje wat kletsen jullie veel, ik hou het nu echt niet meer bij. Paar dagen niet zo veel tijd gehad en moet tig pagina's bijlezen! Hier is nog alles rustig, we zijn wel vast aan het klussen geslagen, voor het geval mijn ei vroeg is. Wat ik trouwens helemaal niet weet, want ik test niet en ik voel hem ook niet. Wij doen het gewoon lekker op goed geluk..... En ik sluit me aan bij Klingel: het recept van die roti mag gewoon hier in een berichtje! Groetjes, Angela