Wat een lekker weertje vandaag daar waren we wel aan toe na de regen vande afgelopen 36 uur. Het heeft hier echt vanaf do. avond t/m vannacht non stop geregend. Een voordeel de plantjes staan er weer mooi bij na al die zon. Hier maar eens even aan de poest vanmorgen. Kom later wel weer eens kijken
Hee meiden, Ik kom weer even snel om een hoekje kijken vantui Italie. zie dat het alweer behoorlijk wat voller is geworden helaas @Patriez, Mijs en Springmuis: jammer dat jullie hier ook weer zijn beland, maar hopelijk wordt juni een top NOD maand! @Springmuis: He hoe gaat ie nu met jou? Heb je al een tijdje niet meer "gezien" bij de NODs. Jullie zitten nu in de mmm, toch? Hebben jullie al wat meer duidelijkheid. Heel veel succes deze maand in ieder geval! @Done: Ah gezellig, er is toch weer iemand bij me op de kamer gekomen @all: Vraagje: weten jullie wat de invloed van alcohol voor je ei kan zijn? Ik lees overal dat het beter is om niet of heel weinig te drinken- ook in de periode voor je ei, maar lees eigenlijk nergens waarom. Heeft het misschien een negatieve invloed op je hormoonniveaus ofzo? Als iemand hier iets meer over weet dan hoor ik het heel graag! Ik vraag het omdat ik de afgelopen dagen behoorlijk veel heb gedronken . Zit hier met heel veel collegaatjes uit verschillende landen en het is al een paar dagen hapje hier, drankje daar. Omdat het gewoon lekker en gezellig is en ik niet meer dag in dag uit met zwanger willen worden bezig wil zijn (aangezien we al een tijdje bezig en we voor hetzelfde geld nog maanden moeten wachten...), heb ik gewoon lekker meegegeten en gedronken. Ik vraag me nu dus af wat hier nou daadwerkelijk de consequenties van kunnen zijn.
Nana ik heb het gevraagd na de mk Omdat ik benieuwd was, ik vind nml dat bij elke ongi ik een moment van dipje mag weg eten met een biefstukje en een wijntje En de gyno vertelde mij dat het niet zoveel kwaad kon als het in mate is.. en voordat de innesteling plaatsvind.. je ei is nml al voor je geboorte gemaakt en wordt allen nog gerijpt in je eierstok Maar ze zei wel duidelijk dat de mate van alcohol hierin wel belangrijk is maar dat spreekt voor zich lijkt me Ik ben gisteren gecurateerd, ben er weer vanaf en vrij en blij.. Ik ben benieuwd naar meiden die ook een curetage hebben gehad hoe hun cyclus hierna is geweest?
He Elegance, dank je voor je reactie. Dat is goed om te horen! Ben het er helemaal mee eens dat je zo af en toe recht hebt op je wijntje en het leek me ook al sterk dat het erg kwaad zou kunnen voor je ei. Fijn dat de curetage weer achter de rug is en je met een schone lei kunt beginnen! Ik weet helaas niets van curetages en de invloed op je cyclus, maar ik hoop dat je een beetje een regelmatige cyclus hebt en - nog veel belangrijker natuurlijk- je heel snel weer zwanger bent! Lfs
@nana Ik heb het bij de verwijdering van de mirena gevraagd. Ze gaf aan dat het zowel in de luteale fase maar ook in de folliculaire fase, drinken afgeraden wordt. Omdat het de rijping van het eitje negatief zou beïnvloeden. Maar toen ik zei dat het op een wijntje per week neer zou komen (ben niet zo'n drinker) vond ze dat weer niks voorstellen. Maar ik heb besloten er helemaal maar vanaf te blijven: valt mensen niet zo op omdat ik nooit veel dronk. Voor mij niet zo'n opgave, maar als je er erg van houdt en het duurt op een gegeven moment lang voor je zwanger bent, kan ik me voorstellen dat je in de folliculaire fase toch af en toe drinkt. @elegance, hopelijk komt je cyclus weer goed op gang. Ik zou even bij topics over miskraam kijken.
@Mijs: Dank je voor je reactie. Wat ik de afgelopen dagen heb gedronken was niet super veel, maar zeker wel 2 a 3 drankjes per dag gedurende zeker 5 dagen. Hmmm Normaal drink ik ook maar weinig in de folliculaire fase (en helemaal niet in de luteale fase), maar nu kwam het helaas zo uit. Kreeg elke avond een fles lekker dure wijn onder mn neus - en vind het ook wel gezellig om gewoon me te drinken. Toch niet zo slim dan waarschijnlijk.. Wel jammer, maar we zijn toch al een tijdje bezig en ik heb het gevoel dat ik niet de hele tijd mn leven in de wachtstand kan zetten voor het zwanger worden - dan wordt het alleen maar verdrietiger. Ach, nu is er toch niets meer aan te doen.
Ik vind het ook lastig hoor, waar houd je je wel aan en waar niet aan bij zwangerschapswens. Gebruik nu bijv. medicijnen waar ik volgnes de huisarts iets vervangends voor krijg zodra ik weet dat ik zwanger ben. En ook wat je niet moet eten bij zwangerschap is mij ook aangeraden om pas te doen als je weet dat je zwanger bent. Dus lekker filet americain gehad bijv gisteren. Ik vind dat wel tegenstrijdig: waarom geen alcohol en wel die medicijnen.... Het is ook net waar je je zelf goed bij voelt...De meesten komen er pas later achter dat ze zwanger zijn en wij maken ons nu al zorgen over onbevruchte eieren. Onze toekomstige kinderen mogen maar blij met ons zijn. Ook als mams die in ronde 9 zit een paar dagen voor de eisprong verrukkelijke wijn heeft gehad en genoten van het leven!
O jee, zie dat mijn banner hapert. Blijft steken op 14 mei. Zal ff een nieuwe maken. Zag geloof ik weer een paar nieuwelingen voorbij komen. Welkom en heel veel succes komende ronde. Wat betreft drank: Ik drink zelden tot nooit ook vanwege zwangerschapswens en daarvoor dronk ik ook maar weinig. Maar mijn vriend lust wel een biertje(s) savonds. Onze gyn vertelde omdat mijn vriend namelijk sweekends het meeste krijgt dat hij het beter kan verdelen over de gehele week dan in 1 keer een paar. Want de grote hoeveelheid in 1 keer kan het zaad aantasten en het duurt drie maand voordat er nieuw zaad aangemaakt is. Ben vandaag ook naar het ZH geweest voor een samenlevingstest. Ook een 4e FM gehad. Ei was nog niet gesprongen was nu 18 mm en een baarmoederslijmvlies van ca 1 cm. Dit was keurig aldus de gyn. Maandag moet ik weer heen voor een 5e Fm om te kijken of mijn ei gesprongen is en de uitslag van de samenlevingstest. Ben benieuwd. Liefs mij
Als je inlogt op de site van mijnkalender.nl gaat de banner wel weer goed staan. Hij blijft staan op de dag dat je ingelogd hebt. Dus iedere dag kijken dan loopt hij goed.
@ drankje Sja ik drink zelden. Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt. @ maris Mooi hoor! Hopelijk springt hij snel
Wat is het rustig hier. Mijn vriend heeft een collega op visite heb geen zin om erbij te gaan zitten. Maar ja hier is ook niemand.
Oh gezellig het wordt alweer een beetje drukker deze maand, dan lijkt het allemaal niet meer zo ver weg gelukkig Wel balen dat jullie ongi zijn geworden, succes deze ronde meiden!
1: 2e Pinksterdag: Sammie88 & Jazy & Mariska165 & Loutjelou & monica076 & 2: Josjo 3: Nana33 & Done 4: 5: Wgev & anamie & Minimouse 6: 7: Maria0 & Line77 & Suekes & Matroosje 8: Ricmar94 9: Susan27 & Aloeetje & Lievemama18 & Dreamy 10: Anne19791980 & Jason 11: Chelleke & Liedel & Tihany & Mup & Mgwc 12: Nonja&Kimmiej&Susan71 13: 14: Patriez 15: 16: Moon85 & Eefje09 & Elegance 17: Springmuis & Mijs 18: Knorretje84 19: 20: 21 Vaderdag: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 37 dames voor het roze huis .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, 1 Cyclus van slag , .. vlindertje Vergeet niet het aantal bewoners te wijzigen!
Mijn eerste cylus na mij curretage was 29 dagen (3 dagen langer dan gemiddeld) Maar soms kan je cyclys veel langer of juist heel kort zijn, Succes weer met de volgende rondes en hopelijk ben je snel weer zwanger!
Haaai dames! Ik kom me hier melden. Ben vandaag ongesteld geworden. Mijn cyclus was 22 dagen, maar was wel wat vreemd ivm het verwijderen van de spiraal. Had al wel mijn ei gevonden dus dat is lekker! Ik hou nu een cyclus van 28 dagen aan ( in eerste instantie ) en dat betekend dat mijn NOD 14 juni is , dan gaan we net op vakantie