Haha, nee ze hadden m niet bij bol.com . Weet niet waar ik m verder zou kunnen bestellen. Bovendien komen die disney dvds volgens mij maar eens in de zoveel tijd uit.
Hé Heitje, ja gaat hard he! Ik voel me super goed. Ben ook echt veel minder moe en m'n buik gaat heerlijk groeien. Tot nu toe is dit volgens mij een modelzwangerschap. Totaal niet misselijk geweest! En hoe is het met jou?
@ Bloempje! Joepie! ga ik doen! Wanneer ben je uitgerekend en hoe oud ben je enzow.. @ Chicken, idd 6 weken. Ik vind het zo spannend. Maar misschien zeggen ze morgen dat ik minder lang zwanger ben... kan ook. hihi. Ik vind het zoooo spannend.
@ muur, ben waarschijnlijk 18 februari uitgerekend en ben 26 jaar en kom uit Brabant, Eindhoven en het wordt onze 1e baby bloempje!
Goedemorgen dames, Hoe gaat het hier? Met mij gaat het prima, kan alleen weer erg moeilijk uit bed komen, zal wel aan het weer liggen, het is hier erg druilerig bleh. Regen verveeld zeer snel! Groetjes Janis
goeiemorgen dames, Bedankt voor al jullie knuffels. Vandaag ben ik al helemaal om zeep. Het zet zich door. Ik hoop nu alleen dat ze vandaag volledig doorbreken. Dan kom ik op een cyclus van 30 dagen. Ben vandaag heel erg verdrietig, verdorie toch.
och wauw bloempje!!!!!! heb je vanmorgen positief getest? super zeg! proficiat! alle tips voor de volgende ronde zijn welkom
Goedemorgen!!! @Bloempje : GEFELICITEERD!!! @ susan: GEFELICITEERD!! Dames gooi hier eens effe met hcg, dank jullie wel!!! Ga maar lekker genieten van dit kleine wonder! @ hier: Mijn mannetje gister verteld voor de gein dat als mijn cyclus 28 dagen zou zijn hij gisteren of vandaag moest klussen. Maar ik heb 2 avonddiensten, dus niet echt tijd om te klussen. Kom ik gister om 23.30 thuis, had die vent toch een zin,hihi We hebben dus goed geklust. sorrie moest het effe kwijt, haha Groetjes sjaantje
ey meiden, ik heb de bloeduitslagen gekregen.. heb idd geen eisprong.. ook al was ik erop voor bereid het komt toch hard aan.. ik moet binnenkort beginnen met de pillen.. maar ik wil even zeggen dat ik even afstand doe, kom minder op t forum... zoiezo doordat ik er teveel mee bezig was, en omdat me eigen pc t niet meer doet, en die van me ventje is erg sloom.. maar jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen als ik weer nieuws heb xxx
Hè gatver meisje dat is echt geen leuk nieuws idd. Veel sterkte de komende tijd en weet dat je hier aaaaaaaaltijd welkom bent. Dikke knuffel!!! xxx
@ naliey Idd heel veel sterkte! En wat Mermaid zegt. Je bent altijd welkom! Hier kan je lekker mopperen en van je af schelden. *knuf!*