Bloempje! Gefeliciflapstaart...een minibloempje hihi.. Naliey, wow das ook slecht nieuws zeg. Sterkte ermee en we zien je wel weer verschijnen idd. Pff ik krijg de 17e nieuws daarover...hopelijk niet zoals jouw (sorry)....maar ben er ook bang voor...we zien wel!! Groetjes, Miranda
Ik maak mij toch echt weer zorgen... Sorry dat ik zo zeur.. Ik had gister avond in bed een heftige steek in mijn onderbuik. En ik heb nu al de hele ochtend last van mijn onderrug. Reacties niet nodig. Ik wide het alleen maar ff kwijt. Morgen weet ik meer. En dan weten jullie ook meer. Knuf!
He meiden, ik ben ff boven water maar die huilbui van gisteren heeft me geen goed gedaan. Ik heb barstende koppijn en duik mijn mandje weer in. Naliey balen meis, hopelijk zien we je gauw weer terug. Arka dju toch, positief blijven en op naar de volgende ronde Knuf Bloemje en Suzan JOEPIEEE Gefeliciteerd!!!! Das nog eens goed nieuws op de vroege morgen (nou ja vroeg?) Muurtje ik zag aan je banner dat je op 6 weken zit, spannend morgen de echo! Leeuwtje, symtomen klinken goed! Iedereen die ik nu vergeet solly ik ben terug naar mijn bedje, tot straks.
@ Mgwc: Oh voor jou ook spannend dus! @ Muur: Is denk ik heel normaal hoor dat je je zorgen maakt. Morgen de echo, leuk hoor!! @ BB10: Waarom moest je zo huilen dan?
Hahaha zoals muurtje al zegt, ik heb me helemaal suf gen..kt Een week lang elke dag minimaal 1 keer hahahaha. We hadden die week vakantie dus hadden alle tijd.
Niet lachen! Hele zielige serie op tv (ik weet het, domme doos, maar het was echt heel zielig en ik heb wel een uur zitten brullen, belachelijk)
@ Naliey, balen zeg, geen ei. Misschien laten je eitjes nog een maandje op zich wachten na die cyste? @muurtje geen zorgen maken! Doe ik ook hoor of het deze keer wel allemaal goed gaat! @susan, vergeet je helemaal te feliciteren, dus GEFELICITEERD!
Hé muur, die zorgen zijn heel normaal... Ik denk wel dat vroeger toen er nog geen internet was enzo, de vrouwen veel minder zorgen hierover hadden. We worden ook best veel geconfronteerd met dingen die misgaan vind ik. Maar Muur, er zijn altijd nog meer zwangerschappen die wel goed gaan dan niet....alleen die horen we veel te weinig. Morgen weet je meer...komt goed meis..XX
Oh, nou gelukkig, ik dacht dat er misschien iets heel ergs was gebeurt. Ik jank ook overal bij hoor. Dus geeft helemaal niks.
Bloemje strooit alvast een klein beetje HCG voor de meiden: *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG
JAAA Bloempje, goed zo!! *vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* *vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* *vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang*vang* Normaal ben ik niet zo vangerig, maar ik word nu ongeduldig.
@bloempje: GEFELICITEERD!!! @susan: GEFELICITEERD!!! @naliey: He meid, wat balen nou! *KNUFFEL* Volgende ronde en eisprong beter, dan krijg je er vast en zeker 1! @Muur: Overbodig, maar toch: maak je geen zorgen meissie, alles komt goed. Bakstenen kunnen wel tegen een stootje @Symptomen: Dank jullie allen, ik hoop dat het geen inbeelding is... Dat gaat zo makkelijk iedere maand, je kunt je ech misselijk denken!