hmm misselijk dames? Hier ook altijd....en dan 3a4 dagen later....ongi!! Hopelijk voor jullie goed nieuws!!
hihi... ik denk echt iedere keer zeker te weten dat het raak is. whaha. Maar NU weet ik het ECHT zeker
@Mgwc: We wachten en duimen door... Hoewel ik al een paar weken niet zo lekker ben in de ochtend, hmmm
@ Nailey, HEEL VEEL STERKTE MEIS!!! @ Muurtje, maak je niet teveel zorgen!Ik heb me hondsberoerd gevoeld vanaf 6 weken en ook een gezonde baby.Morgen weet je meer. en zoals iedereen zegt: We horen teveel slechte dingen , de goede horen we niet. @ arka, zal voor je duimen dat het zo is! voel je al iets?? @ Leeuwtje,zal voor je duimen @ arka en leeuwtje: Zie dat jullie allebei een goed pendel heben van nailey.nog effe wachten en dan posi testen he, duim voor jullie!! Groetjes sjaantje
Tsjah... maar op een dag hebben we het bij het juiste eind en dan kunnen we 'ZIE JE WEL' gillen. haha
@Sjaantje: Dank je, maar had dat nou niet gezegd! Nu hoor ik ineens mijn ene zwangerschapstest fluisteren: 'Gebruik mij, je weet dat je het wilt...'
krampjes, roodverlies, ennuh... noujah uh.. een soort bovennatuurlijk optimistisch gevoel (telt dat ook?)
@sprinter: Volgens mij wel. Ik ben ergens een lijst met zw symptomen tegengekomen waar tussen stond: "gewoon 'weten' dat je zwanger bent"
foeifoeifoei leeuwtje Niet te vroeg testen!! groetjes (nodpolitie in undercover) sjaantje hahahahahahhahahaha